SD bedoelt te vragen of je militair of Antilliaan bentquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wat is het toch met fok en meningen de laatste tijd? ik mag blijkbaar niet vinden dat een game wat raar aanvoelt bij mij.......
Dat vind ik
Je kunt de OP nog bewerkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
Nou bij deze mijn excuses dat ik het verkeerd begreep, zie nu pas het vetgedrukte
Maar wat ik dus bedoel is dat het raar zou zijn als de top van je loop het zwaarst aan een vuurwapen is.
Waar zeg ik dat en waar in de game krijg je dat gevoel? Je beweegt langzaam omdat je met volle bepakking over een planeet hobbelt. Als je dat wilt vergelijken met je paintball avontuurtjes ben je gewoon niet goed snik.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
Nou bij deze mijn excuses dat ik het verkeerd begreep, zie nu pas het vetgedrukte
Maar wat ik dus bedoel is dat het raar zou zijn als de top van je loop het zwaarst aan een vuurwapen is.
Het gaat mij om het gevoel van het bewegen van de crosshair ten opzichten van het lichaam.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat en waar in de game krijg je dat gevoel? Je beweegt langzaam omdat je met volle bepakking over een planeet hobbelt. Als je dat wilt vergelijken met je paintball avontuurtjes ben je gewoon niet goed snik.
Ja maar als je wil genieten van games moeten ze toch ook wel naar je wens spelen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:31 schreef Gamer_V het volgende:
Misschien dat jullie eens STFU op moeten doen en gewoon genieten van je games.
^Dit^quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:31 schreef Gamer_V het volgende:
Misschien dat jullie eens STFU op moeten doen en gewoon genieten van je games.
tof thema iddquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef SToRM81 het volgende:
De Flower dynamic theme is trouwens de eerste die ik overweeg om te kopen. Ik vind m erg goed gemaakt
Zat op een apart papiertje in de doos bij mij?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef Platina het volgende:
tvp.
ik heb geen GoW3 demo bij mijn collection
iemand die CiT wil vrkopen/ruilen trouwens?
quote:
Wow, nice. Hoeveel moet je daar voor aftikken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef SToRM81 het volgende:
De Flower dynamic theme is trouwens de eerste die ik overweeg om te kopen. Ik vind m erg goed gemaakt
De Arc is NU al een succes!quote:Sony America’s senior vice president of publisher relations, Rob Dyer, has said that PS3 has benefited from publishers choosing not to spend their resources on Wii.
The last few months have seen several publishers reconsider their support of Wii as mature titles fail to make an impact, while Nintendo’s own first-party titles dominate the market.
Dyer believes that those publishers are now reallocating those resources to PS3.
"What publishers have said is they're not going to spend the resources on Wii,” Dyer told Industry Gamers. “In my job, we compete against Microsoft and Nintendo, and we're competing for resources. So when I walk into a publisher, I ask, 'Where are you guys pushing your resources?' In the past, it was 'Look how hot the Wii is,' or 'Look how hot the DS is,' and 'We should put resources there.'
“They did that and realized, 'You know what, third-party product just doesn't sell on that platform.' So now they're taking those resources, coming back to us and saying, 'Sony we're going to be able to provide you with that exclusive content,' or 'We're going to put more engineers on it and figure out to maximize the Blu-ray and get more out of PS3.' That's what we're seeing now."
Dyer added, “It's not a hard story to sell, and they get that. Unless they've got a particular franchise that's worked well on the Wii, you don't see a lot of innovative new IP coming out on that platform.”
Vergane glorie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:46 schreef RedemptioN het volgende:
heerlijke avond noujuist cyb...briljante alex, was de ruim 50euro waard =]
xe speelde goed, dominant, maar kregen ook de ruimte doordat juve compact en verdedigend speelde...zonda tegen mijn nl club, dat moet ajax wel zien te winnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vergane glorie.
Mja als je achterin een verdediger hebt rondlopen die een kansloze lantaarnpaalimitatie uitvoert roep je het over jezelf af.
Al met al wel een redelijk goed gevoel aan overgehouden. Ik heb ze in geen tijden zo gepassioneerd en dominant zien voetballen.
AFCA![]()
Als je aan mij zou vragen om in het kort de gameplay van Uncharted uit te leggen zou ik zeggen 'schieten en klimmen' en dat vond jij 'con'. Kutgame confirmed?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:55 schreef Platina het volgende:
Net Uncharted 2 uitgespeeld, 10 uurtjes over gedaan.
Pro: bijna alles
Con: teveel schieten, klimmen niet altijd duidelijk, guardians vijanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Die moet ik nog eens halenquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je aan mij zou vragen om in het kort de gameplay van Uncharted uit te leggen zou ik zeggen 'schieten en klimmen' en dat vond jij 'con'. Kutgame confirmed?haha ja dat snap ik, maar het was teveel schieten met te weinig afwisseling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het thema kost 2 euro, ik heb m al gekocht. Die prijs vind ik op zich nog te doen. Ik vind het wel even wennen dat de geluiden in het menu ook anders zijn en dit kan je niet aanpassen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, nice. Hoeveel moet je daar voor aftikken?
Twee euro is nog te doen. Maar ja, betalen voor een thema vind ik een beetje stom. Doe ik op de 360 ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:52 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Het thema kost 2 euro, ik heb m al gekocht. Die prijs vind ik op zich nog te doen. Ik vind het wel even wennen dat de geluiden in het menu ook anders zijn en dit kan je niet aanpassen.
Het thema past zich ook aan aan de tijd van de dag, dus bij mij gaat ie waarschijnlijk erg vaak donker zijn...
Ik ken er 2, die van Afrika en van Wipeout. Allebei erg leuke themas waar die van Wipeout wel druk te noemen is. Ben tot op heden nog erg blij met m'n pixeljunk monsters themaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twee euro is nog te doen. Maar ja, betalen voor een thema vind ik een beetje stom. Doe ik op de 360 ook niet
Zijn er gratis thema's die de moeite zijn? (Heb geen zin om dat zelf uit te zoeken)
quote:Did David Jaffe Just Refer to Twisted Metal?
A statement at the AIAS Interactive Achievement Awards offers some confusion.
At the AIAS Interactive Achievement Awards ceremony tonight, while presenting an award, God of War director David Jaffe -- who's been long-rumored (depending who you ask) to be working on a new PS3 Twisted Metal game -- seemingly confirmed (or re-confirmed) that news, by responding "Soon, bitch -- eight or nine months" to a question from the crowd.
The part of this that puts the question mark in this story's title is that we don't know for sure what question he was responding to. Over the event's live stream on IFC.com, it sounded like the crowd was asking when a new Twisted Metal would be be announced or released, but we can't say for certain.
Check out tomorrow's episode of 4 Guys 1UP for hints direct from Jaffe about his latest game.
De release is pas volgende week toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Fallen het volgende:
Heavy Rain net betaald.. misschien nog vandaag verzonden...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De release is pas volgende week toch?
quote:
Heavy Rain | PlayStation3
In stock | Usually dispatched within 24 hours
Kreeg net bericht dat ze de game binnen hadden gekregen en klaar was voor verzending. Alleen betaling moest nog... dus dat is net rond.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De release is pas volgende week toch?
Waar besteld?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Fallen het volgende:
Heavy Rain net betaald.. misschien nog vandaag verzonden...
Wat is dat voor iets dan? Had laatst Flower voor 3 euro gedownload, da's ook enorm chillquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef seventhseagulll het volgende:
Gisteren Shatter uit de PSN store gehaald en wat is die vet zeg. Typisch een game waarvoor PSN bedoeldt is, je pakt het ff snel op, maar het speelt enorm chill en hoewel het niet extreem uitgebreid is, is het wel tof genoeg om je een tijdje bezig te houden.![]()
Is het die drie euro waard? Ik zat er ook al naar te kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:38 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets dan? Had laatst Flower voor 3 euro gedownload, da's ook enorm chill![]()
Psst: bedoeldt?
En een VOORTREFFELIJKE soundtrack.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef seventhseagulll het volgende:
Gisteren Shatter uit de PSN store gehaald en wat is die vet zeg. Typisch een game waarvoor PSN bedoeldt is, je pakt het ff snel op, maar het speelt enorm chill en hoewel het niet extreem uitgebreid is, is het wel tof genoeg om je een tijdje bezig te houden.
Fantastische, relaxerende game! Must Have, zeker voor dat geld!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het die drie euro waard? Ik zat er ook al naar te kijken.![]()
Als die aanbieding nog geldig is tenminste.
Volgens mij tot 18 februari, maar je zou even kunnen kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het die drie euro waard? Ik zat er ook al naar te kijken.![]()
Als die aanbieding nog geldig is tenminste.
Dan ben ik te laat. Helaas pindakaas.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij tot 18 februari, maar je zou even kunnen kijken.
Het is wel een relaxspel, op zich eens lekker anders. Ik kan even op het PSN kijken of de aanbieding er nog is, maar volgens de update zou die tot 18 feb zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ben ik te laat. Helaas pindakaas.
Ik kan er vast zonder
Ik kan vanmiddag thuis pas kijken. Ik was op zoek naar leuke demo's.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is wel een relaxspel, op zich eens lekker anders. Ik kan even op het PSN kijken of de aanbieding er nog is, maar volgens de update zou die tot 18 feb zijn
Wat??? Gears of War?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat??? Gears of War?
Dat heb ik helemaal gemist.
* Beach oude PU's gaat doorbladeren
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:43 schreef Griebus het volgende:
http://www.joystiq.com/20(...)oks-like-on-xbox-360
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt niet zo heel erg veel vinnik...OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Voor FF-games ga ik altijd uit van de scores uit Japan en die zijn meer dan prima te noemenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:16 schreef MrMonkeyman het volgende:
Jammer dat FF niet zo'n hoge scores krijgt. Ik blijf dan ook gewoon lekker Mass Effect 2 spelen op mijn PC
Want scores zeggen tegenwoordig nog zo veel. Als er geen zak geld wordt toegeschoven krijg je sowieso geen 9+quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:16 schreef MrMonkeyman het volgende:
Jammer dat FF niet zo'n hoge scores krijgt. Ik blijf dan ook gewoon lekker Mass Effect 2 spelen op mijn PC
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voor FF-games ga ik altijd uit van de scores uit Japan en die zijn meer dan prima te noemen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt niet zo heel erg veel vinnik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stiekem geloof ik nog steeds heilig dat er concessies gedaan zijn aan het spel om het ook playable te maken op de Xbox zonder dat er grote verschillen op treden tussen de 2 versies![]()
Waarom, gta 4 zag er op xbox beter uit dan op ps3....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
Stiekem geloof ik nog steeds heilig dat er concessies gedaan zijn aan het spel om het ook playable te maken op de Xbox zonder dat er grote verschillen op treden tussen de 2 versies
Ah eindelijk. Weg met die Sackboysquote:
Maar GTAIV werd niet initieel developed als een PS3 exclusive.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom, gta 4 zag er op xbox beter uit dan op ps3....
[ afbeelding ]
![]()
Nou het gaat er meer om dat er per site ander foto's en dus andere uitkomsten zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar GTAIV werd niet initieel developed als een PS3 exclusive.
Ik snap de discussie ook nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou het gaat er meer om dat er per site ander foto's en dus andere uitkomsten zijn.
Dus vind typisch dat mensen van tevoren alweer dit soort dingen roepen.
Als je een 360 hebt kun je de game nu ook spelen... chill toch. En mocht het grafisch echt slechter zijn, denk ik niet dat het uitmaakt, als de keuze is geen FF of FF wat grafisch iets minder is,,,
Ben ik toch benieuwd hoeveel geld ze hebben geschoven voor Killzone 2 en Unchartedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want scores zeggen tegenwoordig nog zo veel. Als er geen zak geld wordt toegeschoven krijg je sowieso geen 9+
FF is goed. Punt. Er van uitgaande dat ze bij de conversie geen fouten hebben gemaakt, anders spreek ik nu voor de Japanse versie
Ben blij dat ze met de oude prins doorgaan, de nieuwe vond ik maar baggerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik graai 'm wel mooi uit de budgetbak.
Je wilde ontkennen dat er deals worden gesloten om exclusieve reviews los te peuteren? En als een site of blad zo'n exclusive heeft, denk je dat ze het spel de grond in boren om zo een kans op een latere exclusive te verneuken?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:11 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd hoeveel geld ze hebben geschoven voor Killzone 2 en Uncharted.
[..]
Ben blij dat ze met de oude prins doorgaan, de nieuwe vond ik maar bagger![]()
Helaas was het gros van de ME2 reviews niet "exclusive", het is gewoon een goede RPGquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, genoeg spellen die een prima cijfer krijgen omdat ze ook goed zijn, maar bij een "exclusive review" beginnen bij mij alarmbellen te rinkelen.
Er is er nog 1 gratis die van Motorstorm Artic Edge maar die is niet echt geweldig mooi naar mijn idee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ken er 2, die van Afrika en van Wipeout. Allebei erg leuke themas waar die van Wipeout wel druk te noemen is. Ben tot op heden nog erg blij met m'n pixeljunk monsters thema
gewoon even het internet op en een mooie dame uitkiezenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twee euro is nog te doen. Maar ja, betalen voor een thema vind ik een beetje stom. Doe ik op de 360 ook niet
Zijn er gratis thema's die de moeite zijn? (Heb geen zin om dat zelf uit te zoeken)
Ik heb idd ook haze voor een paar euro meegenomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:51 schreef Pheno het volgende:
Ik loop er meestal ook even binnen voor de tweedehandjes. Zit soms best wel wat bij. Ook bij de PS3 games.
Router al eens opnieuw opgestart?quote:Op zondag 21 februari 2010 00:39 schreef koei het volgende:
Nope, bij het opnieuw instellen krijg ik steeds een time-out als hij het IP adres wil ophalen
quote:Op zondag 21 februari 2010 01:09 schreef koei het volgende:
daar was ik nog te laat voor ook
Maar ik heb mn ps3 nu via Wifi aangesloten en dan werkt mn netwerk wel beter maar nog steeds niet goed, maar dat ligt sowieso ook deels aan mn wifirouter.
En hoe kan het dat ik maar 60 % ontvangst heb terwijl ik nog geen 5 meter van die kankerrouter vandaan zitquote:Op zondag 21 februari 2010 14:33 schreef Babbatuur het volgende:
Ey fokkers!
Heb ook een vraag, heb sinds kort een PS3. Nu wil er natuurlijk ook online mee spelen, maar het lukt me maar niet verbinding te maken.
Ik ga in het menu naar Netwerkinstellingen, dan naar - Instellingen internetverbindingen:
Vervolgens kies ik voor eenvoudig ipv aangepast, dan gaat ie de netwerkconfiguratie controleren, dan klik ik op draadloos.
Dan scan ik de internetverbindingen, kies voor die van mij: Sitecom73BBB0 met WPA2-PSK (AES) beveiliging en met een signaalsterkte van 62 %.
Dan kom ik bij de instelling WLAN-beveiliging, en kies voor WPA-PSK/WPA2-PSK. Dan voer ik mijn sleutel in die onder op de modem staat, het irritante is dat ik geen onderscheid kan maken bij die sleutel of er een 0 of een O staat.
Dan controleert ie weer de netwerkconfiguratie:
Dan staat er de instellingenlijst met de opties die ik heb gekozen, die bevestig ik dus. Dan gaat ie uitwisselen en het IP adres ophalen en dan is er een verbindingsfout opgetreden. 8013013D.
Ik word hier echt echt kotsberoerd van, heeft iemand een oplossing? Kan ik gewoon een netwerkkabel van 20 meter kopen en deze in de PS3 stoppen?
Dat ligt aan je router. Mijn router zit weggestopt in een kast en ik ontvang overal in huis gewoon 100%quote:Op zondag 21 februari 2010 14:35 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
En hoe kan het dat ik maar 60 % ontvangst heb terwijl ik nog geen 5 meter van die kankerrouter vandaan zit
Rustig... rustig... adem in, tel tot 10 en adem uit, tel tot 10.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:35 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
En hoe kan het dat ik maar 60 % ontvangst heb terwijl ik nog geen 5 meter van die kankerrouter vandaan zit
Bedankt! Hoe zou ik die PS3 op die lijst kunnen krijgen?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Rustig... rustig... adem in, tel tot 10 en adem uit, tel tot 10.
Standaard staan de meeste routers "out of the box" op kanaal 11 ingesteld. Als je dus buren hebt die ook allemaal een wireless ding hebben, dan zitten ze elkaar allemaal weg te drukken.
Je zou je router eens kunnen instellen op een ander kanaal (bij voorkeur iets waar minimaal 2 lege kanalen tussen zitten).
Wat je sleutel betreft, het kan ook nog zo zijn dat je sleutel wel okay is, maar dat er ook nog gebruikt wordt gemaakt van een MAC-filter. Als je PS3 niet op die lijst staat, krijgt deze natuurlijk alsnog geen toestemming om op het netwerk te komen.
In je router het macadres van je PS3 zetten. Te vinden bij "instellingen->netwerkinstellingen->instellingen en verbindingsstatus".quote:Op zondag 21 februari 2010 16:30 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Bedankt! Hoe zou ik die PS3 op die lijst kunnen krijgen?
Zijn wel heel verschillende genres. Als jRPG speler zou ik het wel wetenquote:Op zondag 21 februari 2010 09:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heavy rain? of Gow 3? of star ocean hmzzz
lees eens een handleidingquote:Op zondag 21 februari 2010 16:46 schreef Babbatuur het volgende:
Sorry ben best wel een n00b op dit gebied, hoe kan ik die router instellen, ik heb het apparaat je er staan, maar hoe kan ik er wat aan veranderen via mijn laptop dan?
door het mac-adres van je PS3 in te vullen in je routersoftware, maar als je nu gewoon wel verbinding hebt met je ps3 op je router dan hoeft dat niet dusquote:Op zondag 21 februari 2010 16:30 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Bedankt! Hoe zou ik die PS3 op die lijst kunnen krijgen?
1. Zal een 0 zijn, een O komt niet voor in het hexadecimale stelselquote:Op zondag 21 februari 2010 14:33 schreef Babbatuur het volgende:
Ey fokkers!
Heb ook een vraag, heb sinds kort een PS3. Nu wil er natuurlijk ook online mee spelen, maar het lukt me maar niet verbinding te maken.
Ik ga in het menu naar Netwerkinstellingen, dan naar - Instellingen internetverbindingen:
Vervolgens kies ik voor eenvoudig ipv aangepast, dan gaat ie de netwerkconfiguratie controleren, dan klik ik op draadloos.
Dan scan ik de internetverbindingen, kies voor die van mij: Sitecom73BBB0 met WPA2-PSK (AES) beveiliging en met een signaalsterkte van 62 %.
Dan kom ik bij de instelling WLAN-beveiliging, en kies voor WPA-PSK/WPA2-PSK. Dan voer ik mijn sleutel in die onder op de modem staat, het irritante is dat ik geen onderscheid kan maken bij die sleutel of er een 0 of een O staat. (1)
Dan controleert ie weer de netwerkconfiguratie:
Dan staat er de instellingenlijst met de opties die ik heb gekozen, die bevestig ik dus. Dan gaat ie uitwisselen en het IP adres ophalen en dan is er een verbindingsfout opgetreden. 8013013D. (3)
Ik word hier echt echt kotsberoerd van, heeft iemand een oplossing? Kan ik gewoon een netwerkkabel van 20 meter kopen en deze in de PS3 stoppen? (2)
Ligt eraan welke router je hebt. Maar daar zit vast een handleiding bij en anders moet je even terug komenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:46 schreef Babbatuur het volgende:
Sorry ben best wel een n00b op dit gebied, hoe kan ik die router instellen, ik heb het apparaat je er staan, maar hoe kan ik er wat aan veranderen via mijn laptop dan?
Een netwerkkabel van mijn router naar de PS3 zal toch niet heel erg veel gaan kosten? Hoe kan ik mijn laptop middels een kabel aan de PS3 verbinden, gewoon met een USB kabel en kan ik dan gewoon films etc. op mijn PS3 harde schijf zetten?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan welke router je hebt. Maar daar zit vast een handleiding bij en anders moet je even terug komen
Bedraad is overigens altijd stabieler, mocht je een keuze hebben.
Voor films kijken via je PS3 is PS3 Media Server de oplossing, via een USB kabel met je laptop verbinden gaat niet werken namelijk. Je kunt dat trouwens wel met USB-sticks doenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:51 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Een netwerkkabel van mijn router naar de PS3 zal toch niet heel erg veel gaan kosten? Hoe kan ik mijn laptop middels een kabel aan de PS3 verbinden, gewoon met een USB kabel en kan ik dan gewoon films etc. op mijn PS3 harde schijf zetten?
Geen idee, ik heb een netwerkserver, dus de PS3 doet alles via het bedrade netwerk hier en niets via de USB.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:51 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Een netwerkkabel van mijn router naar de PS3 zal toch niet heel erg veel gaan kosten? Hoe kan ik mijn laptop middels een kabel aan de PS3 verbinden, gewoon met een USB kabel en kan ik dan gewoon films etc. op mijn PS3 harde schijf zetten?
kan iddquote:Op zondag 21 februari 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een netwerkserver, dus de PS3 doet alles via het bedrade netwerk hier en niets via de USB. Maar ik neem aan dat het kan, er zou ook een externe schijf aan moeten kunnen hangen, lijkt me.
Nou inderdaad, goede tip! Meteen in iTunes gekochtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En een VOORTREFFELIJKE soundtrack.![]()
http://sidhe.bandcamp.com/
Oké, die ga ik deze week maar eens halen, moet ik dan nog veel instellen? Ik kan dus wel gewoon een USB stick in mijn PS3 stoppen en dan de film overzetten naar de harde schijf van de PS3?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:53 schreef Misan het volgende:
[..]
Voor films kijken via je PS3 is PS3 Media Server de oplossing, via een USB kabel met je laptop verbinden gaat niet werken namelijk. Je kunt dat trouwens wel met USB-sticks doen
En vuistregel voor de kosten van een netwerkkabel is een euro per meter
geen probleem, mist je PS3 'm kan afspelen natuurlijkquote:Op zondag 21 februari 2010 23:20 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Oké, die ga ik deze week maar eens halen, moet ik dan nog veel instellen? Ik kan dus wel gewoon een USB stick in mijn PS3 stoppen en dan de film overzetten naar de harde schijf van de PS3?
je moet eens proberen te verliezenquote:Op maandag 22 februari 2010 10:27 schreef Kn0x het volgende:
So...gister de Zware Regen demo voor het eerst gespeeld (te laat, I know) maar het bevalt me best goed. Leuke sfeer, best interessante controls en mijn gevecht gewonnen tegen de besnorde patser met een 150 kilo zware astma patient
Stiekem is dat veel leukerquote:
dat zal ik vanaaf even proberen.quote:
Gisteren gedownload. Zat te twijfelen om Gold te halen, maar dit is sneller en goedkoper.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:36 schreef fratsman het volgende:
Iemand die uitbreiding van Resident Evil 5 al gecheckt?
Ik laat 'm (en de volgende episode) nog even liggen omdat er nog teveel te gamen is (en mijn 360 uitgeleend is waarvoor ik RE5 hebquote:Op maandag 22 februari 2010 12:12 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Gisteren gedownload. Zat te twijfelen om Gold te halen, maar dit is sneller en goedkoper.
Zonder hopelijk te veel te verklappen; ik had gelijk zin om Resident Evil (1) te spelen(maar die heb ik helaas niet
)
Minpunt is dat het wel erg kort is. En je weet natuurlijk al hoe het afloopt. Desalniettemin vond ik 't wel vijf euro waard, als fan zijnde.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:12 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Gisteren gedownload. Zat te twijfelen om Gold te halen, maar dit is sneller en goedkoper.
Zonder hopelijk te veel te verklappen; ik had gelijk zin om Resident Evil (1) te spelen(maar die heb ik helaas niet
)
Minpunt is dat het wel erg kort is. En je weet natuurlijk al hoe het afloopt. Desalniettemin vond ik 't wel vijf euro waard, als fan zijnde.
Resident Evil 1, 2 en 3 zijn inmiddels al te downloaden in de US store dus dat moet wel goedkomenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:47 schreef fratsman het volgende:
[..]Morgen maar even zo 'n downloadcard oppikken dan. En over het spelen van Resident evil 1, Capcom heeft een tijdje geleden aangekondigd dat RE 1-2-3 en Dino Crysis naar PSN zouden komen. Nooit meer wat van gehoord.
PESquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef Babbatuur het volgende:
Alles is gelukt en kan nu eindelijk online met de PS3![]()
Speel PES online, heb nu al zo'n 30 potjes gespeeld en het bevalt goed, wat me echter bevreemd is dat ik nog geen Nederlandse tegenstander heb getroffen, speelt niemand PES online hier?
Ze zijn meer van de fifa10 deze keer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef Babbatuur het volgende:
Alles is gelukt en kan nu eindelijk online met de PS3![]()
Speel PES online, heb nu al zo'n 30 potjes gespeeld en het bevalt goed, wat me echter bevreemd is dat ik nog geen Nederlandse tegenstander heb getroffen, speelt niemand PES online hier?
Dus misschien koop je de volgende weer?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:53 schreef Cheiron het volgende:
PES 10 is voorlopig echt de laatste PES die ik heb gekocht. Totdat Konami een keer zin heeft om een echte upgrade van het spel uit te brengen ipv een kit-update voor 50 Euro elk jaar.
Desondanks speel ik 10 nog graag hoor. Ik geloof dat ik in deze versie ook al bijna 100 uur heb zitten
De input lag in PES was de reden om hem te laten liggen voor mij.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:57 schreef Cheiron het volgende:
Tsja, fifa vind ik gewoon echt niet lekker spelen, dus dan toch liever het vertrouwde PES. De enige reden dat ik dit jaar een versie heb gekocht is omdat ik van de PC ben over gestapt p de PS3. Anders had ik deze al niet eens gekocht..
Ik hoop White Knight Chronicles samen met Heavy Rain zaterdag in mijn brievenbus te hebben liggen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit weekend komt hij eindelijk uit !
White Knight
Heavy Rain pas ik voorlopig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik hoop White Knight Chronicles samen met Heavy Rain zaterdag in mijn brievenbus te hebben liggen.
Ik ken het. Ik ga gewoon maar weer games stapelen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heavy Rain pas ik voorlopig.
Nu star ocean, white knight, red dead redemption en god of war 3
Gaat een hele klus worden
3D Dot Heroes:quote:With a sequel already announced for Japan, Sony and Level 5 seem keen to replicate the success of other long-running JRPG series, and with this expanded International Edition, it's clear they're hoping White Knight Chronicles' popularity will travel. But while this is a competent debut, its strong ideas are held back by some poor execution and an unwillingness to let go of genre trappings. If Level 5 can truly scrub out the lines that separate their ideas into a meaningful, coherent whole, then their vision of the JRPG - or whatever they may call it - could stand tall.
7/10
Beide artikelen van Eurogamer. Beide games misschien leuk voor een keer tussendoor.quote:It's likely that the game's air of innocence will see it through for most players: this is a fan or a groupie more than a thief, when you get down to motivation, and the fact that it's getting a worldwide release must indicate that Nintendo tacitly approves.
At times, however, that means 3D Dot Game Heroes gives way to that special kind of awkwardness you only get when watching a very good cover act: there's great technique and enthusiasm on display, but the brilliance of the mimicry can leave you feeling further removed from the genuine article than you were at the start. With so much talent, why are they playing somebody else's songs?
For the first few hours at least, this is a loving rerun of Zelda rather than a particularly artful re-imagining, and Silicon Studio adds little on the creative side beyond the new perspective and the editor. Without anything to call its own, it looks to be a pleasure, but a slightly guilty one. Chances are that you will love it; chances are that it will just about earn that love.
quote:According to Brand Week, advertisers have abandoned PlayStation Home and are looking increasingly at Microsoft’s Xbox Live service instead.
The report says that Sony used last year’s Engage Expo to showcase PlayStation Home to advertisers. A year later though and Sony sat the conference out. “The product has disappointed both users and advertisers,” says Brand Week. “In fact, Red Bull remains one of the few non-endemic advertisers to carve out space in the world.”
The publication adds that for some digital buyers, Home exemplifies Sony’s slow-footed nature when it comes to embracing advertising. And compared to Microsoft’s Xbox Live, PlayStation Network is seen as lagging.
“Microsoft has MSN,” said Jon Epstein, CEO of in-game ad firm DoubleFusion. “They are much more of a media company than Sony has traditionally been.”
Industry observers say that Home doesn’t have consistent usage: “From moment one, it kind of felt clunky,” said John Rafferty, creative director at Publicis’ Denuo. “And once you got through that, there wasn’t much there.”
Audi is er, en Diesel verkoopt kledingquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
The World wasn't ready...
[..]
Home isn't ready...quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
The World wasn't ready...
[..]
Gamen op je PS3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gamen op je PS3Microsoft Network inderdaad. MSN Messenger is maar een klein onderdeel daarvan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
QTFquote:
Zoals?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:05 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben de afgelopen tijd een paar keer in Home geweest en het is toch al een stuk leuker dan in het begin. Er zijn een hoop minigames te vinden met allerlei prijzen die je kunt winnen
Dat ding heet al eeuwen Windows Live Messenger.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Microsoft Network inderdaad. MSN Messenger is maar een klein onderdeel daarvan.
Ik gebruik die zooi nooitquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat ding heet al eeuwen Windows Live Messenger Mega Turbo Power Ultra Extreme 7.636.262 Beta Ultra.
Wat voor reclame op je xbox? Je bedoelt die gamedemo links?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens geeft de verwarring wel aan hoe MS met zn producten omgaat. En verder kan die hele reclame zooi op mn XBox even zwaar de grieptyfus krijgen
In dat opzicht alleen al blijft XMB een juweeltje ten opzichte van dat Dasboard gedrocht
Dat reclame gedoe heb ik opgelost.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens geeft de verwarring wel aan hoe MS met zn producten omgaat. En verder kan die hele reclame zooi op mn XBox even zwaar de grieptyfus krijgen
In dat opzicht alleen al blijft XMB een juweeltje ten opzichte van dat Dasboard gedrocht
Ik deed dat altijd wegwerken met typ-ex, maar deze oplossing is veel beter voor mijn TVquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat reclame gedoe heb ik opgelost.
Ethernetkabel --> uit de X360 rukken --> muurvuller in de ethernetpoort zodat je later niet per ongeluk weer aansluit --> done.
Je ziet zelf het verschil in gebruiksgemak en subtiliteit toch ook wel of niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer Dashboard bashing?Seriously? Sad sad people here.
Dashboard is veel fijner ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je ziet zelf het verschil in gebruiksgemak en subtiliteit toch ook wel of niet?
Omdat je alleen al 4 verschillende manieren hebt om een spel te starten zekerquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dashboard is veel fijner ja.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dashboard is veel fijner ja.
Eng he, iemand met een andere mening?quote:
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eng he, iemand met een andere mening?
mits fatsoenlijk onderbouwd wellicht?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Amen. Ik heb het drie keer opgestart. Na de derde keer zag ik het licht: niet doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:14 schreef koei het volgende:
Home biedt gewoon te weinig om het interessant te maken. Een aantal van die ruimtes zijn best leuk gedaan en bevatten ook grappige mini-games, maar als je kunt kiezen tussen rondhangen op home of een echte game (of zelfs mini) spelen dan gaat de voorkeur gelijk uit naar echt gamen. Je kan niet eens normaal voicechatten in home en je mag in de rij gaan staan als je in de algemene ruimtes iets wil gaan doen. Er is gewoon geen reden om het op te starten. Sony wilde graag iets moois met eigen avatars en heeft amper nagedacht over de functionaliteit ervan.
Dat hoef je niet te onderbouwen een mening toch, als ik zeg dat groen mijn lievelingskleur is moet ik jou dan ook gaan uitleggen waarom?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
mits fatsoenlijk onderbouwd wellicht?
› Als ik de PS3 opstart krijg ik standaard een kanaal waarop bewegende beelden te zien zijn en dan zonder het dynamic theme dat ik gekozen heb.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
mits fatsoenlijk onderbouwd wellicht?
Een mening is per definitie toch gefundeerd op bepaalde zaken? Anders heeft het toch geen houvast.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te onderbouwen een mening toch, als ik zeg dat groen mijn lievelingskleur is moet ik jou dan ook gaan uitleggen waarom?
NXE (?) is veel en veel te bulky, veel te veel troep, veel te veel zooi die ik niet wil hebben en die ik niet kan uitzetten (obtrusive shitquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
› Als ik de PS3 opstart krijg ik standaard een kanaal waarop bewegende beelden te zien zijn en dan zonder het dynamic theme dat ik gekozen heb.
?
› Als je een video wil streamen moet je twee mappen meer doorzoeken vanwege de structuur
Ligt volgens mij aan PMS
› Hou je de icon op de disc, dan knalt er geluid uit je speaker
Speakers zachter zetten?dit is soms wel irritant ja
› Het is traag
beetje achterhaald toch? traag?
› Geen optie tot snelstarten
2 klikjes tops
Enige pluspunt is wat mij betreft dynamic themes. Vooral die van Flower is schitterend
Minpunten heeft NXE ook hoor, veel reclame inderdaad en veel onzinnige kanalen. Maar er is een snelstartmenu dat in zijn eentje zorgt voor mijn mening NXE > XMB
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:33 schreef koei het volgende:
Het oude Xbox 360 dashboard was wel beter dan de XMB, dat werkte snel en vloeiend en had swoesj-geluidjes.
Darksiders demoquote:
quote:PS3 is having a rockin' 1st q: MAG, Heavy Rain, White Knight Chronicles, and soon MLB10:The Show, GOWIII and the superior version of FFXIII
quote:Fair enough, the 360 also got Mass Effect 2, now one of my all-time favorites from this gen. Plenty of good gaming. Except on Wii.
http://twitter.com/JamesStevensonquote:Was trying to figure out why I gained a ton of followers last night, then I looked at N4G. Sigh. This is news?
Dashboard stinkt, basta.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bijna elke space in Home heeft wel een mini-game. Ik ontdekte een paar dagen geleden dat je er zelfs kan pokeren. Wat ik dan wel jammer vind is dat er bijvoorbeeld 4 pokertafels staan en als die vol zitten dan heb je gewoon pech en moet je op je beurt wachten...quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:23 schreef Cid het volgende:
Zoals?
Het Home icoon staat hoger dan het Store icoonquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:55 schreef Cheiron het volgende:
Home.. Enige keren dat ik er in kom is wanneer een icoon te ver naar beneden geklikt heb als ik de PS store in wil..
Dat vind ik ook zo flauw inderdaadquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:14 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bijna elke space in Home heeft wel een mini-game. Ik ontdekte een paar dagen geleden dat je er zelfs kan pokeren. Wat ik dan wel jammer vind is dat er bijvoorbeeld 4 pokertafels staan en als die vol zitten dan heb je gewoon pech en moet je op je beurt wachten...
quote:Bronze
* Mr. Hand
Discover the secret ‘Hades Arm’ room
* Hit Man
Perform a 1000-hit combo
* Rip One!
Rip apart 1 Olympus Sentry
* Nice Tan
Blind 100 enemies with the Head of Helios
* Obedience School
Deliver 50 kicks to Hounds
* It’s getting hot in here…
Burn 100 enemies with the Bow of Apollo
* Souled Out
Summon every Soul with the Claws of Hades
* Bloody Hell
Cover Kratos in 500 buckets of blood by killing the enemies
* No Guts, No Glory
Gut 3 Centaur Generals
* Hitting Your Stride
Upgrade any weapon to the next level
Silver
* Eye Candy
Collect all of the Gorgon Eyes
* Feather Plucker
Collect all of the Phoenix Feathers
* Are You Horny to Win?
Collect all of the Minotaur Horns
* Maxed Out!
Completely upgrade all weapons
Gold
* Vengeance Complete
Beat the game
* Up to the Challenge
Beat the Challenge of Olympus
* Unhuman
Beat Titan Mode
* Priceless
Collect all of the ‘Godly Possessions’
Pak je paraplu maar,... het regent klachten!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Fallen het volgende:
Zware Regen ploft hier ook net binnen trouwens...
Alleen geen tijd om te gamen... wordt helaas pas van het weekend.
Ja WTF is dat? Of het nou echt is of niet, het is vrij kansloosquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:12 schreef Chocobo het volgende:
OMG,... overal op internet poppen die topics op over Shelby en worden ze snel gedelete. Volgens mij is Heavy Rain voor een hoop mensen minder leuk geworden
Ik weet het niet Gijs,... maar omdat ze snel verwijderd worden voorspel ik slecht nieuws! Wel kansloos voor de mensen die dat nog moeten spelen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja WTF is dat? Of het nou echt is of niet, het is vrij kansloosDenk dat veel mensen de game gekocht hebben in de hype, zonder te weten wat het nou is! Maar deze acties zijn dan weer kinderachtig.
Ik baal er eerlijk gezegd ook van. Je blijft je nu toch afvragen wel, of niet. Maar er zijn ook andere verdachten in de game. Naja, ik speel het gewoon door. Het is tof genoegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het niet Gijs,... maar omdat ze snel verwijderd worden voorspel ik slecht nieuws! Wel kansloos voor de mensen die dat nog moeten spelen!
Verhaal is een van de sterke punten ja,... ik zou als ik HR gamer was de gok nemen dat het niet zo is. Maar ja,... je blijft misschien nu anders naar hem kijken!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:17 schreef Misan het volgende:
die hoeven we dus ook niet meer te kopen
Eens!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:20 schreef Misan het volgende:
zal best ja, maar als je een game speelt waar een moordonderzoek de hoofdzaak is en je weet al die de moordenaar is dan is de lol er wel af
budgetbak dus
Echt allemaal weg, Sorry vladquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:55 schreef Gamer_V het volgende:
Nou weet ik dat er iets met -edit- is. Bedankt
Gaaf.quote:Made by former Criterion, Kuju, EA, and Climax developers.
Echt een Excitebike-kopie, maar Excitebike op de Wii zuigt. Dit ziet er tof uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Joe Danger: Exclusive Debut Trailer HD
[..]
Gaaf.
Nu al een must-buy en GOTY contender.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaaf.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:12 schreef Chocobo het volgende:
OMG,... overal op internet poppen die topics op overDie naam had je beter zelf ook in een spoilertag kunnen zetten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en worden ze snel gedelete. Volgens mij is Heavy Rain voor een hoop mensen minder leuk geworden
PSN id: NL_SToRM
EXCITE!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaaf.
Sweet! ziet er nice uit, heerlijk lam met paar vrienden doen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaaf.
30 euroquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef YOgamerYO het volgende:
Heavy Rain is echt geniaalJammer genoeg heb ik hem 2 keer en kan ze niet inruilen(vertrouw er nooit op dat je wel overmorgen ook mag inruilen
) Dus wie wil Heavy Rain 45 euro, heb je hem morgen of overmorgen. In de buurt van Zeist en je hebt hem vandaag
.
Nou inderdaad, bedankt Choco....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:14 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die naam had je beter zelf ook in een spoilertag kunnen zetten...
quote:
Ach scheelt weer wat geldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, bedankt Choco....
Fuck dat.quote:
35 euro incl.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef YOgamerYO het volgende:
Heavy Rain is echt geniaalJammer genoeg heb ik hem 2 keer en kan ze niet inruilen(vertrouw er nooit op dat je wel overmorgen ook mag inruilen
) Dus wie wil Heavy Rain 45 euro, heb je hem morgen of overmorgen. In de buurt van Zeist en je hebt hem vandaag
.
Zeer vette (spoiler) beelden! Krijg er zin in.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:43 schreef Cheiron het volgende:
Gametrailers TV deze keer zo goed als helemaal in het teken van GoW3:
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/85?ep=85
Wat ik mij nog afvraag; de E3 demo; is de moeilijkheidsgraad daarvan vergelijkbaar met GoW1 en 2. Ik ben niet zo een hele snelle reageerder en wil niet midden in GoW3 stranden omdat ik te slecht ben voor de game
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef YOgamerYO het volgende:
.
Dat komt door je download nu denk ik!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:30 schreef fratsman het volgende:
Niet vooruit te branden die download van die GoW-demo.
Hebben trouwens meer mensen er last van dat bij "Wat is er nieuw"in het menu niks in beeld komt?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat komt door je download nu denk ik!
Ikkequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:20 schreef fratsman het volgende:
[..]nee, ook daarvoor al, en een vriend van me had dat ook.
Hetzelfde. Bij inFamous zit er geen verschil in het verhaal. Enige verschil is een ander soort set special moves. Meteen ook de reden waarom ik de game niet twee keer doorspeel, te lang en exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:23 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb gisteren inFamous uitgespeeld, echt een verrassend einde moet ik zeggen. Ik ben nu wel benieuwd hoe het einde zou zijn als ik alle goede daden gedaan had.
Reviewquote:Those looking at Bad Company 2 as only a single-player game might come away disappointed. It's an action packed, gorgeous, and explosive game but it doesn't quite come together into a campaign for the ages. It more feels like an added bonus to the multiplayer game and for those in search of that, this is a great choice. Bad Company 2 as an online shooter is flexible and engaging, offering several features that the competition can only dream of. If you're looking for a more strategic and team-based change of pace, look no further. This is the game for you.
8.0 Presentation
The team at DICE went for a more cinematic and epic feel with Bad Company 2 and almost nailed it.
9.0 Graphics
Those backdrops sure are gorgeous. The destructible environments add to the chaos quite nicely.
9.0 Sound
Some fantastic audio samples and above average voice acting.
9.0 Gameplay
Solid shooting mechanics and an excellent approach to multiplayer combat.
9.0 Lasting Appeal
This is the kind of multiplayer game you can go back to for months and months without getting bored.
8.9
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Niet helemaal. Er zitten ook andere sidemissies in (de goed/slecht missies) die wel de moeite waard zijn om door te spelen. En het speelt ook anders omdat je bij goed veel preciezer moet zijn om andere mensen te redden, terwijl je bij slecht gewoon grof geweld kan gebruiken maar daardoor ook de mensen tegen je opzet. De tweede keer doorspelen is minder leuk dan de eerste keer, maar nog steeds een leuke ervaring!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hetzelfde. Bij inFamous zit er geen verschil in het verhaal. Enige verschil is een ander soort set special moves. Meteen ook de reden waarom ik de game niet twee keer doorspeel, te lang en exact hetzelfde.
Ja, dat lijkt me inderdaad ook. Helaas ben ik nogal een leek op dat gebiedquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
Heeft de andere serie een andere codec gebruikt?
Als het echt te erg is zou je kunnen kijken om te converteren. ConvertXtoDVD is wel een aardig pakketje. En als je goed zoekt voor weinigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me inderdaad ook. Helaas ben ik nogal een leek op dat gebied.
US storequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef Karasta het volgende:
De kleine film reeks The tester zou moeten zijn op de PS store maar kan nog steeds niks vinden?
De oplossing: PS3 Media Serverquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:45 schreef JDude het volgende:
Ik wil nog wel eens een aflevering van een TV-serie missen, en meestal pluk ik die dan van 't internet om ze via m'n PS3 alsnog op de TV te kunnen kijken (streaming vanaf PC).
Nou is zo'n aflevering van (ongeveer) 40 minuten altijd redelijk vergelijkbaar qua bestandsomvang, toch loopt het de ene keer helemaal vloeiend, terwijl het beeld bij een andere serie schokt en stottert dat het een lieve lust is.
Wat zou de verklaring kunnen zijn? En nog belangrijker natuurlijk: de oplossing?
Speel maar tegen mijn broertje - Username is Rakotto op de PS3.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:16 schreef Babbatuur het volgende:
Wat is FIFA lelijk online!
Ik heb nu al 40 potjes gedaan en de helft van die 40 potjes is weggedrukt door de tegenstander, wat lelijk, ik heb tot nog toe al mijn wedstrijden gewonnen.
Iemand die goed kan fifa-en hier?
Zuchtquote:Op maandag 1 maart 2010 09:11 schreef delano.888 het volgende:
Jeuj alle fat ps3's ter wereld zijn down.
Datum is naar 1999 gezet, online werkt niet, en alle games die trophies hebben starten niet op zolang je de netwerkkabel er in hebt zitten.
Ook ben je eventuele niet-gesynte trophies kwijt.
Good shit![]()
Meer info
En nog veel meer info
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:34 schreef Pheno het volgende:
Het probleem met de tijd schijnt een ordinaire : geen rekening houden met non-schrikkeljaren te zijn? De datum op de server staat wel goed, maar het PS3-OS telt er voor de Nederlandse tijd nog wat tijd bij. En dan loopt het over in de 29ste februari ipv 1 maart.
Het zou ook verklaren waarom je niet kan inloggen, want PSN denkt dat je aan het hacken/cheaten bent
Come on, dat meen je niet
Jezus wat een amateursquote:Op maandag 1 maart 2010 09:11 schreef delano.888 het volgende:
Datum is naar 1999 gezet, online werkt niet, en alle games die trophies hebben starten niet op zolang je de netwerkkabel er in hebt zitten.
Good shit![]()
Meer info
En nog veel meer info
GameFaqs en info? Wat een chaos die topiclijstquote:Op maandag 1 maart 2010 09:11 schreef delano.888 het volgende:
Good shit![]()
Meer info
En nog veel meer info
quote:
lees ff die thread op Neogaf (linkje staat hierboven ergens). verstandig is om morgen even af te wachtenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:37 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb ook een dikke PS3 maar is gister en vandaag niet aan geweest zover ik weet. Misschien maar even informeren of iemand anders in huis hem gebruikt heeft en het verstandig is om vandaag af te zien van PS3'en.
Wat voor PS3 heb je? Slim heeft geen problemen en de latere 80GB (schijnbaar) ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:19 schreef fratsman het volgende:
hm. Ik heb gisteravond en vannacht nog MW2 online gespeeld. Niks gemerkt. Maar het verstandigste op dit moment is dus de PS3 even uit laten?
ik heb de Fat 80GB.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor PS3 heb je? Slim heeft geen problemen en de latere 80GB (schijnbaar) ook niet.
Dan heb je een 50-50 kansquote:
of hij doet het wel of hij doet het nietquote:
Statistiek is je beste vak zekerquote:Op maandag 1 maart 2010 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
of hij doet het wel of hij doet het niet
Vanaf een bepaalde serie hebben ze er geen last van. Die serie kwam halverwege de 80GB fase.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |