Dat vind ik ook zo flauw inderdaadquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:14 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bijna elke space in Home heeft wel een mini-game. Ik ontdekte een paar dagen geleden dat je er zelfs kan pokeren. Wat ik dan wel jammer vind is dat er bijvoorbeeld 4 pokertafels staan en als die vol zitten dan heb je gewoon pech en moet je op je beurt wachten...
quote:Bronze
* Mr. Hand
Discover the secret ‘Hades Arm’ room
* Hit Man
Perform a 1000-hit combo
* Rip One!
Rip apart 1 Olympus Sentry
* Nice Tan
Blind 100 enemies with the Head of Helios
* Obedience School
Deliver 50 kicks to Hounds
* It’s getting hot in here…
Burn 100 enemies with the Bow of Apollo
* Souled Out
Summon every Soul with the Claws of Hades
* Bloody Hell
Cover Kratos in 500 buckets of blood by killing the enemies
* No Guts, No Glory
Gut 3 Centaur Generals
* Hitting Your Stride
Upgrade any weapon to the next level
Silver
* Eye Candy
Collect all of the Gorgon Eyes
* Feather Plucker
Collect all of the Phoenix Feathers
* Are You Horny to Win?
Collect all of the Minotaur Horns
* Maxed Out!
Completely upgrade all weapons
Gold
* Vengeance Complete
Beat the game
* Up to the Challenge
Beat the Challenge of Olympus
* Unhuman
Beat Titan Mode
* Priceless
Collect all of the ‘Godly Possessions’
Pak je paraplu maar,... het regent klachten!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:40 schreef Fallen het volgende:
Zware Regen ploft hier ook net binnen trouwens...
Alleen geen tijd om te gamen... wordt helaas pas van het weekend.
Ja WTF is dat? Of het nou echt is of niet, het is vrij kansloosquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:12 schreef Chocobo het volgende:
OMG,... overal op internet poppen die topics op over Shelby en worden ze snel gedelete. Volgens mij is Heavy Rain voor een hoop mensen minder leuk geworden
Ik weet het niet Gijs,... maar omdat ze snel verwijderd worden voorspel ik slecht nieuws! Wel kansloos voor de mensen die dat nog moeten spelen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja WTF is dat? Of het nou echt is of niet, het is vrij kansloosDenk dat veel mensen de game gekocht hebben in de hype, zonder te weten wat het nou is! Maar deze acties zijn dan weer kinderachtig.
Ik baal er eerlijk gezegd ook van. Je blijft je nu toch afvragen wel, of niet. Maar er zijn ook andere verdachten in de game. Naja, ik speel het gewoon door. Het is tof genoegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het niet Gijs,... maar omdat ze snel verwijderd worden voorspel ik slecht nieuws! Wel kansloos voor de mensen die dat nog moeten spelen!
Verhaal is een van de sterke punten ja,... ik zou als ik HR gamer was de gok nemen dat het niet zo is. Maar ja,... je blijft misschien nu anders naar hem kijken!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:17 schreef Misan het volgende:
die hoeven we dus ook niet meer te kopen
Eens!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:20 schreef Misan het volgende:
zal best ja, maar als je een game speelt waar een moordonderzoek de hoofdzaak is en je weet al die de moordenaar is dan is de lol er wel af
budgetbak dus
Echt allemaal weg, Sorry vladquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:55 schreef Gamer_V het volgende:
Nou weet ik dat er iets met -edit- is. Bedankt
Gaaf.quote:Made by former Criterion, Kuju, EA, and Climax developers.
Echt een Excitebike-kopie, maar Excitebike op de Wii zuigt. Dit ziet er tof uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Joe Danger: Exclusive Debut Trailer HD
[..]
Gaaf.
Nu al een must-buy en GOTY contender.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaaf.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:12 schreef Chocobo het volgende:
OMG,... overal op internet poppen die topics op overDie naam had je beter zelf ook in een spoilertag kunnen zetten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en worden ze snel gedelete. Volgens mij is Heavy Rain voor een hoop mensen minder leuk geworden
PSN id: NL_SToRM
EXCITE!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaaf.
Sweet! ziet er nice uit, heerlijk lam met paar vrienden doen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaaf.
30 euroquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef YOgamerYO het volgende:
Heavy Rain is echt geniaalJammer genoeg heb ik hem 2 keer en kan ze niet inruilen(vertrouw er nooit op dat je wel overmorgen ook mag inruilen
) Dus wie wil Heavy Rain 45 euro, heb je hem morgen of overmorgen. In de buurt van Zeist en je hebt hem vandaag
.
Nou inderdaad, bedankt Choco....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:14 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die naam had je beter zelf ook in een spoilertag kunnen zetten...
quote:
Ach scheelt weer wat geldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, bedankt Choco....
Fuck dat.quote:
35 euro incl.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef YOgamerYO het volgende:
Heavy Rain is echt geniaalJammer genoeg heb ik hem 2 keer en kan ze niet inruilen(vertrouw er nooit op dat je wel overmorgen ook mag inruilen
) Dus wie wil Heavy Rain 45 euro, heb je hem morgen of overmorgen. In de buurt van Zeist en je hebt hem vandaag
.
Zeer vette (spoiler) beelden! Krijg er zin in.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:43 schreef Cheiron het volgende:
Gametrailers TV deze keer zo goed als helemaal in het teken van GoW3:
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/85?ep=85
Wat ik mij nog afvraag; de E3 demo; is de moeilijkheidsgraad daarvan vergelijkbaar met GoW1 en 2. Ik ben niet zo een hele snelle reageerder en wil niet midden in GoW3 stranden omdat ik te slecht ben voor de game
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef YOgamerYO het volgende:
.
Dat komt door je download nu denk ik!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:30 schreef fratsman het volgende:
Niet vooruit te branden die download van die GoW-demo.
Hebben trouwens meer mensen er last van dat bij "Wat is er nieuw"in het menu niks in beeld komt?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat komt door je download nu denk ik!
Ikkequote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:20 schreef fratsman het volgende:
[..]nee, ook daarvoor al, en een vriend van me had dat ook.
Hetzelfde. Bij inFamous zit er geen verschil in het verhaal. Enige verschil is een ander soort set special moves. Meteen ook de reden waarom ik de game niet twee keer doorspeel, te lang en exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:23 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb gisteren inFamous uitgespeeld, echt een verrassend einde moet ik zeggen. Ik ben nu wel benieuwd hoe het einde zou zijn als ik alle goede daden gedaan had.
Reviewquote:Those looking at Bad Company 2 as only a single-player game might come away disappointed. It's an action packed, gorgeous, and explosive game but it doesn't quite come together into a campaign for the ages. It more feels like an added bonus to the multiplayer game and for those in search of that, this is a great choice. Bad Company 2 as an online shooter is flexible and engaging, offering several features that the competition can only dream of. If you're looking for a more strategic and team-based change of pace, look no further. This is the game for you.
8.0 Presentation
The team at DICE went for a more cinematic and epic feel with Bad Company 2 and almost nailed it.
9.0 Graphics
Those backdrops sure are gorgeous. The destructible environments add to the chaos quite nicely.
9.0 Sound
Some fantastic audio samples and above average voice acting.
9.0 Gameplay
Solid shooting mechanics and an excellent approach to multiplayer combat.
9.0 Lasting Appeal
This is the kind of multiplayer game you can go back to for months and months without getting bored.
8.9
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
Niet helemaal. Er zitten ook andere sidemissies in (de goed/slecht missies) die wel de moeite waard zijn om door te spelen. En het speelt ook anders omdat je bij goed veel preciezer moet zijn om andere mensen te redden, terwijl je bij slecht gewoon grof geweld kan gebruiken maar daardoor ook de mensen tegen je opzet. De tweede keer doorspelen is minder leuk dan de eerste keer, maar nog steeds een leuke ervaring!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hetzelfde. Bij inFamous zit er geen verschil in het verhaal. Enige verschil is een ander soort set special moves. Meteen ook de reden waarom ik de game niet twee keer doorspeel, te lang en exact hetzelfde.
Ja, dat lijkt me inderdaad ook. Helaas ben ik nogal een leek op dat gebiedquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
Heeft de andere serie een andere codec gebruikt?
Als het echt te erg is zou je kunnen kijken om te converteren. ConvertXtoDVD is wel een aardig pakketje. En als je goed zoekt voor weinigquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me inderdaad ook. Helaas ben ik nogal een leek op dat gebied.
US storequote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:35 schreef Karasta het volgende:
De kleine film reeks The tester zou moeten zijn op de PS store maar kan nog steeds niks vinden?
De oplossing: PS3 Media Serverquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:45 schreef JDude het volgende:
Ik wil nog wel eens een aflevering van een TV-serie missen, en meestal pluk ik die dan van 't internet om ze via m'n PS3 alsnog op de TV te kunnen kijken (streaming vanaf PC).
Nou is zo'n aflevering van (ongeveer) 40 minuten altijd redelijk vergelijkbaar qua bestandsomvang, toch loopt het de ene keer helemaal vloeiend, terwijl het beeld bij een andere serie schokt en stottert dat het een lieve lust is.
Wat zou de verklaring kunnen zijn? En nog belangrijker natuurlijk: de oplossing?
Speel maar tegen mijn broertje - Username is Rakotto op de PS3.quote:Op zondag 28 februari 2010 13:16 schreef Babbatuur het volgende:
Wat is FIFA lelijk online!
Ik heb nu al 40 potjes gedaan en de helft van die 40 potjes is weggedrukt door de tegenstander, wat lelijk, ik heb tot nog toe al mijn wedstrijden gewonnen.
Iemand die goed kan fifa-en hier?
Zuchtquote:Op maandag 1 maart 2010 09:11 schreef delano.888 het volgende:
Jeuj alle fat ps3's ter wereld zijn down.
Datum is naar 1999 gezet, online werkt niet, en alle games die trophies hebben starten niet op zolang je de netwerkkabel er in hebt zitten.
Ook ben je eventuele niet-gesynte trophies kwijt.
Good shit![]()
Meer info
En nog veel meer info
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:34 schreef Pheno het volgende:
Het probleem met de tijd schijnt een ordinaire : geen rekening houden met non-schrikkeljaren te zijn? De datum op de server staat wel goed, maar het PS3-OS telt er voor de Nederlandse tijd nog wat tijd bij. En dan loopt het over in de 29ste februari ipv 1 maart.
Het zou ook verklaren waarom je niet kan inloggen, want PSN denkt dat je aan het hacken/cheaten bent
Come on, dat meen je niet
Jezus wat een amateursquote:Op maandag 1 maart 2010 09:11 schreef delano.888 het volgende:
Datum is naar 1999 gezet, online werkt niet, en alle games die trophies hebben starten niet op zolang je de netwerkkabel er in hebt zitten.
Good shit![]()
Meer info
En nog veel meer info
GameFaqs en info? Wat een chaos die topiclijstquote:Op maandag 1 maart 2010 09:11 schreef delano.888 het volgende:
Good shit![]()
Meer info
En nog veel meer info
quote:
lees ff die thread op Neogaf (linkje staat hierboven ergens). verstandig is om morgen even af te wachtenquote:Op maandag 1 maart 2010 10:37 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb ook een dikke PS3 maar is gister en vandaag niet aan geweest zover ik weet. Misschien maar even informeren of iemand anders in huis hem gebruikt heeft en het verstandig is om vandaag af te zien van PS3'en.
Wat voor PS3 heb je? Slim heeft geen problemen en de latere 80GB (schijnbaar) ook niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:19 schreef fratsman het volgende:
hm. Ik heb gisteravond en vannacht nog MW2 online gespeeld. Niks gemerkt. Maar het verstandigste op dit moment is dus de PS3 even uit laten?
ik heb de Fat 80GB.quote:Op maandag 1 maart 2010 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor PS3 heb je? Slim heeft geen problemen en de latere 80GB (schijnbaar) ook niet.
Dan heb je een 50-50 kansquote:
of hij doet het wel of hij doet het nietquote:
Statistiek is je beste vak zekerquote:Op maandag 1 maart 2010 11:43 schreef Tain het volgende:
[..]
of hij doet het wel of hij doet het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |