Je hebt een verbinding naar buiten, de interne adressen kun je van buitenaf als het goed is niet zien. Een adres dus!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
Vraagje aan de IT-ers hier.
Als ik thuis een netwerk heb met meerdere computers. Hoeveel IP-adressen heb ik dan als ik van buiten uit kijk?
Een zoals DaMart al zegt, die van je provider. Vaak aangeduid met WAN-IP. Meestal geeft de router je een 192.168.1.x adres aan alle pcs in je netwerk. Voor de rest regelt de router de routering naar de juiste pcs (hence the name).quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
Vraagje aan de IT-ers hier.
Als ik thuis een netwerk heb met meerdere computers. Hoeveel IP-adressen heb ik dan als ik van buiten uit kijk?
wat heb je nu gewonnen?quote:
wat stomquote:
dan boeit het niet zo veelquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, het is mijn geld niet
mazzelkontquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:42 schreef Ladylike het volgende:
Oh gelukkig, mijn baas gaat vandaag wat eerder weg en hij weet nog niet of hij morgen komt werken
de dir is er morgen sowieso niet
ik aan de tosti'squote:
ik zal dit weekend waarschijnlijk ook moeten zwemmenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond lekker zwemmen met JF en de kleine
en zo te zien doe je dat ook heel graagquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal dit weekend waarschijnlijk ook moeten zwemmen
smeltende sneeuw?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal dit weekend waarschijnlijk ook moeten zwemmen
nou enormquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en zo te zien doe je dat ook heel graag
quote:
ik moet gelijk aan pheno denkenquote:Op donderdag 18 februari 2010 15:05 schreef Ladylike het volgende:
Mijn god, een turk hier in de fabriek lult beter nederlands dan ik doe
We hadden het even over kinderen en hij praat zo snel dat ik me echt moest concentreren
(en nee, hij had geen accent, is gewoon nederlander met turks uiterlijk)
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet, verstaan is al lastig.
Wat wil je, gele m&m's, van die cola sleutels of drop?quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:42 schreef Ladylike het volgende:
deel eens
Dat mis ik hier wel, een snoepautomaat
whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 15:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet gelijk aan pheno denken![]()
[..]
giertjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |