Pechtold heb het gesprek uitgeschrevenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:57 schreef Piles het volgende:
Misschien moeten ze even Uitzendinggemist kijken, wat Bos nou gezegd heeft
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:59 schreef Captain_Ghost het volgende:
fuuccckkkk nu kan ik de debat niet meer volgen..
zelfs op 24 uur politiek
geen ondertitel..
stomme NED tv
internet ook al
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:59 schreef Green1 het volgende:
Gelukkig heb ik politiek 24 op de tv
Die site ligt er nu uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:59 schreef Piles het volgende:
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Maximequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:01 schreef Tamashii het volgende:
Heh, wie wist er wel dat er een brief kwam?!
Volg de tweetsquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:01 schreef Captain_Ghost het volgende:
ik ben doof he..
Daarom kan ik hen niet volgen
Dat heeft ie de gehele regeerperiode nog niet gedaan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:01 schreef AskMe het volgende:
Bos, geef nou gewoon eens eerlijk antwoord
Vandaag wel, dit is uitzonderlijk goed voor haar doen hoorquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef VatosLoco het volgende:
Alleen al om Femke zou ik Groen-Links willen stemmen, wat is die sterk
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:01 schreef AskMe het volgende:
Bos, geef nou gewoon eens eerlijk antwoord
nee inderdaadquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat heeft ie de gehele regeerperiode nog niet gedaan.
Nietus. Bos isquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:03 schreef Iblis het volgende:
Ik heb geen beeld, maar mijn voorstelling van Bos is ongeveer dit op het moment.
[ afbeelding ]
Eh, hoezo draait Bos opnieuw?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef superworm het volgende:
Ik denk opeens: Balkenende moet wel iets heel smerigs achter de hand hebben om Bos zo te laten draaien opnieuw. Misschien ondergoed-picca's? Geheime seksuele voorkeur? Wat zal het zijn?
Irak-debat gemist?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vandaag wel, dit is uitzonderlijk goed voor haar doen hoor
Ik hoop het niet... Hoop dat hij gewoon de stekker eruit trekt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef AskMe het volgende:
Hij wist het allang .. ik hoop dat 'ie breekt
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
Deze topics gaan belachelijk snel.
Ja, dat heb ik van de week na het irakdebat me ook al afgevraagd wat voor chantagemiddel het CDA heeft.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef superworm het volgende:
Ik denk opeens: Balkenende moet wel iets heel smerigs achter de hand hebben om Bos zo te laten draaien opnieuw. Misschien ondergoed-picca's? Geheime seksuele voorkeur? Wat zal het zijn?
Door heel vagelijk niet echt op de oppositie in te gaan, in plaats van keihard NEE te zeggen zoals-ie dat in de media (vóór de zedenpreek van Balkie) gisteren deed.quote:
PvdA wil daar vandaag nog niet aan lijkt het. Die stellen het nog even uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef Equites het volgende:
Deze discussie gaat uren zo door zonder resultaat. Balkenende is er allang uit, we blijven in Afghanistan. De enige manier dit te stoppen is door het kabinet te laten vallen. Dus laat maar vallen.
Bos kan natuurlijk nooit meer terug nu, hij heeft gezegd dat we moeten terugtrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |