Gaaf.quote:Made by former Criterion, Kuju, EA, and Climax developers.
Echt een Excitebike-kopie, maar Excitebike op de Wii zuigt. Dit ziet er tof uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Joe Danger: Exclusive Debut Trailer HD
[..]
Gaaf.
Nu al een must-buy en GOTY contender.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaaf.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:12 schreef Chocobo het volgende:
OMG,... overal op internet poppen die topics op overDie naam had je beter zelf ook in een spoilertag kunnen zetten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en worden ze snel gedelete. Volgens mij is Heavy Rain voor een hoop mensen minder leuk geworden
PSN id: NL_SToRM
EXCITE!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaaf.
Sweet! ziet er nice uit, heerlijk lam met paar vrienden doen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gaaf.
30 euroquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef YOgamerYO het volgende:
Heavy Rain is echt geniaalJammer genoeg heb ik hem 2 keer en kan ze niet inruilen(vertrouw er nooit op dat je wel overmorgen ook mag inruilen
) Dus wie wil Heavy Rain 45 euro, heb je hem morgen of overmorgen. In de buurt van Zeist en je hebt hem vandaag
.
Nou inderdaad, bedankt Choco....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:14 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Die naam had je beter zelf ook in een spoilertag kunnen zetten...
quote:
Ach scheelt weer wat geldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, bedankt Choco....
Fuck dat.quote:
35 euro incl.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef YOgamerYO het volgende:
Heavy Rain is echt geniaalJammer genoeg heb ik hem 2 keer en kan ze niet inruilen(vertrouw er nooit op dat je wel overmorgen ook mag inruilen
) Dus wie wil Heavy Rain 45 euro, heb je hem morgen of overmorgen. In de buurt van Zeist en je hebt hem vandaag
.
Zeer vette (spoiler) beelden! Krijg er zin in.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:43 schreef Cheiron het volgende:
Gametrailers TV deze keer zo goed als helemaal in het teken van GoW3:
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/85?ep=85
Wat ik mij nog afvraag; de E3 demo; is de moeilijkheidsgraad daarvan vergelijkbaar met GoW1 en 2. Ik ben niet zo een hele snelle reageerder en wil niet midden in GoW3 stranden omdat ik te slecht ben voor de game
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef YOgamerYO het volgende:
.
Dat komt door je download nu denk ik!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:30 schreef fratsman het volgende:
Niet vooruit te branden die download van die GoW-demo.
Hebben trouwens meer mensen er last van dat bij "Wat is er nieuw"in het menu niks in beeld komt?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat komt door je download nu denk ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |