SD bedoelt te vragen of je militair of Antilliaan bentquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wat is het toch met fok en meningen de laatste tijd? ik mag blijkbaar niet vinden dat een game wat raar aanvoelt bij mij.......
Dat vind ik
Je kunt de OP nog bewerkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
Nou bij deze mijn excuses dat ik het verkeerd begreep, zie nu pas het vetgedrukte
Maar wat ik dus bedoel is dat het raar zou zijn als de top van je loop het zwaarst aan een vuurwapen is.
Waar zeg ik dat en waar in de game krijg je dat gevoel? Je beweegt langzaam omdat je met volle bepakking over een planeet hobbelt. Als je dat wilt vergelijken met je paintball avontuurtjes ben je gewoon niet goed snik.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:58 schreef KneusTeun het volgende:
Nou bij deze mijn excuses dat ik het verkeerd begreep, zie nu pas het vetgedrukte
Maar wat ik dus bedoel is dat het raar zou zijn als de top van je loop het zwaarst aan een vuurwapen is.
Het gaat mij om het gevoel van het bewegen van de crosshair ten opzichten van het lichaam.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat en waar in de game krijg je dat gevoel? Je beweegt langzaam omdat je met volle bepakking over een planeet hobbelt. Als je dat wilt vergelijken met je paintball avontuurtjes ben je gewoon niet goed snik.
Ja maar als je wil genieten van games moeten ze toch ook wel naar je wens spelen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:31 schreef Gamer_V het volgende:
Misschien dat jullie eens STFU op moeten doen en gewoon genieten van je games.
^Dit^quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:31 schreef Gamer_V het volgende:
Misschien dat jullie eens STFU op moeten doen en gewoon genieten van je games.
tof thema iddquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef SToRM81 het volgende:
De Flower dynamic theme is trouwens de eerste die ik overweeg om te kopen. Ik vind m erg goed gemaakt
Zat op een apart papiertje in de doos bij mij?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef Platina het volgende:
tvp.
ik heb geen GoW3 demo bij mijn collection
iemand die CiT wil vrkopen/ruilen trouwens?
quote:
Wow, nice. Hoeveel moet je daar voor aftikken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef SToRM81 het volgende:
De Flower dynamic theme is trouwens de eerste die ik overweeg om te kopen. Ik vind m erg goed gemaakt
De Arc is NU al een succes!quote:Sony America’s senior vice president of publisher relations, Rob Dyer, has said that PS3 has benefited from publishers choosing not to spend their resources on Wii.
The last few months have seen several publishers reconsider their support of Wii as mature titles fail to make an impact, while Nintendo’s own first-party titles dominate the market.
Dyer believes that those publishers are now reallocating those resources to PS3.
"What publishers have said is they're not going to spend the resources on Wii,” Dyer told Industry Gamers. “In my job, we compete against Microsoft and Nintendo, and we're competing for resources. So when I walk into a publisher, I ask, 'Where are you guys pushing your resources?' In the past, it was 'Look how hot the Wii is,' or 'Look how hot the DS is,' and 'We should put resources there.'
“They did that and realized, 'You know what, third-party product just doesn't sell on that platform.' So now they're taking those resources, coming back to us and saying, 'Sony we're going to be able to provide you with that exclusive content,' or 'We're going to put more engineers on it and figure out to maximize the Blu-ray and get more out of PS3.' That's what we're seeing now."
Dyer added, “It's not a hard story to sell, and they get that. Unless they've got a particular franchise that's worked well on the Wii, you don't see a lot of innovative new IP coming out on that platform.”
Vergane glorie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:46 schreef RedemptioN het volgende:
heerlijke avond noujuist cyb...briljante alex, was de ruim 50euro waard =]
xe speelde goed, dominant, maar kregen ook de ruimte doordat juve compact en verdedigend speelde...zonda tegen mijn nl club, dat moet ajax wel zien te winnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vergane glorie.
Mja als je achterin een verdediger hebt rondlopen die een kansloze lantaarnpaalimitatie uitvoert roep je het over jezelf af.
Al met al wel een redelijk goed gevoel aan overgehouden. Ik heb ze in geen tijden zo gepassioneerd en dominant zien voetballen.
AFCA![]()
Als je aan mij zou vragen om in het kort de gameplay van Uncharted uit te leggen zou ik zeggen 'schieten en klimmen' en dat vond jij 'con'. Kutgame confirmed?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:55 schreef Platina het volgende:
Net Uncharted 2 uitgespeeld, 10 uurtjes over gedaan.
Pro: bijna alles
Con: teveel schieten, klimmen niet altijd duidelijk, guardians vijanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Die moet ik nog eens halenquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je aan mij zou vragen om in het kort de gameplay van Uncharted uit te leggen zou ik zeggen 'schieten en klimmen' en dat vond jij 'con'. Kutgame confirmed?haha ja dat snap ik, maar het was teveel schieten met te weinig afwisseling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het thema kost 2 euro, ik heb m al gekocht. Die prijs vind ik op zich nog te doen. Ik vind het wel even wennen dat de geluiden in het menu ook anders zijn en dit kan je niet aanpassen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, nice. Hoeveel moet je daar voor aftikken?
Twee euro is nog te doen. Maar ja, betalen voor een thema vind ik een beetje stom. Doe ik op de 360 ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:52 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Het thema kost 2 euro, ik heb m al gekocht. Die prijs vind ik op zich nog te doen. Ik vind het wel even wennen dat de geluiden in het menu ook anders zijn en dit kan je niet aanpassen.
Het thema past zich ook aan aan de tijd van de dag, dus bij mij gaat ie waarschijnlijk erg vaak donker zijn...
Ik ken er 2, die van Afrika en van Wipeout. Allebei erg leuke themas waar die van Wipeout wel druk te noemen is. Ben tot op heden nog erg blij met m'n pixeljunk monsters themaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twee euro is nog te doen. Maar ja, betalen voor een thema vind ik een beetje stom. Doe ik op de 360 ook niet
Zijn er gratis thema's die de moeite zijn? (Heb geen zin om dat zelf uit te zoeken)
quote:Did David Jaffe Just Refer to Twisted Metal?
A statement at the AIAS Interactive Achievement Awards offers some confusion.
At the AIAS Interactive Achievement Awards ceremony tonight, while presenting an award, God of War director David Jaffe -- who's been long-rumored (depending who you ask) to be working on a new PS3 Twisted Metal game -- seemingly confirmed (or re-confirmed) that news, by responding "Soon, bitch -- eight or nine months" to a question from the crowd.
The part of this that puts the question mark in this story's title is that we don't know for sure what question he was responding to. Over the event's live stream on IFC.com, it sounded like the crowd was asking when a new Twisted Metal would be be announced or released, but we can't say for certain.
Check out tomorrow's episode of 4 Guys 1UP for hints direct from Jaffe about his latest game.
De release is pas volgende week toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Fallen het volgende:
Heavy Rain net betaald.. misschien nog vandaag verzonden...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De release is pas volgende week toch?
quote:
Heavy Rain | PlayStation3
In stock | Usually dispatched within 24 hours
Kreeg net bericht dat ze de game binnen hadden gekregen en klaar was voor verzending. Alleen betaling moest nog... dus dat is net rond.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De release is pas volgende week toch?
Waar besteld?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:56 schreef Fallen het volgende:
Heavy Rain net betaald.. misschien nog vandaag verzonden...
Wat is dat voor iets dan? Had laatst Flower voor 3 euro gedownload, da's ook enorm chillquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef seventhseagulll het volgende:
Gisteren Shatter uit de PSN store gehaald en wat is die vet zeg. Typisch een game waarvoor PSN bedoeldt is, je pakt het ff snel op, maar het speelt enorm chill en hoewel het niet extreem uitgebreid is, is het wel tof genoeg om je een tijdje bezig te houden.![]()
Is het die drie euro waard? Ik zat er ook al naar te kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:38 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets dan? Had laatst Flower voor 3 euro gedownload, da's ook enorm chill![]()
Psst: bedoeldt?
En een VOORTREFFELIJKE soundtrack.quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:58 schreef seventhseagulll het volgende:
Gisteren Shatter uit de PSN store gehaald en wat is die vet zeg. Typisch een game waarvoor PSN bedoeldt is, je pakt het ff snel op, maar het speelt enorm chill en hoewel het niet extreem uitgebreid is, is het wel tof genoeg om je een tijdje bezig te houden.
Fantastische, relaxerende game! Must Have, zeker voor dat geld!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het die drie euro waard? Ik zat er ook al naar te kijken.![]()
Als die aanbieding nog geldig is tenminste.
Volgens mij tot 18 februari, maar je zou even kunnen kijken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het die drie euro waard? Ik zat er ook al naar te kijken.![]()
Als die aanbieding nog geldig is tenminste.
Dan ben ik te laat. Helaas pindakaas.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij tot 18 februari, maar je zou even kunnen kijken.
Het is wel een relaxspel, op zich eens lekker anders. Ik kan even op het PSN kijken of de aanbieding er nog is, maar volgens de update zou die tot 18 feb zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ben ik te laat. Helaas pindakaas.
Ik kan er vast zonder
Ik kan vanmiddag thuis pas kijken. Ik was op zoek naar leuke demo's.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is wel een relaxspel, op zich eens lekker anders. Ik kan even op het PSN kijken of de aanbieding er nog is, maar volgens de update zou die tot 18 feb zijn
Wat??? Gears of War?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat??? Gears of War?
Dat heb ik helemaal gemist.
* Beach oude PU's gaat doorbladeren
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:43 schreef Griebus het volgende:
http://www.joystiq.com/20(...)oks-like-on-xbox-360
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt niet zo heel erg veel vinnik...OMG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Voor FF-games ga ik altijd uit van de scores uit Japan en die zijn meer dan prima te noemenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:16 schreef MrMonkeyman het volgende:
Jammer dat FF niet zo'n hoge scores krijgt. Ik blijf dan ook gewoon lekker Mass Effect 2 spelen op mijn PC
Want scores zeggen tegenwoordig nog zo veel. Als er geen zak geld wordt toegeschoven krijg je sowieso geen 9+quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:16 schreef MrMonkeyman het volgende:
Jammer dat FF niet zo'n hoge scores krijgt. Ik blijf dan ook gewoon lekker Mass Effect 2 spelen op mijn PC
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Voor FF-games ga ik altijd uit van de scores uit Japan en die zijn meer dan prima te noemen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheelt niet zo heel erg veel vinnik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Stiekem geloof ik nog steeds heilig dat er concessies gedaan zijn aan het spel om het ook playable te maken op de Xbox zonder dat er grote verschillen op treden tussen de 2 versies![]()
Waarom, gta 4 zag er op xbox beter uit dan op ps3....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
Stiekem geloof ik nog steeds heilig dat er concessies gedaan zijn aan het spel om het ook playable te maken op de Xbox zonder dat er grote verschillen op treden tussen de 2 versies
Ah eindelijk. Weg met die Sackboysquote:
Maar GTAIV werd niet initieel developed als een PS3 exclusive.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom, gta 4 zag er op xbox beter uit dan op ps3....
[ afbeelding ]
![]()
Nou het gaat er meer om dat er per site ander foto's en dus andere uitkomsten zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar GTAIV werd niet initieel developed als een PS3 exclusive.
Ik snap de discussie ook nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nou het gaat er meer om dat er per site ander foto's en dus andere uitkomsten zijn.
Dus vind typisch dat mensen van tevoren alweer dit soort dingen roepen.
Als je een 360 hebt kun je de game nu ook spelen... chill toch. En mocht het grafisch echt slechter zijn, denk ik niet dat het uitmaakt, als de keuze is geen FF of FF wat grafisch iets minder is,,,
Ben ik toch benieuwd hoeveel geld ze hebben geschoven voor Killzone 2 en Unchartedquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want scores zeggen tegenwoordig nog zo veel. Als er geen zak geld wordt toegeschoven krijg je sowieso geen 9+
FF is goed. Punt. Er van uitgaande dat ze bij de conversie geen fouten hebben gemaakt, anders spreek ik nu voor de Japanse versie
Ben blij dat ze met de oude prins doorgaan, de nieuwe vond ik maar baggerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik graai 'm wel mooi uit de budgetbak.
Je wilde ontkennen dat er deals worden gesloten om exclusieve reviews los te peuteren? En als een site of blad zo'n exclusive heeft, denk je dat ze het spel de grond in boren om zo een kans op een latere exclusive te verneuken?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:11 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd hoeveel geld ze hebben geschoven voor Killzone 2 en Uncharted.
[..]
Ben blij dat ze met de oude prins doorgaan, de nieuwe vond ik maar bagger![]()
Helaas was het gros van de ME2 reviews niet "exclusive", het is gewoon een goede RPGquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk, genoeg spellen die een prima cijfer krijgen omdat ze ook goed zijn, maar bij een "exclusive review" beginnen bij mij alarmbellen te rinkelen.
Er is er nog 1 gratis die van Motorstorm Artic Edge maar die is niet echt geweldig mooi naar mijn idee.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ken er 2, die van Afrika en van Wipeout. Allebei erg leuke themas waar die van Wipeout wel druk te noemen is. Ben tot op heden nog erg blij met m'n pixeljunk monsters thema
gewoon even het internet op en een mooie dame uitkiezenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twee euro is nog te doen. Maar ja, betalen voor een thema vind ik een beetje stom. Doe ik op de 360 ook niet
Zijn er gratis thema's die de moeite zijn? (Heb geen zin om dat zelf uit te zoeken)
Ik heb idd ook haze voor een paar euro meegenomen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:51 schreef Pheno het volgende:
Ik loop er meestal ook even binnen voor de tweedehandjes. Zit soms best wel wat bij. Ook bij de PS3 games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |