friemelquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:28 schreef friemelaar het volgende:
's Middags samen![]()
Eerst maar een eten, de jongste heeft spaghetti gemaakt![]()
Meld me wel weer na mijn schoonheidsslaapje
zijn model trein uit japan.quote:
Symquote:
Ik zit tegenwoordig zo'n beetje om beurten een half uurtje aan tafel en lig dan een half uurtje op bedquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:32 schreef Symphonic het volgende:
schoonheidsslaapjes begin ik niet eens aan. Word alleen maar door en door verrot wakker als ik daar aan begin.
De niet meer in de winkel verkrijgbare modeltrein, gewonnen op een japanse veiling:quote:
ook niet op je telefoon?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:10 schreef Pheno het volgende:
One small problem, ik heb geen filmcamera
Nee, dat ding is zelfs te ouderwets voor Fred Flintstone.quote:
whehe zon toestel waar je nog net mee kan bellen en smsen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat ding is zelfs te ouderwets voor Fred Flintstone.
Pheno kan SMSsen met een draaischijfquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe zon toestel waar je nog net mee kan bellen en smsen?
dat is wel heel erg old schoolquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pheno kan SMSsen met een draaischijf
Ja, en er komt een postduif uit om een sms te sturenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe zon toestel waar je nog net mee kan bellen en smsen?
mwah dunno was er niet veel vandaagquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi lieverdsWat heb ik een stomme dag gehad
![]()
Was het hier wel leuker?
Die geëmancipeerde vrouwen op de beurs waren niet zo lachwekkend?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Was het hier wel leuker?
de beurs was dus niet leukquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Was het hier wel leuker?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah dunno was er niet veel vandaag
hoezo was het een stomme dag?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geëmancipeerde vrouwen op de beurs waren niet zo lachwekkend?
De beurs was inderdaad vreselijk en nog voor we binnen waren wist degene met wie ik was echt een rot opmerking te maken. Dus ik vond het niet meer zo gezellig ineens...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de beurs was dus niet leuk
whehe die ben ik nog 1 tegen gekomen bij het opruimen in eindhovenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pheno kan SMSsen met een draaischijf
niet meer met diegene weggaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
De beurs was inderdaad vreselijk en nog voor we binnen waren wist degene met wie ik was echt een rot opmerking te maken. Dus ik vond het niet meer zo gezellig ineens...
Maar wel wat leuke dingetjes gescored though
mensen moeten eens leren dat niet alle opmerkingen grappig zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
De beurs was inderdaad vreselijk en nog voor we binnen waren wist degene met wie ik was echt een rot opmerking te maken. Dus ik vond het niet meer zo gezellig ineens...
Een rotopmerking? naar jou toe? Of iets te hard waardoor er wat mensen pissed off raakten?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet meer met diegene weggaan![]()
wat heb je allemaal gescoort
Ik heb wat koopjes gescored qua etenswaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
mensen moeten eens leren dat niet alle opmerkingen grappig zijn
wat heb je gescoord dan?
Nee, naar mij... Ik PM je strakjes wel even andersquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een rotopmerking? naar jou toe? Of iets te hard waardoor er wat mensen pissed off raakten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |