Blijkbaar heeft Rasmussen de indruk gekregen dat er commitment aan een kabinetsbesluit is geweest terwijl die er niet was.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef Kluwer het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het spel dit keer slimmer gespeeld door Bos dan door Verhagen hoor. Waarop heeft Verhagen Bos genaaid vind je?
Onzin. Hij zegt stellig dat hij uit Uruzgan weg wil, daar doet hij nu helemaal niet vaag over, en daar draait hij helemaal niet over.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef superworm het volgende:
[..]
Door heel vagelijk niet echt op de oppositie in te gaan, in plaats van keihard NEE te zeggen zoals-ie dat in de media (vóór de zedenpreek van Balkie) gisteren deed.
Ik vrees er nu ook voor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:05 schreef Jeroen_L het volgende:
Ik voorzie een anti-climax. Niks aan het handje en iedereen weer op één lijn.
hmmm... inspiratiequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef superworm het volgende:
[..]
Zit een mooie column in, me dunkt. JP die WB gruwelijk chanteert. Uiteraard zonder namen te noemen
Ja. Goede sensatie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat heb ik met al die gasten. De vragen zijn zo duidelijk maar ze weten er zo omheen te draaien dat het antwoord niet gegeven hoeft te worden. Zo fokking hateling. Wel een prestatie opzich.
Dat vermoeden had ik al na de eerste comment van JP, dat ze morgen na de ministerraad (samen nog effe beppen over de tegenstrijdigheden) een besluit nemen. Dat zegt voor mij genoeg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:07 schreef Caesu het volgende:
kabinet gaat dus morgen na ministerraad vallen.
Ik ben man, ik kan multitaskenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eetsmakelijk. Ik moet nog koken ook.
Ja, maar het kan net zo goed opnieuw draaien en dan zit je met zo'n column op maandag terwijl 't kabinet al is gevallenquote:
redelijk... Bos probeert zijn foute uitspraak over "ik nie brief nie weten nie" recht te lullen.quote:
Iddquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:09 schreef Confetti het volgende:
Bos![]()
Alsjeblieft, trek de stekker er NU uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |