Router al eens opnieuw opgestart?quote:Op zondag 21 februari 2010 00:39 schreef koei het volgende:
Nope, bij het opnieuw instellen krijg ik steeds een time-out als hij het IP adres wil ophalen
quote:Op zondag 21 februari 2010 01:09 schreef koei het volgende:
daar was ik nog te laat voor ook
Maar ik heb mn ps3 nu via Wifi aangesloten en dan werkt mn netwerk wel beter maar nog steeds niet goed, maar dat ligt sowieso ook deels aan mn wifirouter.
En hoe kan het dat ik maar 60 % ontvangst heb terwijl ik nog geen 5 meter van die kankerrouter vandaan zitquote:Op zondag 21 februari 2010 14:33 schreef Babbatuur het volgende:
Ey fokkers!
Heb ook een vraag, heb sinds kort een PS3. Nu wil er natuurlijk ook online mee spelen, maar het lukt me maar niet verbinding te maken.
Ik ga in het menu naar Netwerkinstellingen, dan naar - Instellingen internetverbindingen:
Vervolgens kies ik voor eenvoudig ipv aangepast, dan gaat ie de netwerkconfiguratie controleren, dan klik ik op draadloos.
Dan scan ik de internetverbindingen, kies voor die van mij: Sitecom73BBB0 met WPA2-PSK (AES) beveiliging en met een signaalsterkte van 62 %.
Dan kom ik bij de instelling WLAN-beveiliging, en kies voor WPA-PSK/WPA2-PSK. Dan voer ik mijn sleutel in die onder op de modem staat, het irritante is dat ik geen onderscheid kan maken bij die sleutel of er een 0 of een O staat.
Dan controleert ie weer de netwerkconfiguratie:
Dan staat er de instellingenlijst met de opties die ik heb gekozen, die bevestig ik dus. Dan gaat ie uitwisselen en het IP adres ophalen en dan is er een verbindingsfout opgetreden. 8013013D.
Ik word hier echt echt kotsberoerd van, heeft iemand een oplossing? Kan ik gewoon een netwerkkabel van 20 meter kopen en deze in de PS3 stoppen?
Dat ligt aan je router. Mijn router zit weggestopt in een kast en ik ontvang overal in huis gewoon 100%quote:Op zondag 21 februari 2010 14:35 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
En hoe kan het dat ik maar 60 % ontvangst heb terwijl ik nog geen 5 meter van die kankerrouter vandaan zit
Rustig... rustig... adem in, tel tot 10 en adem uit, tel tot 10.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:35 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
En hoe kan het dat ik maar 60 % ontvangst heb terwijl ik nog geen 5 meter van die kankerrouter vandaan zit
Bedankt! Hoe zou ik die PS3 op die lijst kunnen krijgen?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Rustig... rustig... adem in, tel tot 10 en adem uit, tel tot 10.
Standaard staan de meeste routers "out of the box" op kanaal 11 ingesteld. Als je dus buren hebt die ook allemaal een wireless ding hebben, dan zitten ze elkaar allemaal weg te drukken.
Je zou je router eens kunnen instellen op een ander kanaal (bij voorkeur iets waar minimaal 2 lege kanalen tussen zitten).
Wat je sleutel betreft, het kan ook nog zo zijn dat je sleutel wel okay is, maar dat er ook nog gebruikt wordt gemaakt van een MAC-filter. Als je PS3 niet op die lijst staat, krijgt deze natuurlijk alsnog geen toestemming om op het netwerk te komen.
In je router het macadres van je PS3 zetten. Te vinden bij "instellingen->netwerkinstellingen->instellingen en verbindingsstatus".quote:Op zondag 21 februari 2010 16:30 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Bedankt! Hoe zou ik die PS3 op die lijst kunnen krijgen?
Zijn wel heel verschillende genres. Als jRPG speler zou ik het wel wetenquote:Op zondag 21 februari 2010 09:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
heavy rain? of Gow 3? of star ocean hmzzz
lees eens een handleidingquote:Op zondag 21 februari 2010 16:46 schreef Babbatuur het volgende:
Sorry ben best wel een n00b op dit gebied, hoe kan ik die router instellen, ik heb het apparaat je er staan, maar hoe kan ik er wat aan veranderen via mijn laptop dan?
door het mac-adres van je PS3 in te vullen in je routersoftware, maar als je nu gewoon wel verbinding hebt met je ps3 op je router dan hoeft dat niet dusquote:Op zondag 21 februari 2010 16:30 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Bedankt! Hoe zou ik die PS3 op die lijst kunnen krijgen?
1. Zal een 0 zijn, een O komt niet voor in het hexadecimale stelselquote:Op zondag 21 februari 2010 14:33 schreef Babbatuur het volgende:
Ey fokkers!
Heb ook een vraag, heb sinds kort een PS3. Nu wil er natuurlijk ook online mee spelen, maar het lukt me maar niet verbinding te maken.
Ik ga in het menu naar Netwerkinstellingen, dan naar - Instellingen internetverbindingen:
Vervolgens kies ik voor eenvoudig ipv aangepast, dan gaat ie de netwerkconfiguratie controleren, dan klik ik op draadloos.
Dan scan ik de internetverbindingen, kies voor die van mij: Sitecom73BBB0 met WPA2-PSK (AES) beveiliging en met een signaalsterkte van 62 %.
Dan kom ik bij de instelling WLAN-beveiliging, en kies voor WPA-PSK/WPA2-PSK. Dan voer ik mijn sleutel in die onder op de modem staat, het irritante is dat ik geen onderscheid kan maken bij die sleutel of er een 0 of een O staat. (1)
Dan controleert ie weer de netwerkconfiguratie:
Dan staat er de instellingenlijst met de opties die ik heb gekozen, die bevestig ik dus. Dan gaat ie uitwisselen en het IP adres ophalen en dan is er een verbindingsfout opgetreden. 8013013D. (3)
Ik word hier echt echt kotsberoerd van, heeft iemand een oplossing? Kan ik gewoon een netwerkkabel van 20 meter kopen en deze in de PS3 stoppen? (2)
Ligt eraan welke router je hebt. Maar daar zit vast een handleiding bij en anders moet je even terug komenquote:Op zondag 21 februari 2010 16:46 schreef Babbatuur het volgende:
Sorry ben best wel een n00b op dit gebied, hoe kan ik die router instellen, ik heb het apparaat je er staan, maar hoe kan ik er wat aan veranderen via mijn laptop dan?
Een netwerkkabel van mijn router naar de PS3 zal toch niet heel erg veel gaan kosten? Hoe kan ik mijn laptop middels een kabel aan de PS3 verbinden, gewoon met een USB kabel en kan ik dan gewoon films etc. op mijn PS3 harde schijf zetten?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan welke router je hebt. Maar daar zit vast een handleiding bij en anders moet je even terug komen
Bedraad is overigens altijd stabieler, mocht je een keuze hebben.
Voor films kijken via je PS3 is PS3 Media Server de oplossing, via een USB kabel met je laptop verbinden gaat niet werken namelijk. Je kunt dat trouwens wel met USB-sticks doenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:51 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Een netwerkkabel van mijn router naar de PS3 zal toch niet heel erg veel gaan kosten? Hoe kan ik mijn laptop middels een kabel aan de PS3 verbinden, gewoon met een USB kabel en kan ik dan gewoon films etc. op mijn PS3 harde schijf zetten?
Geen idee, ik heb een netwerkserver, dus de PS3 doet alles via het bedrade netwerk hier en niets via de USB.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:51 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Een netwerkkabel van mijn router naar de PS3 zal toch niet heel erg veel gaan kosten? Hoe kan ik mijn laptop middels een kabel aan de PS3 verbinden, gewoon met een USB kabel en kan ik dan gewoon films etc. op mijn PS3 harde schijf zetten?
kan iddquote:Op zondag 21 februari 2010 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een netwerkserver, dus de PS3 doet alles via het bedrade netwerk hier en niets via de USB. Maar ik neem aan dat het kan, er zou ook een externe schijf aan moeten kunnen hangen, lijkt me.
Nou inderdaad, goede tip! Meteen in iTunes gekochtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En een VOORTREFFELIJKE soundtrack.![]()
http://sidhe.bandcamp.com/
Oké, die ga ik deze week maar eens halen, moet ik dan nog veel instellen? Ik kan dus wel gewoon een USB stick in mijn PS3 stoppen en dan de film overzetten naar de harde schijf van de PS3?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:53 schreef Misan het volgende:
[..]
Voor films kijken via je PS3 is PS3 Media Server de oplossing, via een USB kabel met je laptop verbinden gaat niet werken namelijk. Je kunt dat trouwens wel met USB-sticks doen
En vuistregel voor de kosten van een netwerkkabel is een euro per meter
geen probleem, mist je PS3 'm kan afspelen natuurlijkquote:Op zondag 21 februari 2010 23:20 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Oké, die ga ik deze week maar eens halen, moet ik dan nog veel instellen? Ik kan dus wel gewoon een USB stick in mijn PS3 stoppen en dan de film overzetten naar de harde schijf van de PS3?
je moet eens proberen te verliezenquote:Op maandag 22 februari 2010 10:27 schreef Kn0x het volgende:
So...gister de Zware Regen demo voor het eerst gespeeld (te laat, I know) maar het bevalt me best goed. Leuke sfeer, best interessante controls en mijn gevecht gewonnen tegen de besnorde patser met een 150 kilo zware astma patient
Stiekem is dat veel leukerquote:
dat zal ik vanaaf even proberen.quote:
Gisteren gedownload. Zat te twijfelen om Gold te halen, maar dit is sneller en goedkoper.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:36 schreef fratsman het volgende:
Iemand die uitbreiding van Resident Evil 5 al gecheckt?
Ik laat 'm (en de volgende episode) nog even liggen omdat er nog teveel te gamen is (en mijn 360 uitgeleend is waarvoor ik RE5 hebquote:Op maandag 22 februari 2010 12:12 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Gisteren gedownload. Zat te twijfelen om Gold te halen, maar dit is sneller en goedkoper.
Zonder hopelijk te veel te verklappen; ik had gelijk zin om Resident Evil (1) te spelen(maar die heb ik helaas niet
)
Minpunt is dat het wel erg kort is. En je weet natuurlijk al hoe het afloopt. Desalniettemin vond ik 't wel vijf euro waard, als fan zijnde.
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:12 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Gisteren gedownload. Zat te twijfelen om Gold te halen, maar dit is sneller en goedkoper.
Zonder hopelijk te veel te verklappen; ik had gelijk zin om Resident Evil (1) te spelen(maar die heb ik helaas niet
)
Minpunt is dat het wel erg kort is. En je weet natuurlijk al hoe het afloopt. Desalniettemin vond ik 't wel vijf euro waard, als fan zijnde.
Resident Evil 1, 2 en 3 zijn inmiddels al te downloaden in de US store dus dat moet wel goedkomenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:47 schreef fratsman het volgende:
[..]Morgen maar even zo 'n downloadcard oppikken dan. En over het spelen van Resident evil 1, Capcom heeft een tijdje geleden aangekondigd dat RE 1-2-3 en Dino Crysis naar PSN zouden komen. Nooit meer wat van gehoord.
PESquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef Babbatuur het volgende:
Alles is gelukt en kan nu eindelijk online met de PS3![]()
Speel PES online, heb nu al zo'n 30 potjes gespeeld en het bevalt goed, wat me echter bevreemd is dat ik nog geen Nederlandse tegenstander heb getroffen, speelt niemand PES online hier?
Ze zijn meer van de fifa10 deze keer.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:40 schreef Babbatuur het volgende:
Alles is gelukt en kan nu eindelijk online met de PS3![]()
Speel PES online, heb nu al zo'n 30 potjes gespeeld en het bevalt goed, wat me echter bevreemd is dat ik nog geen Nederlandse tegenstander heb getroffen, speelt niemand PES online hier?
Dus misschien koop je de volgende weer?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:53 schreef Cheiron het volgende:
PES 10 is voorlopig echt de laatste PES die ik heb gekocht. Totdat Konami een keer zin heeft om een echte upgrade van het spel uit te brengen ipv een kit-update voor 50 Euro elk jaar.
Desondanks speel ik 10 nog graag hoor. Ik geloof dat ik in deze versie ook al bijna 100 uur heb zitten
De input lag in PES was de reden om hem te laten liggen voor mij.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:57 schreef Cheiron het volgende:
Tsja, fifa vind ik gewoon echt niet lekker spelen, dus dan toch liever het vertrouwde PES. De enige reden dat ik dit jaar een versie heb gekocht is omdat ik van de PC ben over gestapt p de PS3. Anders had ik deze al niet eens gekocht..
Ik hoop White Knight Chronicles samen met Heavy Rain zaterdag in mijn brievenbus te hebben liggen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit weekend komt hij eindelijk uit !
White Knight
Heavy Rain pas ik voorlopig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:34 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik hoop White Knight Chronicles samen met Heavy Rain zaterdag in mijn brievenbus te hebben liggen.
Ik ken het. Ik ga gewoon maar weer games stapelen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heavy Rain pas ik voorlopig.
Nu star ocean, white knight, red dead redemption en god of war 3
Gaat een hele klus worden
3D Dot Heroes:quote:With a sequel already announced for Japan, Sony and Level 5 seem keen to replicate the success of other long-running JRPG series, and with this expanded International Edition, it's clear they're hoping White Knight Chronicles' popularity will travel. But while this is a competent debut, its strong ideas are held back by some poor execution and an unwillingness to let go of genre trappings. If Level 5 can truly scrub out the lines that separate their ideas into a meaningful, coherent whole, then their vision of the JRPG - or whatever they may call it - could stand tall.
7/10
Beide artikelen van Eurogamer. Beide games misschien leuk voor een keer tussendoor.quote:It's likely that the game's air of innocence will see it through for most players: this is a fan or a groupie more than a thief, when you get down to motivation, and the fact that it's getting a worldwide release must indicate that Nintendo tacitly approves.
At times, however, that means 3D Dot Game Heroes gives way to that special kind of awkwardness you only get when watching a very good cover act: there's great technique and enthusiasm on display, but the brilliance of the mimicry can leave you feeling further removed from the genuine article than you were at the start. With so much talent, why are they playing somebody else's songs?
For the first few hours at least, this is a loving rerun of Zelda rather than a particularly artful re-imagining, and Silicon Studio adds little on the creative side beyond the new perspective and the editor. Without anything to call its own, it looks to be a pleasure, but a slightly guilty one. Chances are that you will love it; chances are that it will just about earn that love.
quote:According to Brand Week, advertisers have abandoned PlayStation Home and are looking increasingly at Microsoft’s Xbox Live service instead.
The report says that Sony used last year’s Engage Expo to showcase PlayStation Home to advertisers. A year later though and Sony sat the conference out. “The product has disappointed both users and advertisers,” says Brand Week. “In fact, Red Bull remains one of the few non-endemic advertisers to carve out space in the world.”
The publication adds that for some digital buyers, Home exemplifies Sony’s slow-footed nature when it comes to embracing advertising. And compared to Microsoft’s Xbox Live, PlayStation Network is seen as lagging.
“Microsoft has MSN,” said Jon Epstein, CEO of in-game ad firm DoubleFusion. “They are much more of a media company than Sony has traditionally been.”
Industry observers say that Home doesn’t have consistent usage: “From moment one, it kind of felt clunky,” said John Rafferty, creative director at Publicis’ Denuo. “And once you got through that, there wasn’t much there.”
Audi is er, en Diesel verkoopt kledingquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
The World wasn't ready...
[..]
Home isn't ready...quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
The World wasn't ready...
[..]
Gamen op je PS3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gamen op je PS3Microsoft Network inderdaad. MSN Messenger is maar een klein onderdeel daarvan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
QTFquote:
Zoals?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:05 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ben de afgelopen tijd een paar keer in Home geweest en het is toch al een stuk leuker dan in het begin. Er zijn een hoop minigames te vinden met allerlei prijzen die je kunt winnen
Dat ding heet al eeuwen Windows Live Messenger.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Microsoft Network inderdaad. MSN Messenger is maar een klein onderdeel daarvan.
Ik gebruik die zooi nooitquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat ding heet al eeuwen Windows Live Messenger Mega Turbo Power Ultra Extreme 7.636.262 Beta Ultra.
Wat voor reclame op je xbox? Je bedoelt die gamedemo links?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens geeft de verwarring wel aan hoe MS met zn producten omgaat. En verder kan die hele reclame zooi op mn XBox even zwaar de grieptyfus krijgen
In dat opzicht alleen al blijft XMB een juweeltje ten opzichte van dat Dasboard gedrocht
Dat reclame gedoe heb ik opgelost.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens geeft de verwarring wel aan hoe MS met zn producten omgaat. En verder kan die hele reclame zooi op mn XBox even zwaar de grieptyfus krijgen
In dat opzicht alleen al blijft XMB een juweeltje ten opzichte van dat Dasboard gedrocht
Ik deed dat altijd wegwerken met typ-ex, maar deze oplossing is veel beter voor mijn TVquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat reclame gedoe heb ik opgelost.
Ethernetkabel --> uit de X360 rukken --> muurvuller in de ethernetpoort zodat je later niet per ongeluk weer aansluit --> done.
Je ziet zelf het verschil in gebruiksgemak en subtiliteit toch ook wel of niet?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer Dashboard bashing?Seriously? Sad sad people here.
Dashboard is veel fijner ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je ziet zelf het verschil in gebruiksgemak en subtiliteit toch ook wel of niet?
Omdat je alleen al 4 verschillende manieren hebt om een spel te starten zekerquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dashboard is veel fijner ja.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dashboard is veel fijner ja.
Eng he, iemand met een andere mening?quote:
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eng he, iemand met een andere mening?
mits fatsoenlijk onderbouwd wellicht?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Amen. Ik heb het drie keer opgestart. Na de derde keer zag ik het licht: niet doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:14 schreef koei het volgende:
Home biedt gewoon te weinig om het interessant te maken. Een aantal van die ruimtes zijn best leuk gedaan en bevatten ook grappige mini-games, maar als je kunt kiezen tussen rondhangen op home of een echte game (of zelfs mini) spelen dan gaat de voorkeur gelijk uit naar echt gamen. Je kan niet eens normaal voicechatten in home en je mag in de rij gaan staan als je in de algemene ruimtes iets wil gaan doen. Er is gewoon geen reden om het op te starten. Sony wilde graag iets moois met eigen avatars en heeft amper nagedacht over de functionaliteit ervan.
Dat hoef je niet te onderbouwen een mening toch, als ik zeg dat groen mijn lievelingskleur is moet ik jou dan ook gaan uitleggen waarom?quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
mits fatsoenlijk onderbouwd wellicht?
› Als ik de PS3 opstart krijg ik standaard een kanaal waarop bewegende beelden te zien zijn en dan zonder het dynamic theme dat ik gekozen heb.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
mits fatsoenlijk onderbouwd wellicht?
Een mening is per definitie toch gefundeerd op bepaalde zaken? Anders heeft het toch geen houvast.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te onderbouwen een mening toch, als ik zeg dat groen mijn lievelingskleur is moet ik jou dan ook gaan uitleggen waarom?
NXE (?) is veel en veel te bulky, veel te veel troep, veel te veel zooi die ik niet wil hebben en die ik niet kan uitzetten (obtrusive shitquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
› Als ik de PS3 opstart krijg ik standaard een kanaal waarop bewegende beelden te zien zijn en dan zonder het dynamic theme dat ik gekozen heb.
?
› Als je een video wil streamen moet je twee mappen meer doorzoeken vanwege de structuur
Ligt volgens mij aan PMS
› Hou je de icon op de disc, dan knalt er geluid uit je speaker
Speakers zachter zetten?dit is soms wel irritant ja
› Het is traag
beetje achterhaald toch? traag?
› Geen optie tot snelstarten
2 klikjes tops
Enige pluspunt is wat mij betreft dynamic themes. Vooral die van Flower is schitterend
Minpunten heeft NXE ook hoor, veel reclame inderdaad en veel onzinnige kanalen. Maar er is een snelstartmenu dat in zijn eentje zorgt voor mijn mening NXE > XMB
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:33 schreef koei het volgende:
Het oude Xbox 360 dashboard was wel beter dan de XMB, dat werkte snel en vloeiend en had swoesj-geluidjes.
Darksiders demoquote:
quote:PS3 is having a rockin' 1st q: MAG, Heavy Rain, White Knight Chronicles, and soon MLB10:The Show, GOWIII and the superior version of FFXIII
quote:Fair enough, the 360 also got Mass Effect 2, now one of my all-time favorites from this gen. Plenty of good gaming. Except on Wii.
http://twitter.com/JamesStevensonquote:Was trying to figure out why I gained a ton of followers last night, then I looked at N4G. Sigh. This is news?
Dashboard stinkt, basta.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bijna elke space in Home heeft wel een mini-game. Ik ontdekte een paar dagen geleden dat je er zelfs kan pokeren. Wat ik dan wel jammer vind is dat er bijvoorbeeld 4 pokertafels staan en als die vol zitten dan heb je gewoon pech en moet je op je beurt wachten...quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:23 schreef Cid het volgende:
Zoals?
Het Home icoon staat hoger dan het Store icoonquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:55 schreef Cheiron het volgende:
Home.. Enige keren dat ik er in kom is wanneer een icoon te ver naar beneden geklikt heb als ik de PS store in wil..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |