Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee, ziek.quote:
Niet zo veel eisen johquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:36 schreef JortK het volgende:
Als je mij trouwens een Mac zou adviseren, welke zou dat dan zijn?
Ik wil:
* Laptop
* Geen 17inch scherm
Verder alleen voor surfen, tekstverwerken en wat ontwikkelen.
nee.quote:
simpel macbookje, een scherm heeft iedereen welquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:36 schreef JortK het volgende:
Als je mij trouwens een Mac zou adviseren, welke zou dat dan zijn?
Ik wil:
* Laptop
* Geen 17inch scherm
Verder alleen voor surfen, tekstverwerken en wat ontwikkelen.
carnaval is voorbij, alle paarden uit de gangquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de paarden buiten zetten en voeren
MacBook Pro?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
simpel macbookje, een scherm heeft iedereen wel
Wil je meer geheugen, gewoon zelf kopen en er in leggen, das goedkoper
hier is het bijna wegquote:
eet smakelijkquote:
Ik ga maar eens een Plan schrijven voor zaterdagmiddagquote:
heey GFquote:
Dat kan, ikzelf heb een macbookje, al prima om gewoon te surfen e.d.quote:
giertjequote:
quote:
quote:
whahaha een gierwagenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
overpopularity alert![]()
[ afbeelding ]
bij mij valt wel meequote:
eet smakelijk ik ben er ook weer vandoorquote:
dosis bagger ook weer aanwezigquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
overpopularity alert![]()
[ afbeelding ]
jfquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:57 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
zo baggerpost ook weer gebeurt![]()
OLA allemaal
smakelijk LLquote:
quote:
JFquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gelukkig, tijd voor lente
heb het nu wel gehad met de winter
nou het werd eens tijd! het is weer eens iets anders als sneeuw en gladheidquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
JF
hier lijkt het wel lente zo lekker weertje is het
bofkontquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:42 schreef Ladylike het volgende:
Oh gelukkig, mijn baas gaat vandaag wat eerder weg en hij weet nog niet of hij morgen komt werken
de dir is er morgen sowieso niet
Soms wel jaquote:
Je hebt een verbinding naar buiten, de interne adressen kun je van buitenaf als het goed is niet zien. Een adres dus!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
Vraagje aan de IT-ers hier.
Als ik thuis een netwerk heb met meerdere computers. Hoeveel IP-adressen heb ik dan als ik van buiten uit kijk?
Een zoals DaMart al zegt, die van je provider. Vaak aangeduid met WAN-IP. Meestal geeft de router je een 192.168.1.x adres aan alle pcs in je netwerk. Voor de rest regelt de router de routering naar de juiste pcs (hence the name).quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
Vraagje aan de IT-ers hier.
Als ik thuis een netwerk heb met meerdere computers. Hoeveel IP-adressen heb ik dan als ik van buiten uit kijk?
wat heb je nu gewonnen?quote:
wat stomquote:
dan boeit het niet zo veelquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, het is mijn geld niet
mazzelkontquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:42 schreef Ladylike het volgende:
Oh gelukkig, mijn baas gaat vandaag wat eerder weg en hij weet nog niet of hij morgen komt werken
de dir is er morgen sowieso niet
ik aan de tosti'squote:
ik zal dit weekend waarschijnlijk ook moeten zwemmenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond lekker zwemmen met JF en de kleine
en zo te zien doe je dat ook heel graagquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal dit weekend waarschijnlijk ook moeten zwemmen
smeltende sneeuw?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal dit weekend waarschijnlijk ook moeten zwemmen
nou enormquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en zo te zien doe je dat ook heel graag
quote:
ik moet gelijk aan pheno denkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:05 schreef Ladylike het volgende:
Mijn god, een turk hier in de fabriek lult beter nederlands dan ik doe
We hadden het even over kinderen en hij praat zo snel dat ik me echt moest concentreren
(en nee, hij had geen accent, is gewoon nederlander met turks uiterlijk)
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet, verstaan is al lastig.
Wat wil je, gele m&m's, van die cola sleutels of drop?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:42 schreef Ladylike het volgende:
deel eens
Dat mis ik hier wel, een snoepautomaat
whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet gelijk aan pheno denken![]()
[..]
giertjequote:
zo heb mijn dagelijkse dingen weer gedaanquote:
Heb je alleen nog maar gele?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat wil je, gele m&m's, van die cola sleutels of drop?
Ik vind zwemmen heerlijkquote:
Hey gierquote:
heey en hoe was carnaval?quote:
lang und dikquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo heb mijn dagelijkse dingen weer gedaan
hoe isset daar?
veel werk verrichtquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe isset daar?
huhquote:
LLquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey gier
en GFje
en iedereen die nog geen kus gehad heeft
wat voor schilderijquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
veel werk verricht![]()
dadelijk nog een schilderij ophangen en dan vind ik het wel genoeg geweest voor vandaag
heeyquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
Hey gier
en GFje
en iedereen die nog geen kus gehad heeft
mja ik hoorde het op het nieuwsquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kut, veel afgelast door het weer
ben blij dat ie voorbij isquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kut, veel afgelast door het weer
gelukkig nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor schilderij
een portret van mij
Naaktquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor schilderij
een portret van mij
yoquote:
drukquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe isset daar?
ik heb A. zwemmen gaat op zich wel maar dan het liefst aan een warm strand in de buurt van de evenaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vind zwemmen heerlijk
Heb dan ook 7 diploma's
heb dus A, B. Basis, C en zwemvaardigheid 1 van het gewone zwemmenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yo![]()
[..]
druk![]()
en ik zou vandaag eigenlijk niet op het werk zijn.
[..]
ik heb A. zwemmen gaat op zich wel maar dan het liefst aan een warm strand in de buurt van de evenaar.
op een berenvel voor de open haardquote:
ongeveer hetzelfde als schone beine hat die kleine, aber tiete hat die keinequote:
nee, dat schilderij is puur voor mij alleenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
op een berenvel voor de open haard
waarom ben je er dan toch wel?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yo![]()
[..]
druk![]()
en ik zou vandaag eigenlijk niet op het werk zijn.
[..]
ik heb A. zwemmen gaat op zich wel maar dan het liefst aan een warm strand in de buurt van de evenaar.
ik ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben blij dat ie voorbij is
op naar volgende carnaval, maar dan in Rio ofzo
die snap ik ook nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde als schone beine hat die kleine, aber tiete hat die keine
echt wel zoveel schoonheid kan de wereld niet aanquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, dat schilderij is puur voor mij alleen
daarom laat ik hem maar boven mijn bed hangenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:34 schreef Giertje het volgende:
echt wel zoveel schoonheid kan de wereld niet aan
omdat ik weet dat ze me niet kunnen missen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik heb A+B, brevet 1tm6 van reddend zwemmen, reddend A, reddend instructeur, strandwacht A+Bquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
ik voel me vereerdquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom laat ik hem maar boven mijn bed hangen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat ik weet dat ze me niet kunnen missen.ow?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel...Wat een leuke en grappige typfoutquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik heb A+B, brevet 1tm6 van redeend zwemmen, reddend A, reddend instructeur, strandwacht A+Bred eend
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omdat ik weet dat ze me niet kunnen missen.aaai sterkte ermee manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
1ste was Lang en dik, 2e was mooie benen heeft die vrouw maar geen tietenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
die snap ik ook niet
ben maar een simpele boerenjongen
aaah okeequote:Op donderdag 18 februari 2010 15:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
1ste was Lang en dik, 2e was mooie benen heeft die vrouw maar geen tieten
ik had gezienquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ow?
vertel...
[..]
Wat een leuke en grappige typfoutred eend
whehehe hij was iig wel leukquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:40 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik had gezien, snel maar aangepast voordat die koude eend met sushi aan het verzuipen is
dat zeer zekerquote:
race doen zaterdag?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
schilderij hangt ook![]()
denk dat ik dadelijk maar eens de volvo ga testen hoe hard die gaat
aah wat romantischquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:50 schreef Ladylike het volgende:
JF is mijn instructeur geweest
droeg een ketting met de naam van mn ex, dat tijdens een van de lessen los ging.
Waarop JF zei: die heb je toch niet meer nodigen tilde me op en droeg me weg
(door het water, dat wel...)
dat is gewoon al meer dan 15 jaar geledenquote:
met deze volvo welquote:
ik heb niet gezegd dat jij in de volvo mocht rijdenquote:
zeg dat welquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is gewoon al meer dan 15 jaar geleden
man oh man wat gaat de tijd snel
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat jij in de volvo mocht rijden, heb alleen gevraagd of je een race wilt doen
ook zoietsquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeg dat wel
hoelang is arctica forum al niet geleden?
is best wel lekker op broodquote:
funnyforums vond ik niks aan enige reden waarom ik er kwam was om die ex van imke te stangenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook zoiets
10 jaar ofzo...
Funnyforums bestaat ook al niet meer geloof ik...
fhantjesas
de zuipschuit
Ish en besje...
man oh man wat een tijden
nee man, dat bestaat helemaal niet meer dus kunnen we er ook niet voor spammenquote:
Ik ben ook de enige normale persoon uit die tijdquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
funnyforums vond ik niks aan enige reden waarom ik er kwam was om die ex van imke te stangen
mjaaa ish met zijn dictatuurheid wat een randdebiel
ik spreek alleen jou nog maar van die tijd
wahahaha zeker welquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige normale persoon uit die tijd
quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige normale persoon uit die tijd
ja die was wel liefquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
wahahaha zeker wel
wat een stel debielen bij elkaar zeg
enige die ik wel mis van dat zooitje is heksjuh oftewel charlotte daar
was ik echt close mee
weet je deze nog?quote:
de ontsteking is wel weg maar nu zit er nog een gezwel in mijn ooglid die tegen mijn oogbol drukt.quote:
echt, je wilt niet weten wat daar allemaal kwamquote:
uhuh echt jammer dat ik haar niet meer spreekquote:
vooral die meet bij jou thuis was erg gezelligquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echt, je wilt niet weten wat daar allemaal kwam
maar wel gezellige meets altijd
auwaquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je deze nog?
[..]
de ontsteking is wel weg maar nu zit er nog een gezwel in mijn ooglid die tegen mijn oogbol drukt.
dat moet weg
Ik van Kyra (besje)quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh echt jammer dat ik haar niet meer spreek
maar goed ieder is zijn eigen weg gegaan
wat dat betreft
kreeg laatst op facebook een bericht van sfoeznup
Die bij kie was dus ook erg leukquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
vooral die meet bij jou thuis was erg gezellig
als jij daar de normaalste was.....quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
echt, je wilt niet weten wat daar allemaal kwam
maar wel gezellige meets altijd
aiquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet je deze nog?
[..]
de ontsteking is wel weg maar nu zit er nog een gezwel in mijn ooglid die tegen mijn oogbol drukt.
dat moet weg
viev was later pasquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik van Kyra (besje)
[..]
Die bij kie was dus ook erg leuk
Bij mij was niemand komen opdagen, behalve jij en vief
maar idd, was toch gezellig
vroegah nietquote:
kun je nagaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij daar de normaalste was.....
ach bijna dat hele forum zat vol met puberende probleem mensenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij daar de normaalste was.....
oh jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
viev was later pas
de eerste meet bij jou thuis was ik er alleen
toen zijn we nog naar winter wonderland geweest
met viev was met oud en nieuw bij jullie
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vroegah niet![]()
toen durfden we nog
[..]
kun je nagaan
het leek dus op Fokquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach bijna dat hele forum zat vol met puberende probleem mensen
de een nog erger dan de ander
wij waren al fok voordat fok begonquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
het leek dus op Fok
was wel mooi uitzicht met oud en niew bij jullie al dat vuurwerk boven de rivierquote:
mja zelf fok zitten meer normale mensen opquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
[..]
het leek dus op Fok
gaaf hequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
was wel mooi uitzicht met oud en niew bij jullie al dat vuurwerk boven de rivier
echt hequote:[..]
mja zelf fok zitten meer normale mensen op
als het zover is dat ik mijn eigen flatje heb kom maar es een keer langsquote:
zeker weten!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
als het zover is dat ik mijn eigen flatje heb kom maar es een keer langs
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja zelf fok zitten meer normale mensen op
quote:
de binnenstad hier stelt geen meter voor verder maar goed dat zie je tegen die tijd wel weerquote:
We zeiden "meer". Niet "alleen maar"quote:
gezelligheid maak je zelfquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
de binnenstad hier stelt geen meter voor verder maar goed dat zie je tegen die tijd wel weer
In het land van de blinden is eenoog koning.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
We zeiden "meer". Niet "alleen maar"
[..]
gezelligheid maak je zelf
Met syl in Zoetermeer naar een soos van de kerk geweest (de kerk notabene!!) maar was mega gezellig
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef john-frusciante het volgende:
is een vrouw niet zo blij met haar man wegens het gebruik van witte bonen met tomatensaus, hij moet er enorme scheten van laten. Dus die man 4 jaar geen bonen meer gegeten, loopt langs een restaurant en ruikt die bonen, hij kon de verleiding niet weerstaan en eet 3 borden. Hij loopt ruftend naar huis en thuis staat zijn vrouw hem op te wachten en zegt: ik heb een verassing voor je maar ik moet je wel blinddoeken, hij met geen zicht word aan tafel gezet. Zijn vrouw zegt niet stiekum kijken hoor en ze loopt weg. Hij moet toch een scheet laten, en denkt gewoon laten, dus hij zit schetend aan tafel. Zijn vrouw komt terug en zegt je hebt toch niet gekeken he, hij zegt nee tuurlijk niet. Die blinddoek mag af en wat denk je?????wheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
is een vrouw niet zo blij met haar man wegens het gebruik van witte bonen met tomatensaus, hij moet er enorme scheten van laten. Dus die man 4 jaar geen bonen meer gegeten, loopt langs een restaurant en ruikt die bonen, hij kon de verleiding niet weerstaan en eet 3 borden. Hij loopt ruftend naar huis en thuis staat zijn vrouw hem op te wachten en zegt: ik heb een verassing voor je maar ik moet je wel blinddoeken, hij met geen zicht word aan tafel gezet. Zijn vrouw zegt niet stiekum kijken hoor en ze loopt weg. Hij moet toch een scheet laten, en denkt gewoon laten, dus hij zit schetend aan tafel. Zijn vrouw komt terug en zegt je hebt toch niet gekeken he, hij zegt nee tuurlijk niet. Die blinddoek mag af en wat denk je?????wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het land van de blinden is eenoog koning.
is een vrouw niet zo blij met haar man wegens het gebruik van witte bonen met tomatensaus, hij moet er enorme scheten van laten. Dus die man 4 jaar geen bonen meer gegeten, loopt langs een restaurant en ruikt die bonen, hij kon de verleiding niet weerstaan en eet 3 borden. Hij loopt ruftend naar huis en thuis staat zijn vrouw hem op te wachten en zegt: ik heb een verassing voor je maar ik moet je wel blinddoeken, hij met geen zicht word aan tafel gezet. Zijn vrouw zegt niet stiekum kijken hoor en ze loopt weg. Hij moet toch een scheet laten, en denkt gewoon laten, dus hij zit schetend aan tafel. Zijn vrouw komt terug en zegt je hebt toch niet gekeken he, hij zegt nee tuurlijk niet. Die blinddoek mag af en wat denk je?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Vroeger toen die boekenwinkel er dus nog niet in zat was het nog mooierquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vond die kerk bij jullie met die boekenwinkel erin ook zeeer mooi
300!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vroeger toen die boekenwinkel er dus nog niet in zat was het nog mooier
die kerken hier zijn wel mooi om eens te bezoeken.
Volgende keer dat je hier bent gaan we eens de St. Janstoren in
zijn maar ongeveer 300 treden
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het land van de blinden is eenoog koning.
fail!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
race gaat zaterdag niet door LL![]()
er branden mij teveel lampjes op het dashbord![]()
plus dat ding zuipt als de tering
Don't expect us to be quiet!quote:
weet je zeker dat het een volvo is??quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat is lang geleden dat ik dat heb gezienquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een volvo is??
[ afbeelding ]
bijna iedere maastrichtse jongere heeft die dus vanuit school wel eens verplicht beklommen (of je moet engtevrees hebben, dan mag je beneden blijven).quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
300!!
wil je me dood hebben ofzo
whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een volvo is??
[ afbeelding ]
het zijn andere lampjes die brandenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fail!!
lampjes mogen branden
knipperlicht, dashbordverlichting
![]()
ooow vreselijke trappenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bijna iedere maastrichtse jongere heeft die dus vanuit school wel eens verplicht beklommen (of je moet engtevrees hebben, dan mag je beneden blijven).
Het zijn dus mega veel, mega kleine treden die ook nog in een supersmalle wentel naar boven gaan (of naar beneden, ligt eraan welke kant je op loopt)
met zijn 2en naast elkaar lopen gaat niet
lampjes uitzet gereedschapquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
Olie, abs, dat soort shit?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zijn andere lampjes die branden
wok nog geen operatie stofwolk ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga eens spelen spelletjes goeroe
het zijn gelukkig gesloten traptreden, maar bijna zo steil als die in het Anne-Frank Huisquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow vreselijke trappen
hier heb je in apeldoorn in de wijk berg en bos ook een toren staan met open traptreden
ik vind dat zo dood eng ben er een keer op geweest en naar beneden
mijn spieren waren verkrampt
quote:
daar ben ik serieus nog nooit geweestquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het zijn gelukkig gesloten traptreden, maar bijna zo steil als die in het Anne-Frank Huis
anne frank ook niet meerquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ben ik serieus nog nooit geweest
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anne frank ook niet meer
schaam jequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ben ik serieus nog nooit geweest
ik ben er ook nog nooit geweestquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schaam je
In het kader van Nederlandse geschiedenis vind ik dat je er geweest moet zijn.
Als Randall er over 6 jaar nog niet is geweest, neem ik hem mee
Ik vind het enorm belangrijk om te weten en zien waar die mensen gewoond hebben.
ik ken de geschiedenis natuurlijk wel maar heb nooit echt behoefte gehad om dat huis te bezoekenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schaam je
In het kader van Nederlandse geschiedenis vind ik dat je er geweest moet zijn.
Als Randall er over 6 jaar nog niet is geweest, neem ik hem mee
Ik vind het enorm belangrijk om te weten en zien waar die mensen gewoond hebben.
dat is ook een must seequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken de geschiedenis natuurlijk wel maar heb nooit echt behoefte gehad om dat huis te bezoeken
ik ga binnenkort eerst mijn ouders subtiel overhalen
voor dat oorlogsmusea in overloon
nja ik geef om dat soort historie dus voor mij was het enorm interessantquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben er ook nog nooit geweest
idd is dat is echt mooiquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is ook een must see
zijn wij dus ook geweest
en over een tijdje nog eens terug, als Randall dingen beter begrijpt
uhuh nou ja ik ga dat dus mooi mijn ouders aansmerenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is ook een must see
zijn wij dus ook geweest
en over een tijdje nog eens terug, als Randall dingen beter begrijpt
LLquote:
ik geef ook omdat soort historie maar ben nog nooit in dat huis zelf geweestquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja ik geef om dat soort historie dus voor mij was het enorm interessant
het is nu 18 jaar geleden maar kan het zo voor de geest halen
ik vind geschiedenis het leukste wat er isquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik geef ook omdat soort historie maar ben nog nooit in dat huis zelf geweest
was bij mij het favoriete vak op schoolquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind geschiedenis het leukste wat er is
en gym vond ik het ergstequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was bij mij het favoriete vak op school
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]abs, koeling en nog wat lampjes die ik niet meteen kreeg uitgevogeld
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok nog geen operatie stofwolk ?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier wokkie, hebben we allebei pret![]()
[ afbeelding ]
operatie stofwok, speciaal voor doc.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier wokkie, hebben we allebei pret![]()
[ afbeelding ]
spaar je ook modeltreintjes?quote:
aah okee waar komt die intresse vandaan eigenlijk?quote:
Geen idee, zal wel aangeboren zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee waar komt die intresse vandaan eigenlijk?
dat is dus wat ik heb over de 2de wereld oorlogquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel aangeboren zijn
Oh, gaan ze eens verantwoordelijkheid nemen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef JortK het volgende:
Crisis topic: #3 [Crisis] ***SPOEDDEBAT TWEEDE KAMER***
De Pheno Flower Power Expres komt over enkele ogenblikken binnen op spoor zesquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
Feb 18 13:40
Awaiting presentation to customs commissioner AMSTERDAM EXP NETHERLANDS
Your shipment has arrived in Holland, sayonara Mr. Pheno.
Boejje, ik hoor het wel als t voorbij isquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef JortK het volgende:
Crisis topic: #3 [Crisis] ***SPOEDDEBAT TWEEDE KAMER***
Ik zal gf alvast vragen of ie hier komt dweilenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Pheno Flower Power Expres komt over enkele ogenblikken binnen op spoor zes
LL kan dat vast beterquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal gf alvast vragen of ie hier komt dweilen
quote:
hallo terugquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
operatie stofwok, speciaal voor doc.![]()
[ afbeelding ]
tot morgen
dus morgen krijg je hem binnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal gf alvast vragen of ie hier komt dweilen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LL kan dat vast beter![]()
Ook leuker om naar te kijken en zo
waarom niet?quote:
Nah, TNT naait me altijd, dat weet je toch.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus morgen krijg je hem binnen![]()
![]()
![]()
[..]
omdat ik niet met beide huisgenoten overweg kanquote:
ik begin er ook niet aan anders slaap ik snachts nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:32 schreef Symphonic het volgende:
schoonheidsslaapjes begin ik niet eens aan. Word alleen maar door en door verrot wakker als ik daar aan begin.
Oeh oeh wat is hetquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
friemelquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:28 schreef friemelaar het volgende:
's Middags samen![]()
Eerst maar een eten, de jongste heeft spaghetti gemaakt![]()
Meld me wel weer na mijn schoonheidsslaapje
zijn model trein uit japan.quote:
Symquote:
Ik zit tegenwoordig zo'n beetje om beurten een half uurtje aan tafel en lig dan een half uurtje op bedquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:32 schreef Symphonic het volgende:
schoonheidsslaapjes begin ik niet eens aan. Word alleen maar door en door verrot wakker als ik daar aan begin.
De niet meer in de winkel verkrijgbare modeltrein, gewonnen op een japanse veiling:quote:
ook niet op je telefoon?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:10 schreef Pheno het volgende:
One small problem, ik heb geen filmcamera
Nee, dat ding is zelfs te ouderwets voor Fred Flintstone.quote:
whehe zon toestel waar je nog net mee kan bellen en smsen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat ding is zelfs te ouderwets voor Fred Flintstone.
Pheno kan SMSsen met een draaischijfquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe zon toestel waar je nog net mee kan bellen en smsen?
dat is wel heel erg old schoolquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pheno kan SMSsen met een draaischijf
Ja, en er komt een postduif uit om een sms te sturenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe zon toestel waar je nog net mee kan bellen en smsen?
mwah dunno was er niet veel vandaagquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi lieverdsWat heb ik een stomme dag gehad
![]()
Was het hier wel leuker?
Die geëmancipeerde vrouwen op de beurs waren niet zo lachwekkend?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Was het hier wel leuker?
de beurs was dus niet leukquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Was het hier wel leuker?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah dunno was er niet veel vandaag
hoezo was het een stomme dag?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geëmancipeerde vrouwen op de beurs waren niet zo lachwekkend?
De beurs was inderdaad vreselijk en nog voor we binnen waren wist degene met wie ik was echt een rot opmerking te maken. Dus ik vond het niet meer zo gezellig ineens...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de beurs was dus niet leuk
whehe die ben ik nog 1 tegen gekomen bij het opruimen in eindhovenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pheno kan SMSsen met een draaischijf
niet meer met diegene weggaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
De beurs was inderdaad vreselijk en nog voor we binnen waren wist degene met wie ik was echt een rot opmerking te maken. Dus ik vond het niet meer zo gezellig ineens...
Maar wel wat leuke dingetjes gescored though
mensen moeten eens leren dat niet alle opmerkingen grappig zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
De beurs was inderdaad vreselijk en nog voor we binnen waren wist degene met wie ik was echt een rot opmerking te maken. Dus ik vond het niet meer zo gezellig ineens...
Een rotopmerking? naar jou toe? Of iets te hard waardoor er wat mensen pissed off raakten?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet meer met diegene weggaan![]()
wat heb je allemaal gescoort
Ik heb wat koopjes gescored qua etenswaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
mensen moeten eens leren dat niet alle opmerkingen grappig zijn
wat heb je gescoord dan?
Nee, naar mij... Ik PM je strakjes wel even andersquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een rotopmerking? naar jou toe? Of iets te hard waardoor er wat mensen pissed off raakten?
whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wat koopjes gescored qua etenswaar![]()
Fha zal hier blij mee zijn
Nee, wat crackers en LU Liga enzo, was echt super goedkoop vergeleken met de winkelEn een Lidl tas
Want die hebben ze natuurlijk nergens anders
naar jou toequote:[..]
Nee, naar mij... Ik PM je strakjes wel even anders
oow okee wat voor opmerking was dat dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wat koopjes gescored qua etenswaar![]()
Fha zal hier blij mee zijn
Nee, wat crackers en LU Liga enzo, was echt super goedkoop vergeleken met de winkelEn een Lidl tas
Want die hebben ze natuurlijk nergens anders
[..]
Nee, naar mij... Ik PM je strakjes wel even anders
ik niet moet werken helaasquote:
nou alquote:
Ja, heb woensdag gewerkt, dus morgen vrijquote:
Donder maar weg, suffe hippie troepquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
ik krijg net van een Amsterdamse TNT postbezorger een pakketje met de mededeling: "hier mag je hebben, ik ga de randstad niet uit"
zit er een bloemen trein in
Hoax, ze werken nooit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
ik krijg net van een Amsterdamse TNT postbezorger een pakketje met de mededeling: "hier mag je hebben, ik ga de randstad niet uit"
stond er geen adres op dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
whehehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
en gaat hij morgen ook komen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, heb woensdag gewerkt, dus morgen vrij
Ik hoopte dat mijn pc dan zou komen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donder maar weg, suffe hippie troep
is de jouwe binnen ja?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik zie net dat ie weggedonderd kan worden. Het is niet de mijne
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik zie net dat ie weggedonderd kan worden. Het is niet de mijne
dit dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is de jouwe binnen ja?fotooooooo
Het was hartstikke drukquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow okee wat voor opmerking was dat dan?
zal wel druk geweest zijn daar of niet?
Zit je zo onder de plak kerel?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:58 schreef Giertje het volgende:
er komt een dag dat ik dit huis in de as leg ballenzooi hier
als et maar leuk was en veel goodies oplevertquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was hartstikke druk![]()
Maar dat geeft niets
ik word moe van dat ze mij negeren hierquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je zo onder de plak kerel?
Woon je niet met een vrouw en kindjes en zo?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:01 schreef Giertje het volgende:
ik word moe van dat ze mij negeren hier
we moeten hier een keer in de week samen eten
en ze hebben me niet eens aan tafel geroepen voor het eten
nee was dat maar zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon je niet met een vrouw en kindjes en zo?
Vrouwenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee was dat maar zo
door omstandigheden zit ik in een begeleid woon traject
met 2 huisgenotes die mij schijnbaar niet mogen
vrouwen met psychische problemenquote:
Hoorde ik mijn naam?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
vrouwen met psychische problemen
Kan je niet overplaatsing aanvragen of zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
vrouwen met psychische problemen
geloof me jij kan nooooit zo erg zijnquote:
zijn ze mee bezig gaat echter nog een paar maanden durenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je niet overplaatsing aanvragen of zo
Dat weet ik niet natuurlijk, maar ik gok van niet neequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
geloof me jij kan nooooit zo erg zijn
[..]
zijn ze mee bezig gaat echter nog een paar maanden duren
pff ik ga zo mooi effe weg naar buitenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet natuurlijk, maar ik gok van niet neeWas ook een grapje he, vandaar de lachende smileys
![]()
Wattan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
pff ik ga zo mooi effe weg naar buiten
ik voel een enorme woede aanval opkomen
nee anders donder ik et interieur nog es door de ramen heenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wattan?Bah... loop alles er maar even lekker uit dan
dit moet ik vastleggen voor de toekomstige rechtzaakquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:58 schreef Giertje het volgende:
er komt een dag dat ik dit huis in de as leg ballenzooi hier
waai ze giertjequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee anders donder ik et interieur nog es door de ramen heen
afijn ik ga effe uitwaaien
Tweetyquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:36 schreef --Tweety-- het volgende:
OLA ksc!!
![]()
![]()
Hoe is het met iedereen?
Hey fles! Ja, dan kan jij wel weer wat rust gebruikemquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tweety![]()
Mijn rug heeft alweer een uurtje rechtop gezeten, dus ik ga weer plat
tweetyquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:36 schreef --Tweety-- het volgende:
OLA ksc!!
![]()
![]()
Hoe is het met iedereen?
Nee, jij bent onze gangmakerquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, zonder mij loopt het hier ook niet echt storm zo te zien
ik moet rustig doenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, zonder mij loopt het hier ook niet echt storm zo te zien
marijkequote:Op donderdag 18 februari 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij bent onze gangmaker
Is maar goed dat ik maandverband in heb!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet rustig doen![]()
anders gaan de tampon's scheef zitten bij bepaalde personen
GFquote:
Nouquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij bent onze gangmaker
Heb jij een rubberboot!?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
het sneeuwt niet
maar het regent zo hard dat ik bijna de rubberboot ga opzoeken
Beter je best doen dan maar!quote:
hier is het gelukkig droog en nog steeds een graad of 8 boven nulquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
het sneeuwt niet
maar het regent zo hard dat ik bijna de rubberboot ga opzoeken
whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik maandverband in heb!![]()
quote:[..]
GF![]()
![]()
Dankjewel nog, je bent lief
je kan het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |