PvdA wil daar vandaag nog niet aan lijkt het. Die stellen het nog even uit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef Equites het volgende:
Deze discussie gaat uren zo door zonder resultaat. Balkenende is er allang uit, we blijven in Afghanistan. De enige manier dit te stoppen is door het kabinet te laten vallen. Dus laat maar vallen.
Bos kan natuurlijk nooit meer terug nu, hij heeft gezegd dat we moeten terugtrekken.
Volgens mij wordt het spel dit keer slimmer gespeeld door Bos dan door Verhagen hoor. Waarop heeft Verhagen Bos genaaid vind je?quote:
Is engquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef superworm het volgende:
[..]
Door heel vagelijk niet echt op de oppositie in te gaan, in plaats van keihard NEE te zeggen zoals-ie dat in de media (vóór de zedenpreek van Balkie) gisteren deed.
Eetsmakelijk. Ik moet nog koken ook.quote:
Dat helemaal jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop het niet... Hoop dat hij gewoon de stekker eruit trekt.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eetsmakelijk. Ik moet nog koken ook.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef Deprater het volgende:
ik ben voor oorlog tegen die moslims baardapen, laat ze maar eens zien wie de sterkste is, ik zeg een atoombom erop.
Leve Balkenende, leve de ware Gristenen
Was dan de eerste keer in lange tijd...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef B-612 het volgende:
[..]
Daar was dus ook heel sterk. Ongelooflijk sterk. Sterk, sterker, sterkst.
Morgen de val. Er komt nu niets uit, viel te verwachten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef Disavowed het volgende:
Ik heb wat gemist.
Is het beter of erger geworden?
Zit een mooie column in, me dunkt. JP die WB gruwelijk chanteert. Uiteraard zonder namen te noemenquote:
Op die lijn staan ze wel lijnrecht tegenover elkaar danquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef Jeroen_L het volgende:
Ik voorzie een anti-climax. Niks aan het handje en iedereen weer op één lijn.
Dat heb ik met al die gasten. De vragen zijn zo duidelijk maar ze weten er zo omheen te draaien dat het antwoord niet gegeven hoeft te worden. Zo fokking hateling. Wel een prestatie opzich.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef Tamashii het volgende:
He, die Bos. Het zou gewoon tof zijn als ie nou een keer de regels breekt en gewoon zegt wat er op zijn hart ligt.
Verhagen naait iedereen en het resultaat zal straks dus zijn dat hij door iedereen wordt uitgekotst.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef One_of_the_few het volgende:
ik heb 10 min gemist.
wie naaide nu wie: Bos naaide verhagen of naaide verhagen bos?
www.politiek24.nlquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Politiek24, ja dat heb ik dus niet
Eens, Bos kan niet verkopen aan zijn achterban om 180 graden te draaien. Dan ben je, ook met het oog op de komende gemeenteraadsverkiezingen, je geloofwaardigheid compleet kwijt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:04 schreef Equites het volgende:
Deze discussie gaat uren zo door zonder resultaat. Balkenende is er allang uit, we blijven in Afghanistan. De enige manier dit te stoppen is door het kabinet te laten vallen. Dus laat maar vallen.
Bos kan natuurlijk nooit meer terug nu, hij heeft gezegd dat we moeten terugtrekken.
http://www.politiek24.nlquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Politiek24, ja dat heb ik dus niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |