SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
We zeiden "meer". Niet "alleen maar"
[..]
gezelligheid maak je zelf
Met syl in Zoetermeer naar een soos van de kerk geweest (de kerk notabene!!) maar was mega gezellig
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef john-frusciante het volgende:
is een vrouw niet zo blij met haar man wegens het gebruik van witte bonen met tomatensaus, hij moet er enorme scheten van laten. Dus die man 4 jaar geen bonen meer gegeten, loopt langs een restaurant en ruikt die bonen, hij kon de verleiding niet weerstaan en eet 3 borden. Hij loopt ruftend naar huis en thuis staat zijn vrouw hem op te wachten en zegt: ik heb een verassing voor je maar ik moet je wel blinddoeken, hij met geen zicht word aan tafel gezet. Zijn vrouw zegt niet stiekum kijken hoor en ze loopt weg. Hij moet toch een scheet laten, en denkt gewoon laten, dus hij zit schetend aan tafel. Zijn vrouw komt terug en zegt je hebt toch niet gekeken he, hij zegt nee tuurlijk niet. Die blinddoek mag af en wat denk je?????wheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
is een vrouw niet zo blij met haar man wegens het gebruik van witte bonen met tomatensaus, hij moet er enorme scheten van laten. Dus die man 4 jaar geen bonen meer gegeten, loopt langs een restaurant en ruikt die bonen, hij kon de verleiding niet weerstaan en eet 3 borden. Hij loopt ruftend naar huis en thuis staat zijn vrouw hem op te wachten en zegt: ik heb een verassing voor je maar ik moet je wel blinddoeken, hij met geen zicht word aan tafel gezet. Zijn vrouw zegt niet stiekum kijken hoor en ze loopt weg. Hij moet toch een scheet laten, en denkt gewoon laten, dus hij zit schetend aan tafel. Zijn vrouw komt terug en zegt je hebt toch niet gekeken he, hij zegt nee tuurlijk niet. Die blinddoek mag af en wat denk je?????wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het land van de blinden is eenoog koning.
is een vrouw niet zo blij met haar man wegens het gebruik van witte bonen met tomatensaus, hij moet er enorme scheten van laten. Dus die man 4 jaar geen bonen meer gegeten, loopt langs een restaurant en ruikt die bonen, hij kon de verleiding niet weerstaan en eet 3 borden. Hij loopt ruftend naar huis en thuis staat zijn vrouw hem op te wachten en zegt: ik heb een verassing voor je maar ik moet je wel blinddoeken, hij met geen zicht word aan tafel gezet. Zijn vrouw zegt niet stiekum kijken hoor en ze loopt weg. Hij moet toch een scheet laten, en denkt gewoon laten, dus hij zit schetend aan tafel. Zijn vrouw komt terug en zegt je hebt toch niet gekeken he, hij zegt nee tuurlijk niet. Die blinddoek mag af en wat denk je?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Vroeger toen die boekenwinkel er dus nog niet in zat was het nog mooierquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vond die kerk bij jullie met die boekenwinkel erin ook zeeer mooi
300!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vroeger toen die boekenwinkel er dus nog niet in zat was het nog mooier
die kerken hier zijn wel mooi om eens te bezoeken.
Volgende keer dat je hier bent gaan we eens de St. Janstoren in
zijn maar ongeveer 300 treden
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het land van de blinden is eenoog koning.
fail!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
race gaat zaterdag niet door LL![]()
er branden mij teveel lampjes op het dashbord![]()
plus dat ding zuipt als de tering
Don't expect us to be quiet!quote:
weet je zeker dat het een volvo is??quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat is lang geleden dat ik dat heb gezienquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een volvo is??
[ afbeelding ]
bijna iedere maastrichtse jongere heeft die dus vanuit school wel eens verplicht beklommen (of je moet engtevrees hebben, dan mag je beneden blijven).quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
300!!
wil je me dood hebben ofzo
whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een volvo is??
[ afbeelding ]
het zijn andere lampjes die brandenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fail!!
lampjes mogen branden
knipperlicht, dashbordverlichting
![]()
ooow vreselijke trappenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bijna iedere maastrichtse jongere heeft die dus vanuit school wel eens verplicht beklommen (of je moet engtevrees hebben, dan mag je beneden blijven).
Het zijn dus mega veel, mega kleine treden die ook nog in een supersmalle wentel naar boven gaan (of naar beneden, ligt eraan welke kant je op loopt)
met zijn 2en naast elkaar lopen gaat niet
lampjes uitzet gereedschapquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
Olie, abs, dat soort shit?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zijn andere lampjes die branden
wok nog geen operatie stofwolk ?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga eens spelen spelletjes goeroe
het zijn gelukkig gesloten traptreden, maar bijna zo steil als die in het Anne-Frank Huisquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow vreselijke trappen
hier heb je in apeldoorn in de wijk berg en bos ook een toren staan met open traptreden
ik vind dat zo dood eng ben er een keer op geweest en naar beneden
mijn spieren waren verkrampt
quote:
daar ben ik serieus nog nooit geweestquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het zijn gelukkig gesloten traptreden, maar bijna zo steil als die in het Anne-Frank Huis
anne frank ook niet meerquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ben ik serieus nog nooit geweest
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anne frank ook niet meer
schaam jequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ben ik serieus nog nooit geweest
ik ben er ook nog nooit geweestquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schaam je
In het kader van Nederlandse geschiedenis vind ik dat je er geweest moet zijn.
Als Randall er over 6 jaar nog niet is geweest, neem ik hem mee
Ik vind het enorm belangrijk om te weten en zien waar die mensen gewoond hebben.
ik ken de geschiedenis natuurlijk wel maar heb nooit echt behoefte gehad om dat huis te bezoekenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schaam je
In het kader van Nederlandse geschiedenis vind ik dat je er geweest moet zijn.
Als Randall er over 6 jaar nog niet is geweest, neem ik hem mee
Ik vind het enorm belangrijk om te weten en zien waar die mensen gewoond hebben.
dat is ook een must seequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken de geschiedenis natuurlijk wel maar heb nooit echt behoefte gehad om dat huis te bezoeken
ik ga binnenkort eerst mijn ouders subtiel overhalen
voor dat oorlogsmusea in overloon
nja ik geef om dat soort historie dus voor mij was het enorm interessantquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben er ook nog nooit geweest
idd is dat is echt mooiquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is ook een must see
zijn wij dus ook geweest
en over een tijdje nog eens terug, als Randall dingen beter begrijpt
uhuh nou ja ik ga dat dus mooi mijn ouders aansmerenquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is ook een must see
zijn wij dus ook geweest
en over een tijdje nog eens terug, als Randall dingen beter begrijpt
LLquote:
ik geef ook omdat soort historie maar ben nog nooit in dat huis zelf geweestquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja ik geef om dat soort historie dus voor mij was het enorm interessant
het is nu 18 jaar geleden maar kan het zo voor de geest halen
ik vind geschiedenis het leukste wat er isquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik geef ook omdat soort historie maar ben nog nooit in dat huis zelf geweest
was bij mij het favoriete vak op schoolquote:Op donderdag 18 februari 2010 16:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind geschiedenis het leukste wat er is
en gym vond ik het ergstequote:Op donderdag 18 februari 2010 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was bij mij het favoriete vak op school
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]abs, koeling en nog wat lampjes die ik niet meteen kreeg uitgevogeld
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok nog geen operatie stofwolk ?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier wokkie, hebben we allebei pret![]()
[ afbeelding ]
operatie stofwok, speciaal voor doc.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier wokkie, hebben we allebei pret![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |