Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nee, ziek.quote:
Niet zo veel eisen johquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:36 schreef JortK het volgende:
Als je mij trouwens een Mac zou adviseren, welke zou dat dan zijn?
Ik wil:
* Laptop
* Geen 17inch scherm
Verder alleen voor surfen, tekstverwerken en wat ontwikkelen.
nee.quote:
simpel macbookje, een scherm heeft iedereen welquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:36 schreef JortK het volgende:
Als je mij trouwens een Mac zou adviseren, welke zou dat dan zijn?
Ik wil:
* Laptop
* Geen 17inch scherm
Verder alleen voor surfen, tekstverwerken en wat ontwikkelen.
carnaval is voorbij, alle paarden uit de gangquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga de paarden buiten zetten en voeren
MacBook Pro?quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
simpel macbookje, een scherm heeft iedereen wel
Wil je meer geheugen, gewoon zelf kopen en er in leggen, das goedkoper
hier is het bijna wegquote:
eet smakelijkquote:
Ik ga maar eens een Plan schrijven voor zaterdagmiddagquote:
heey GFquote:
Dat kan, ikzelf heb een macbookje, al prima om gewoon te surfen e.d.quote:
giertjequote:
quote:
quote:
whahaha een gierwagenquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
overpopularity alert![]()
[ afbeelding ]
bij mij valt wel meequote:
eet smakelijk ik ben er ook weer vandoorquote:
dosis bagger ook weer aanwezigquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
overpopularity alert![]()
[ afbeelding ]
jfquote:Op donderdag 18 februari 2010 12:57 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
zo baggerpost ook weer gebeurt![]()
OLA allemaal
smakelijk LLquote:
quote:
JFquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
gelukkig, tijd voor lente
heb het nu wel gehad met de winter
nou het werd eens tijd! het is weer eens iets anders als sneeuw en gladheidquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
JF
hier lijkt het wel lente zo lekker weertje is het
bofkontquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:42 schreef Ladylike het volgende:
Oh gelukkig, mijn baas gaat vandaag wat eerder weg en hij weet nog niet of hij morgen komt werken
de dir is er morgen sowieso niet
Soms wel jaquote:
Je hebt een verbinding naar buiten, de interne adressen kun je van buitenaf als het goed is niet zien. Een adres dus!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
Vraagje aan de IT-ers hier.
Als ik thuis een netwerk heb met meerdere computers. Hoeveel IP-adressen heb ik dan als ik van buiten uit kijk?
Een zoals DaMart al zegt, die van je provider. Vaak aangeduid met WAN-IP. Meestal geeft de router je een 192.168.1.x adres aan alle pcs in je netwerk. Voor de rest regelt de router de routering naar de juiste pcs (hence the name).quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
Vraagje aan de IT-ers hier.
Als ik thuis een netwerk heb met meerdere computers. Hoeveel IP-adressen heb ik dan als ik van buiten uit kijk?
wat heb je nu gewonnen?quote:
wat stomquote:
dan boeit het niet zo veelquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, het is mijn geld niet
mazzelkontquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:42 schreef Ladylike het volgende:
Oh gelukkig, mijn baas gaat vandaag wat eerder weg en hij weet nog niet of hij morgen komt werken
de dir is er morgen sowieso niet
ik aan de tosti'squote:
ik zal dit weekend waarschijnlijk ook moeten zwemmenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond lekker zwemmen met JF en de kleine
en zo te zien doe je dat ook heel graagquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal dit weekend waarschijnlijk ook moeten zwemmen
smeltende sneeuw?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal dit weekend waarschijnlijk ook moeten zwemmen
nou enormquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en zo te zien doe je dat ook heel graag
quote:
ik moet gelijk aan pheno denkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:05 schreef Ladylike het volgende:
Mijn god, een turk hier in de fabriek lult beter nederlands dan ik doe
We hadden het even over kinderen en hij praat zo snel dat ik me echt moest concentreren
(en nee, hij had geen accent, is gewoon nederlander met turks uiterlijk)
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet, verstaan is al lastig.
Wat wil je, gele m&m's, van die cola sleutels of drop?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:42 schreef Ladylike het volgende:
deel eens
Dat mis ik hier wel, een snoepautomaat
whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet gelijk aan pheno denken![]()
[..]
giertjequote:
zo heb mijn dagelijkse dingen weer gedaanquote:
Heb je alleen nog maar gele?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat wil je, gele m&m's, van die cola sleutels of drop?
Ik vind zwemmen heerlijkquote:
Hey gierquote:
heey en hoe was carnaval?quote:
lang und dikquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo heb mijn dagelijkse dingen weer gedaan
hoe isset daar?
veel werk verrichtquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe isset daar?
huhquote:
LLquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey gier
en GFje
en iedereen die nog geen kus gehad heeft
wat voor schilderijquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
veel werk verricht![]()
dadelijk nog een schilderij ophangen en dan vind ik het wel genoeg geweest voor vandaag
heeyquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
Hey gier
en GFje
en iedereen die nog geen kus gehad heeft
mja ik hoorde het op het nieuwsquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kut, veel afgelast door het weer
ben blij dat ie voorbij isquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kut, veel afgelast door het weer
gelukkig nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor schilderij
een portret van mij
Naaktquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat voor schilderij
een portret van mij
yoquote:
drukquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
hoe isset daar?
ik heb A. zwemmen gaat op zich wel maar dan het liefst aan een warm strand in de buurt van de evenaar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vind zwemmen heerlijk
Heb dan ook 7 diploma's
heb dus A, B. Basis, C en zwemvaardigheid 1 van het gewone zwemmenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yo![]()
[..]
druk![]()
en ik zou vandaag eigenlijk niet op het werk zijn.
[..]
ik heb A. zwemmen gaat op zich wel maar dan het liefst aan een warm strand in de buurt van de evenaar.
op een berenvel voor de open haardquote:
ongeveer hetzelfde als schone beine hat die kleine, aber tiete hat die keinequote:
nee, dat schilderij is puur voor mij alleenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
op een berenvel voor de open haard
waarom ben je er dan toch wel?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yo![]()
[..]
druk![]()
en ik zou vandaag eigenlijk niet op het werk zijn.
[..]
ik heb A. zwemmen gaat op zich wel maar dan het liefst aan een warm strand in de buurt van de evenaar.
ik ookquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben blij dat ie voorbij is
op naar volgende carnaval, maar dan in Rio ofzo
die snap ik ook nietquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde als schone beine hat die kleine, aber tiete hat die keine
echt wel zoveel schoonheid kan de wereld niet aanquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, dat schilderij is puur voor mij alleen
daarom laat ik hem maar boven mijn bed hangenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:34 schreef Giertje het volgende:
echt wel zoveel schoonheid kan de wereld niet aan
omdat ik weet dat ze me niet kunnen missen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik heb A+B, brevet 1tm6 van reddend zwemmen, reddend A, reddend instructeur, strandwacht A+Bquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |