whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wat koopjes gescored qua etenswaar![]()
Fha zal hier blij mee zijn
Nee, wat crackers en LU Liga enzo, was echt super goedkoop vergeleken met de winkelEn een Lidl tas
Want die hebben ze natuurlijk nergens anders
naar jou toequote:[..]
Nee, naar mij... Ik PM je strakjes wel even anders
oow okee wat voor opmerking was dat dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wat koopjes gescored qua etenswaar![]()
Fha zal hier blij mee zijn
Nee, wat crackers en LU Liga enzo, was echt super goedkoop vergeleken met de winkelEn een Lidl tas
Want die hebben ze natuurlijk nergens anders
[..]
Nee, naar mij... Ik PM je strakjes wel even anders
ik niet moet werken helaasquote:
nou alquote:
Ja, heb woensdag gewerkt, dus morgen vrijquote:
Donder maar weg, suffe hippie troepquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
ik krijg net van een Amsterdamse TNT postbezorger een pakketje met de mededeling: "hier mag je hebben, ik ga de randstad niet uit"
zit er een bloemen trein in
Hoax, ze werken nooit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
ik krijg net van een Amsterdamse TNT postbezorger een pakketje met de mededeling: "hier mag je hebben, ik ga de randstad niet uit"
stond er geen adres op dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
whehehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
en gaat hij morgen ook komen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, heb woensdag gewerkt, dus morgen vrij
Ik hoopte dat mijn pc dan zou komen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donder maar weg, suffe hippie troep
is de jouwe binnen ja?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik zie net dat ie weggedonderd kan worden. Het is niet de mijne
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik zie net dat ie weggedonderd kan worden. Het is niet de mijne
dit dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is de jouwe binnen ja?fotooooooo
Het was hartstikke drukquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow okee wat voor opmerking was dat dan?
zal wel druk geweest zijn daar of niet?
Zit je zo onder de plak kerel?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:58 schreef Giertje het volgende:
er komt een dag dat ik dit huis in de as leg ballenzooi hier
als et maar leuk was en veel goodies oplevertquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was hartstikke druk![]()
Maar dat geeft niets
ik word moe van dat ze mij negeren hierquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je zo onder de plak kerel?
Woon je niet met een vrouw en kindjes en zo?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:01 schreef Giertje het volgende:
ik word moe van dat ze mij negeren hier
we moeten hier een keer in de week samen eten
en ze hebben me niet eens aan tafel geroepen voor het eten
nee was dat maar zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon je niet met een vrouw en kindjes en zo?
Vrouwenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee was dat maar zo
door omstandigheden zit ik in een begeleid woon traject
met 2 huisgenotes die mij schijnbaar niet mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |