spaar je ook modeltreintjes?quote:
aah okee waar komt die intresse vandaan eigenlijk?quote:
Geen idee, zal wel aangeboren zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee waar komt die intresse vandaan eigenlijk?
dat is dus wat ik heb over de 2de wereld oorlogquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel aangeboren zijn
Oh, gaan ze eens verantwoordelijkheid nemen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef JortK het volgende:
Crisis topic: #3 [Crisis] ***SPOEDDEBAT TWEEDE KAMER***
De Pheno Flower Power Expres komt over enkele ogenblikken binnen op spoor zesquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
Feb 18 13:40
Awaiting presentation to customs commissioner AMSTERDAM EXP NETHERLANDS
Your shipment has arrived in Holland, sayonara Mr. Pheno.
Boejje, ik hoor het wel als t voorbij isquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef JortK het volgende:
Crisis topic: #3 [Crisis] ***SPOEDDEBAT TWEEDE KAMER***
Ik zal gf alvast vragen of ie hier komt dweilenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Pheno Flower Power Expres komt over enkele ogenblikken binnen op spoor zes
LL kan dat vast beterquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal gf alvast vragen of ie hier komt dweilen
quote:
hallo terugquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
operatie stofwok, speciaal voor doc.![]()
[ afbeelding ]
tot morgen
dus morgen krijg je hem binnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal gf alvast vragen of ie hier komt dweilen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LL kan dat vast beter![]()
Ook leuker om naar te kijken en zo
waarom niet?quote:
Nah, TNT naait me altijd, dat weet je toch.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus morgen krijg je hem binnen![]()
![]()
![]()
[..]
omdat ik niet met beide huisgenoten overweg kanquote:
ik begin er ook niet aan anders slaap ik snachts nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:32 schreef Symphonic het volgende:
schoonheidsslaapjes begin ik niet eens aan. Word alleen maar door en door verrot wakker als ik daar aan begin.
Oeh oeh wat is hetquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:09 schreef Pheno het volgende:
friemelquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:28 schreef friemelaar het volgende:
's Middags samen![]()
Eerst maar een eten, de jongste heeft spaghetti gemaakt![]()
Meld me wel weer na mijn schoonheidsslaapje
zijn model trein uit japan.quote:
Symquote:
Ik zit tegenwoordig zo'n beetje om beurten een half uurtje aan tafel en lig dan een half uurtje op bedquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:32 schreef Symphonic het volgende:
schoonheidsslaapjes begin ik niet eens aan. Word alleen maar door en door verrot wakker als ik daar aan begin.
De niet meer in de winkel verkrijgbare modeltrein, gewonnen op een japanse veiling:quote:
ook niet op je telefoon?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:10 schreef Pheno het volgende:
One small problem, ik heb geen filmcamera
Nee, dat ding is zelfs te ouderwets voor Fred Flintstone.quote:
whehe zon toestel waar je nog net mee kan bellen en smsen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat ding is zelfs te ouderwets voor Fred Flintstone.
Pheno kan SMSsen met een draaischijfquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe zon toestel waar je nog net mee kan bellen en smsen?
dat is wel heel erg old schoolquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pheno kan SMSsen met een draaischijf
Ja, en er komt een postduif uit om een sms te sturenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehe zon toestel waar je nog net mee kan bellen en smsen?
mwah dunno was er niet veel vandaagquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi lieverdsWat heb ik een stomme dag gehad
![]()
Was het hier wel leuker?
Die geëmancipeerde vrouwen op de beurs waren niet zo lachwekkend?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Was het hier wel leuker?
de beurs was dus niet leukquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Was het hier wel leuker?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah dunno was er niet veel vandaag
hoezo was het een stomme dag?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geëmancipeerde vrouwen op de beurs waren niet zo lachwekkend?
De beurs was inderdaad vreselijk en nog voor we binnen waren wist degene met wie ik was echt een rot opmerking te maken. Dus ik vond het niet meer zo gezellig ineens...quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de beurs was dus niet leuk
whehe die ben ik nog 1 tegen gekomen bij het opruimen in eindhovenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pheno kan SMSsen met een draaischijf
niet meer met diegene weggaanquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
De beurs was inderdaad vreselijk en nog voor we binnen waren wist degene met wie ik was echt een rot opmerking te maken. Dus ik vond het niet meer zo gezellig ineens...
Maar wel wat leuke dingetjes gescored though
mensen moeten eens leren dat niet alle opmerkingen grappig zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
De beurs was inderdaad vreselijk en nog voor we binnen waren wist degene met wie ik was echt een rot opmerking te maken. Dus ik vond het niet meer zo gezellig ineens...
Een rotopmerking? naar jou toe? Of iets te hard waardoor er wat mensen pissed off raakten?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet meer met diegene weggaan![]()
wat heb je allemaal gescoort
Ik heb wat koopjes gescored qua etenswaarquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
mensen moeten eens leren dat niet alle opmerkingen grappig zijn
wat heb je gescoord dan?
Nee, naar mij... Ik PM je strakjes wel even andersquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een rotopmerking? naar jou toe? Of iets te hard waardoor er wat mensen pissed off raakten?
whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wat koopjes gescored qua etenswaar![]()
Fha zal hier blij mee zijn
Nee, wat crackers en LU Liga enzo, was echt super goedkoop vergeleken met de winkelEn een Lidl tas
Want die hebben ze natuurlijk nergens anders
naar jou toequote:[..]
Nee, naar mij... Ik PM je strakjes wel even anders
oow okee wat voor opmerking was dat dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wat koopjes gescored qua etenswaar![]()
Fha zal hier blij mee zijn
Nee, wat crackers en LU Liga enzo, was echt super goedkoop vergeleken met de winkelEn een Lidl tas
Want die hebben ze natuurlijk nergens anders
[..]
Nee, naar mij... Ik PM je strakjes wel even anders
ik niet moet werken helaasquote:
nou alquote:
Ja, heb woensdag gewerkt, dus morgen vrijquote:
Donder maar weg, suffe hippie troepquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
ik krijg net van een Amsterdamse TNT postbezorger een pakketje met de mededeling: "hier mag je hebben, ik ga de randstad niet uit"
zit er een bloemen trein in
Hoax, ze werken nooit.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
ik krijg net van een Amsterdamse TNT postbezorger een pakketje met de mededeling: "hier mag je hebben, ik ga de randstad niet uit"
stond er geen adres op dan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
whehehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
en gaat hij morgen ook komen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, heb woensdag gewerkt, dus morgen vrij
Ik hoopte dat mijn pc dan zou komen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donder maar weg, suffe hippie troep
is de jouwe binnen ja?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik zie net dat ie weggedonderd kan worden. Het is niet de mijne
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik zie net dat ie weggedonderd kan worden. Het is niet de mijne
dit dusquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is de jouwe binnen ja?fotooooooo
Het was hartstikke drukquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow okee wat voor opmerking was dat dan?
zal wel druk geweest zijn daar of niet?
Zit je zo onder de plak kerel?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:58 schreef Giertje het volgende:
er komt een dag dat ik dit huis in de as leg ballenzooi hier
als et maar leuk was en veel goodies oplevertquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was hartstikke druk![]()
Maar dat geeft niets
ik word moe van dat ze mij negeren hierquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je zo onder de plak kerel?
Woon je niet met een vrouw en kindjes en zo?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:01 schreef Giertje het volgende:
ik word moe van dat ze mij negeren hier
we moeten hier een keer in de week samen eten
en ze hebben me niet eens aan tafel geroepen voor het eten
nee was dat maar zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woon je niet met een vrouw en kindjes en zo?
Vrouwenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee was dat maar zo
door omstandigheden zit ik in een begeleid woon traject
met 2 huisgenotes die mij schijnbaar niet mogen
vrouwen met psychische problemenquote:
Hoorde ik mijn naam?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
vrouwen met psychische problemen
Kan je niet overplaatsing aanvragen of zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
vrouwen met psychische problemen
geloof me jij kan nooooit zo erg zijnquote:
zijn ze mee bezig gaat echter nog een paar maanden durenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je niet overplaatsing aanvragen of zo
Dat weet ik niet natuurlijk, maar ik gok van niet neequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
geloof me jij kan nooooit zo erg zijn
[..]
zijn ze mee bezig gaat echter nog een paar maanden duren
pff ik ga zo mooi effe weg naar buitenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet natuurlijk, maar ik gok van niet neeWas ook een grapje he, vandaar de lachende smileys
![]()
Wattan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
pff ik ga zo mooi effe weg naar buiten
ik voel een enorme woede aanval opkomen
nee anders donder ik et interieur nog es door de ramen heenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wattan?Bah... loop alles er maar even lekker uit dan
dit moet ik vastleggen voor de toekomstige rechtzaakquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:58 schreef Giertje het volgende:
er komt een dag dat ik dit huis in de as leg ballenzooi hier
waai ze giertjequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee anders donder ik et interieur nog es door de ramen heen
afijn ik ga effe uitwaaien
Tweetyquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:36 schreef --Tweety-- het volgende:
OLA ksc!!
![]()
![]()
Hoe is het met iedereen?
Hey fles! Ja, dan kan jij wel weer wat rust gebruikemquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tweety![]()
Mijn rug heeft alweer een uurtje rechtop gezeten, dus ik ga weer plat
tweetyquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:36 schreef --Tweety-- het volgende:
OLA ksc!!
![]()
![]()
Hoe is het met iedereen?
Nee, jij bent onze gangmakerquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, zonder mij loopt het hier ook niet echt storm zo te zien
ik moet rustig doenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, zonder mij loopt het hier ook niet echt storm zo te zien
marijkequote:Op donderdag 18 februari 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij bent onze gangmaker
Is maar goed dat ik maandverband in heb!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet rustig doen![]()
anders gaan de tampon's scheef zitten bij bepaalde personen
GFquote:
Nouquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij bent onze gangmaker
Heb jij een rubberboot!?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
het sneeuwt niet
maar het regent zo hard dat ik bijna de rubberboot ga opzoeken
Beter je best doen dan maar!quote:
hier is het gelukkig droog en nog steeds een graad of 8 boven nulquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
het sneeuwt niet
maar het regent zo hard dat ik bijna de rubberboot ga opzoeken
whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik maandverband in heb!![]()
quote:[..]
GF![]()
![]()
Dankjewel nog, je bent lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |