Bos.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
Halsema
Ik word gewoon een beetje geil van haar. Opposites Attract toch?
Ja, dat dus. En vandaag doet JP dat weer net zo goed als altijd, zo niet beterquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:53 schreef wise het volgende:
[..]
goed op dreef? Als in op op politieke wijze er om heen lullen.
Slechte ontwikkeling in de politiek, het moet wel een bijdrage dienen aan het debat en daar zijn ook genoeg momenten om je te onderscheiden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:53 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ja sorry, maar Wilders geeft mijn zijn comedy show precies aan wat het is, het is één grote comedy show, één groot toneelstuk wat als lachwekkend genomen mag worden, Wilders neemt dit kabinet niet serieus, zoals de gehele oppositie, alleen hij zegt het gewoon rechtuit zonder mooie worden te gebruiken
Bos nu
Dat heb je nu al 2x gezegd.. ga maar lekker in pub doen.quote:
Pfff same here. Denk dat ik zo moet afkarnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
Halsema
Ik word gewoon een beetje geil van haar. Opposites Attract toch?
Ik vind het prima zolang wilders niet aan de macht komt. Liever dit kabinet dan een Wilders kabinet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:55 schreef superworm het volgende:Jézus, krijgen ze het weer recht? Ik zei het al eerder, maar dit kabinet zou de fuckin' holocaust nog recht kunnen breien
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Pfff same here. Denk dat ik zo moet afkarnen
Dáár heb je gelijk in.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het prima zolang wilders niet aan de macht komt. Liever dit kabinet dan een Wilders kabinet.
En waarom niet?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind het prima zolang wilders niet aan de macht komt. Liever dit kabinet dan een Wilders kabinet.
Hij voegt niet alleen niets toe, bovendien geeft hij Balkenende ook kans op adempauze. Achterlijk gewoon.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slechte ontwikkeling in de politiek, het moet wel een bijdrage dienen aan het debat en daar zijn ook genoeg momenten om je te onderscheiden.
Daar moet je niet zo bang voor zijn. Wilders kan níks, behalve als-ie 76 zetels haalt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik dan heel graag ga emigreren.quote:
Ja, en ze gaan bezuinigen op onderwijs als de PvdA er NIET in komt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat denk ik steeds als ie in beeld komt, volgens mij is hij de enige met een maat-pak in de kamer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:55 schreef leukvoorlater het volgende:
Mark Rutte heeft een mooi pak aan.
Hij zegt in feite: Ik weet het ook niet meer Ernie.quote:
Achterlijk toch, geen studiefinanciering meer... Of minder... Zijn ze helemaal gek geworden.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:56 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja, en ze gaan bezuinigen op onderwijs als de PvdA er NIET in komt.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:57 schreef Piles het volgende:
Misschien moeten ze even Uitzendinggemist kijken, wat Bos nou gezegd heeft
Goed idee. Laten we nu een discussie gaan voeren over waarom een Wilderskabinet geen verstandig plan zou zijn!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |