SD bedoelt te vragen of je militair of Antilliaan bentquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wat is het toch met fok en meningen de laatste tijd? ik mag blijkbaar niet vinden dat een game wat raar aanvoelt bij mij.......
Dat vind ik
Je kunt de OP nog bewerkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
Nou bij deze mijn excuses dat ik het verkeerd begreep, zie nu pas het vetgedrukte
Maar wat ik dus bedoel is dat het raar zou zijn als de top van je loop het zwaarst aan een vuurwapen is.
Waar zeg ik dat en waar in de game krijg je dat gevoel? Je beweegt langzaam omdat je met volle bepakking over een planeet hobbelt. Als je dat wilt vergelijken met je paintball avontuurtjes ben je gewoon niet goed snik.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
Nou bij deze mijn excuses dat ik het verkeerd begreep, zie nu pas het vetgedrukte
Maar wat ik dus bedoel is dat het raar zou zijn als de top van je loop het zwaarst aan een vuurwapen is.
Het gaat mij om het gevoel van het bewegen van de crosshair ten opzichten van het lichaam.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat en waar in de game krijg je dat gevoel? Je beweegt langzaam omdat je met volle bepakking over een planeet hobbelt. Als je dat wilt vergelijken met je paintball avontuurtjes ben je gewoon niet goed snik.
Ja maar als je wil genieten van games moeten ze toch ook wel naar je wens spelen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:31 schreef Gamer_V het volgende:
Misschien dat jullie eens STFU op moeten doen en gewoon genieten van je games.
^Dit^quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:31 schreef Gamer_V het volgende:
Misschien dat jullie eens STFU op moeten doen en gewoon genieten van je games.
tof thema iddquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef SToRM81 het volgende:
De Flower dynamic theme is trouwens de eerste die ik overweeg om te kopen. Ik vind m erg goed gemaakt
Zat op een apart papiertje in de doos bij mij?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef Platina het volgende:
tvp.
ik heb geen GoW3 demo bij mijn collection
iemand die CiT wil vrkopen/ruilen trouwens?
quote:
Wow, nice. Hoeveel moet je daar voor aftikken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef SToRM81 het volgende:
De Flower dynamic theme is trouwens de eerste die ik overweeg om te kopen. Ik vind m erg goed gemaakt
De Arc is NU al een succes!quote:Sony America’s senior vice president of publisher relations, Rob Dyer, has said that PS3 has benefited from publishers choosing not to spend their resources on Wii.
The last few months have seen several publishers reconsider their support of Wii as mature titles fail to make an impact, while Nintendo’s own first-party titles dominate the market.
Dyer believes that those publishers are now reallocating those resources to PS3.
"What publishers have said is they're not going to spend the resources on Wii,” Dyer told Industry Gamers. “In my job, we compete against Microsoft and Nintendo, and we're competing for resources. So when I walk into a publisher, I ask, 'Where are you guys pushing your resources?' In the past, it was 'Look how hot the Wii is,' or 'Look how hot the DS is,' and 'We should put resources there.'
“They did that and realized, 'You know what, third-party product just doesn't sell on that platform.' So now they're taking those resources, coming back to us and saying, 'Sony we're going to be able to provide you with that exclusive content,' or 'We're going to put more engineers on it and figure out to maximize the Blu-ray and get more out of PS3.' That's what we're seeing now."
Dyer added, “It's not a hard story to sell, and they get that. Unless they've got a particular franchise that's worked well on the Wii, you don't see a lot of innovative new IP coming out on that platform.”
Vergane glorie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:46 schreef RedemptioN het volgende:
heerlijke avond noujuist cyb...briljante alex, was de ruim 50euro waard =]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |