vrouwen met psychische problemenquote:
Hoorde ik mijn naam?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
vrouwen met psychische problemen
Kan je niet overplaatsing aanvragen of zoquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
vrouwen met psychische problemen
geloof me jij kan nooooit zo erg zijnquote:
zijn ze mee bezig gaat echter nog een paar maanden durenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je niet overplaatsing aanvragen of zo
Dat weet ik niet natuurlijk, maar ik gok van niet neequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
geloof me jij kan nooooit zo erg zijn
[..]
zijn ze mee bezig gaat echter nog een paar maanden duren
pff ik ga zo mooi effe weg naar buitenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat weet ik niet natuurlijk, maar ik gok van niet neeWas ook een grapje he, vandaar de lachende smileys
![]()
Wattan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
pff ik ga zo mooi effe weg naar buiten
ik voel een enorme woede aanval opkomen
nee anders donder ik et interieur nog es door de ramen heenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wattan?Bah... loop alles er maar even lekker uit dan
dit moet ik vastleggen voor de toekomstige rechtzaakquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:58 schreef Giertje het volgende:
er komt een dag dat ik dit huis in de as leg ballenzooi hier
waai ze giertjequote:Op donderdag 18 februari 2010 20:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee anders donder ik et interieur nog es door de ramen heen
afijn ik ga effe uitwaaien
Tweetyquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:36 schreef --Tweety-- het volgende:
OLA ksc!!
![]()
![]()
Hoe is het met iedereen?
Hey fles! Ja, dan kan jij wel weer wat rust gebruikemquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tweety![]()
Mijn rug heeft alweer een uurtje rechtop gezeten, dus ik ga weer plat
tweetyquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:36 schreef --Tweety-- het volgende:
OLA ksc!!
![]()
![]()
Hoe is het met iedereen?
Nee, jij bent onze gangmakerquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, zonder mij loopt het hier ook niet echt storm zo te zien
ik moet rustig doenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, zonder mij loopt het hier ook niet echt storm zo te zien
marijkequote:Op donderdag 18 februari 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij bent onze gangmaker
Is maar goed dat ik maandverband in heb!quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet rustig doen![]()
anders gaan de tampon's scheef zitten bij bepaalde personen
GFquote:
Nouquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij bent onze gangmaker
Heb jij een rubberboot!?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
het sneeuwt niet
maar het regent zo hard dat ik bijna de rubberboot ga opzoeken
Beter je best doen dan maar!quote:
hier is het gelukkig droog en nog steeds een graad of 8 boven nulquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:24 schreef wel.o.k het volgende:
het sneeuwt niet
maar het regent zo hard dat ik bijna de rubberboot ga opzoeken
whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik maandverband in heb!![]()
quote:[..]
GF![]()
![]()
Dankjewel nog, je bent lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |