Femke > Ruttequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef VatosLoco het volgende:
Rutte en Femke zijn toch de sterkste vandaag
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef VatosLoco het volgende:
Rutte en Femke zijn toch de sterkste vandaag
Zometeen een schorsing.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef Qebbel het volgende:
Kut, ik moet nog boodschappen doen, koken en eten
Idd, erg duidelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind Rutte echt sterk hoor, vandaag.
Dat wordt haastenquote:
Nee die zit liever in Vancouver de polonaise te lopenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:15 schreef Ascendancy het volgende:
Balkenende zit er echt bij van. Damn ik wil hier niet zitten
Dat duurt echt nog wel evenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:15 schreef bascross het volgende:
Ajax begint over een dik half uur. Laat dat kabinet snel vallen aub.
NO WAYquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:15 schreef Harlon het volgende:
Wilders: "Zolang ze maar beloven dat dat de laatste keer is dat ze hier zijn"
hooguit 10 seconden viaquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:15 schreef Cahir het volgende:
Volgens mij loopt het ruim 5 minuten achter
So what, een geboren leugenaar zal je bedoelen. Daar hoeft ie niet trots op te wezen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:16 schreef RvLaak het volgende:
We kunnen lullen wat we willen over Bos, maar hij had net wel de ballen om zijn standpunt te herhalen
Jammer dat ie niet inhoudelijk interupeert.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:15 schreef Harlon het volgende:
Wilders: "Zolang ze maar beloven dat dat de laatste keer is dat ze hier zijn"
Hij is vooral dom bezig... elke partij gaat dadelijk zeggen je wist van die brief.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:16 schreef RvLaak het volgende:
We kunnen lullen wat we willen over Bos, maar hij had net wel de ballen om zijn standpunt te herhalen
Bos moet doorzetten, hij heeft geen enkele keus meer. En daarna eens goed uithalen naar het CDA in de aanstaande campagne.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:16 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef VatosLoco het volgende:
Ik heb hier een brief van de Navo, die hoog in de hemel is...
Hij zei net en public dat zijn standpunt nog steeds "Nee" is, Herhaalt dat nu weer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:16 schreef Equites het volgende:
[..]
So what, een geboren leugenaar zal je bedoelen. Daar hoeft ie niet trots op te wezen.
Als ze zo schorsen, ga ik toch maar ff snel bier halen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dalijk worden Verhagen en Koenders nog even onder vuur genomen.
Ow mijn stream loopt een stukkie achter geloof ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij zei net en public dat zijn standpunt nog steeds "Nee" is, Herhaalt dat nu weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |