Hij is vooral dom bezig... elke partij gaat dadelijk zeggen je wist van die brief.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:16 schreef RvLaak het volgende:
We kunnen lullen wat we willen over Bos, maar hij had net wel de ballen om zijn standpunt te herhalen
Bos moet doorzetten, hij heeft geen enkele keus meer. En daarna eens goed uithalen naar het CDA in de aanstaande campagne.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:16 schreef RvLaak het volgende:
We kunnen lullen wat we willen over Bos, maar hij had net wel de ballen om zijn standpunt te herhalen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef VatosLoco het volgende:
Ik heb hier een brief van de Navo, die hoog in de hemel is...
Hij zei net en public dat zijn standpunt nog steeds "Nee" is, Herhaalt dat nu weer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:16 schreef Equites het volgende:
[..]
So what, een geboren leugenaar zal je bedoelen. Daar hoeft ie niet trots op te wezen.
Als ze zo schorsen, ga ik toch maar ff snel bier halen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dalijk worden Verhagen en Koenders nog even onder vuur genomen.
Ow mijn stream loopt een stukkie achter geloof ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij zei net en public dat zijn standpunt nog steeds "Nee" is, Herhaalt dat nu weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |