Hoi! Hoelang moeten we nu duimen?quote:
Ik heb net visschotel gegeten.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:39 schreef Barbusse het volgende:
TT![]()
Alleen de volle visnetjes ontgaan me een beetje...
2 weken lang!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi! Hoelang moeten we nu duimen?
Beter je best doen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:39 schreef Barbusse het volgende:
TT![]()
Alleen de volle visnetjes ontgaan me een beetje...
Ik ga eigenlijk nooit naar de kapel maar ik ga morgen voor ik ga sporten een kaarsje voor je branden.quote:
Ik heb een goed weekend gehad.quote:
Jemie, dat is wel zenuwslopend!quote:
Dat ik zwanger ben geraakt vanmiddagquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Waar duimen we voor? (Dan doe ik mee)
Wat ontzettend liefquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit naar de kapel maar ik ga morgen voor ik ga sporten een kaarsje voor je branden.
Ja donderdag over 2 weken mag ik een test doen. En volgende week vrijdag mag ik bellen om de uitslag van vanmiddag (zaad) te bespreken. Maar tot die tijd afwachtenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dat is wel zenuwslopend!![]()
En dan na 2 weken kan/mag je een test doen of....?
Ik heb er niets van gevoeld!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, ik heb m'n beste mensen erop gezet hoor
oke voor een goed doel dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ik zwanger ben geraakt vanmiddag
Erm vanmiddag? En dat weet je nu alquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb net visschotel gegeten.....
Ja vader.quote:
Pff... Hopelijk heb je een beetje afleiding qua werk, leuke dingen doen, etc.! Echt spannend!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:42 schreef Tally het volgende:
Ja donderdag over 2 weken mag ik een test doen. En volgende week vrijdag mag ik bellen om de uitslag van vanmiddag (zaad) te bespreken. Maar tot die tijd afwachten
Ach geen moeite hoor. Als het misschien helpt dan moet ik het gewoon doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Wat ontzettend lief![]()
Ik zal voor je duimenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Wat ontzettend lief![]()
Daar voel je niks van hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef STING het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je dat over 9 maanden "voelt"
Wooow, dat zou wel heeeel mooi zijn!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Daar voel je niks van hoor.
Ik gun je slechts een vol visnetje. Om een leuk rood setje voor te kopen.quote:
Ze zegt toch net dat ze over 2 weken het pas weet....quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:42 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Erm vanmiddag? En dat weet je nu al?
Van harte gefeliciteerd alvast, alhoewel het nog een beetje vroeg is om te feliciteren
Nee dat niet, maar over het algemeen stellen vrouwen zich nogal aan dus dat zal met een bevalling wel niet veel anders zijnquote:
Goed........quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar over het algemeen stellen vrouwen zich nogal aan dus dat zal met een bevalling wel niet veel anders zijn
nou ik hoorde laatst van een gozer dat zijn vriendin zo ver uitscheurde dat ze gewoon 1 groot gat had daar beneden!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar over het algemeen stellen vrouwen zich nogal aan dus dat zal met een bevalling wel niet veel anders zijn
Jaquote:
Nee dat weet ik dus nog niet. Vanmiddag is de plaatsing geweestquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:42 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Erm vanmiddag? En dat weet je nu al?
Van harte gefeliciteerd alvast, alhoewel het nog een beetje vroeg is om te feliciteren
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pff... Hopelijk heb je een beetje afleiding qua werk, leuke dingen doen, etc.! Echt spannend!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik gun je slechts een vol visnetje. Om een leuk rood setje voor te kopen.
Als het ziekenhuis zijn zaad niet verwisseld heeft met die van een ander mijn man!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wooow, dat zou wel heeeel mooi zijn!![]()
Wie is de vader?
het is gelukt, want daar zijn de homonen alquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef Tally het volgende:
Voor de rest allemaal erg lief. Ik krijg gewoon traantjes
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef Tally het volgende:
Voor de rest allemaal erg lief. Ik krijg gewoon traantjes
Ik hoor het jou al zeggen in het echtquote:
Als het kindje zwart is...quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het ziekenhuis zijn zaad niet verwisseld heeft met die van een ander mijn man!
Mijn nicht heeft ooit gezegd probeer jij maar eens een knikker uit te pissen. Dan weet je hoe het voelt..... Ik heb het niet geprobeerd maar kan me indenken dat het behoorlijk zeer doet.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Haha, ik hoop dat "Goed..." en niet dat wat die meneer zei waarop ik reageerdequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoor het jou al zeggen in het echt
Goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ik hoop dat "Goed..." en niet dat wat die meneer zei waarop ik reageerde
Volgens mij was dit wetenschappelijk onderzocht. De man zal waarschijnlijk doodgaan van de pijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn nicht heeft ooit gezegd probeer jij maar eens een knikker uit te pissen. Dan weet je hoe het voelt..... Ik heb het niet geprobeerd maar kan me indenken dat het behoorlijk zeer doet.....
HÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!!!!!!quote:
Moet jij je niet eens scheren knul....quote:
Ja zou het?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:48 schreef rival het volgende:
[..]
het is gelukt, want daar zijn de homonen al
Beetje tof doen in dat apepakkiequote:
Mag ik een klinker kopen, Hans?quote:
quote:
Nee johquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:49 schreef FireFox1 het volgende:
Typische Torero TT![]()
Tally zwanger? Feli!![]()
weet waar je aan begint
Ook dan zal IK er blij mee zijnquote:
Dan is het maar goed dat theorie en praktijk niet hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij was dit wetenschappelijk onderzocht. De man zal waarschijnlijk doodgaan van de pijn
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet jij je niet eens scheren knul....
Ik las mag ik een knikker kopenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik een klinker kopen, Hans?
Ik doe niet, ik benquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beetje tof doen in dat apepakkie
Je man vermoedelijk wat minderquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik las mag ik een knikker kopenivm de opmerking van Mr. A.
Nooit gehoord van nierstenen? Dat schijnt zo te voelen......quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:55 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat theorie en praktijk niet hetzelfde zijn.
Toevallig hebben we het daarover gehad vanmiddag. Wij waren ook grapjes over verwisselen van zaad te maken toen ik met mijn benen wijd lag te wachten.quote:
Moest gelijk hier aan denkenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik las mag ik een knikker kopenivm de opmerking van Mr. A.
Ik denk dat veel bier drinken met dat ding op je kop een zéér interessante gebeurtenis zal zijn. Voor de omstanders dan.quote:
Ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Toevallig hebben we het daarover gehad vanmiddag. Wij waren ook grapjes over verwisselen van zaad te maken toen ik met mijn benen wijd lag te wachten.
En zelfs dan zou hij er blij mee zijn!
Daarom zouden wij ook nooit gaan voor een adoptie kindjequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik kan niet houden van een kind wat niet van mij is
of een rietje of dat masker van je kop...quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat veel bier drinken met dat ding op je kop een zéér interessante gebeurtenis zal zijn. Voor de omstanders dan.
Ja en dat het zaad van Wout de schoonmaker was komt ie nooit te weten.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:58 schreef Tally het volgende:
Dit was een inseminatie ontmaagding voor mijn man![]()
Was de eerste keer dat hij met me mee ging. En dit was mijn 4de keer.
Nooit eerder kon hij mee i.v.m. zijn werk. Dus nu moet het lukken
Ik had net zo goed het zaad van 1 van mijn vrienden mee kunnen nemenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en dat het zaad van Wout de schoonmaker was komt ie nooit te weten.....
Masker? Is het niet echt? Zulks een anticlimax.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:59 schreef rival het volgende:
[..]
of een rietje of dat masker van je kop...
Ik zal voor jullie duimenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom zouden wij ook nooit gaan voor een adoptie kindje
Maar als het op deze manier gebeurt is het niet anders. En zullen wij er ook ontzettend blij mee zijn
Ik weet hoe zijn buik er uit ziet en das niet harigquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Masker? Is het niet echt? Zulks een anticlimax.
en vanochtend wou je nog lekker ongezond doen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:01 schreef Tally het volgende:
Ik mag alleen niet lekker eten vanavond
Ik moet maar gezond eten! Dus ik staak
Das lekker gezond
Op welke manier dan ook......quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal voor jullie duimen![]()
Een kind krijgen is een zegen
Tenzij je baby naar dikke bleek en Jif ruikt natuurlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en dat het zaad van Wout de schoonmaker was komt ie nooit te weten.....
Heb je trouwens al kinderen? Of gaat dit (alst goed is) je eerste kindje worden?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:01 schreef Tally het volgende:
Ik mag alleen niet lekker eten vanavond
Ik moet maar gezond eten! Dus ik staak
Das lekker gezond
Hoi krengetjequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
en vanochtend wou je nog lekker ongezond doen?
Inderdaadquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op welke manier dan ook......
Ik wilde lekker eten. Een hamburger. Een heksenbol. Of wat dan ook aan vette hapquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
en vanochtend wou je nog lekker ongezond doen?
Wij hebben nog geen kinderenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:02 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Heb je trouwens al kinderen? Of gaat dit (alst goed is) je eerste kindje worden?
das balen... maar je buikje is nu belangrijker hequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde lekker eten. Een hamburger. Een heksenbol. Of wat dan ook aan vette hap
Maar dat mag ik niet
Nee!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Zolang het DNA maar matchen
Niet bepaald de snelste zwemmers dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben nog geen kinderen
We zijn al 4 jaar bezig voor de eerste.
Is ook. Dus ik ga zo ook eten. Maar een snee brood ofzo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
das balen... maar je buikje is nu belangrijker he
Ligt niet aan zijn zwemmersquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet bepaald de snelste zwemmers dus.
Goh zou je denken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet bepaald de snelste zwemmers dus.![]()
Ik ben mod! Ik kan editten zienquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Edit.
En wat ben je snel trouwens
I knowquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Edit.
En wat ben je snel trouwens
Mod, ik was het bijna vergeten... *shudder*quote:
En de rest interpreteerde het verkeerd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:07 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Mjah. Ik typte het ene en dacht het ander.
Je merkt er ook helemaal niets van johquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mod, ik was het bijna vergeten... *shudder*
Ik mis een onderdeel. Een eileider. Gelukkig heb ik er nog wel eentje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:07 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Welkom hier.quote:
Altijd pret met La Tourette......quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:07 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij snapt het tenminstequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En de rest interpreteerde het verkeerd.
Lees: Sarcasme!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij snapt het tenminste
Ik maak erg veel hormonen aan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef Tally het volgende:
Maar daarom gaat het niet zo tof. Ik maak ook zelf geen hormonen aan
Of niet genoeg in ieder geval. Dus moet ik geholpen worden.
In dat geval al helemaal gefeliciteerd en alvast succes met de zwangerschapquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef Tally het volgende:
Ik mis een onderdeel. Een eileider. Gelukkig heb ik er nog wel eentje.
Maar daarom gaat het niet zo tof. Ik maak ook zelf geen hormonen aan
Of niet genoeg in ieder geval. Dus moet ik geholpen worden.
Lees: Sarcasme.quote:
Hmmmm.....maar nu klopt mijn opmerking dus niet meer...quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij snapt het tenminste
Mannelijk hormoon maak ik aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik maak erg veel hormonen aan.![]()
![]()
Wil je er wat hebben?
Ze wil een kind, geen borsthaar....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik maak erg veel hormonen aan.![]()
![]()
Wil je er wat hebben?
Dat is nog niet gepast. Maar bedankt alvastquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
In dat geval al helemaal gefeliciteerd en alvast succes met de zwangerschap
Hmm en nu snap ik er niets meer vanquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmmm.....maar nu klopt mijn opmerking dus niet meer...
Waarom krijg ik nu images van Oost Duitse Kogelstootsters op mijn netvlies.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Mannelijk hormoon maak ik aanDat verklaart ook een hoop
Misschien heb je in mijn fotoboek gekeken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu images van Oost Duitse Kogelstootsters op mijn netvlies.....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooh tally wat een traject (je zou bijna zeggen, wat een bevalling) en wat een spanning. Ik ga heeeeel hard voor je duimen!!
Tevens tvpligt op bed, was er ff bij gaan liggen maar dat kan ik echt niet hoor zo vroeg op de avond. Dus ik heb t eten maar opstaan, rozemarijnaardappeltjes uit de oven met verse spinazie, pestosausje en mozzarella en zongedroogde tomaatjes
Ben je kogelstootster danquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heb je in mijn fotoboek gekeken?
Nu wel. Ik wist niet dat je Nembrionic kent.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heb je in mijn fotoboek gekeken?
Pijnboompitjes heb ik ook inderdaad!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
!! Vervang de mozzarella door geitenkaas, voeg geroosterde pijnboompitjes toe en je hebt een toppertje!
Same here.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:11 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hmm en nu snap ik er niets meer van![]()
Oooh, das jammer...quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Pijnboompitjes heb ik ook inderdaad!Alleen kan ik niet tegen kaas, mozzarella maar een beetje maar die kan ik wel hebben
Je bedoelt op twee van onze posts. Of één post per persoonquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Same here.![]()
Great minds think alike is dan ook maar op één van onze andere posts van toepassing, oké?
Die ja. De middelste.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:15 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Je bedoelt op twee van onze posts. Of één post per persoon
Wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:16 schreef Cassandra87 het volgende:Krijg trouwens van mijn directeur werkinstructies gemaild voor een presentatie morgen. Lekker slim, die heb ik zelf gemaakt
Nah, kaas niet in een maaltijd verwerken is niet zo moeilijk. Alleen is kaasquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
't wentIs alleen voor anderen lastig dus meestal kook ik zelf.
Lekker slim is leuk tijdsverdrijfquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:16 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
Lekker slim is trouwens een amusant programma![]()
Neequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ben je kogelstootster dan?
met alle respect!
Eddy is gaafquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu wel. Ik wist niet dat je Nembrionic kent.....
Erger is het als je allergisch bent voor lactose. Dat is een maatje van me. Die moet dus echt overal op gaan zitten letten bijna, want in heel veel producten zit lactose.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, kaas niet in een maaltijd verwerken is niet zo moeilijk. Alleen is kaas
Eddy van Iron Maiden?quote:
Ah oké. Interessant werk lijkt me dat wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lekker slim is leuk tijdsverdrijfDe vietnamoorlog vond plaats in china want daar komen loempia's vandaan
Ik zat eerst op de inburgering en sinds kort op de frontoffice van de sociale dienst
Gluten is helemaal een ramp.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:18 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Erger is het als je allergisch bent voor lactose. Dat is een maatje van me. Die moet dus echt overal op gaan zitten letten bijna, want in heel veel producten zit lactose.
Daarom is t voor anderen lastigquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, kaas niet in een maaltijd verwerken is niet zo moeilijk. Alleen is kaas
Whud?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lekker slim is leuk tijdsverdrijfDe vietnamoorlog vond plaats in china want daar komen loempia's vandaan
Ik zat eerst op de inburgering en sinds kort op de frontoffice van de sociale dienst
Nee Eddy uit Walibiquote:
Okay. Is dat je man?quote:
Ik las Eddy Wallyquote:
Ja dat is echt balenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:18 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Erger is het als je allergisch bent voor lactose. Dat is een maatje van me. Die moet dus echt overal op gaan zitten letten bijna, want in heel veel producten zit lactose.
Neequote:
en lekker!quote:
Jawel, het is een ECHT maskerquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Masker? Is het niet echt? Zulks een anticlimax.
Kan je dan niks geheim houdenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet hoe zijn buik er uit ziet en das niet harig
Waar is het VLEESCH?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooh tally wat een traject (je zou bijna zeggen, wat een bevalling) en wat een spanning. Ik ga heeeeel hard voor je duimen!!
Tevens tvpligt op bed, was er ff bij gaan liggen maar dat kan ik echt niet hoor zo vroeg op de avond. Dus ik heb t eten maar opstaan, rozemarijnaardappeltjes uit de oven met verse spinazie, pestosausje en mozzarella en zongedroogde tomaatjes
Dat klinkt als lichte lactose-allergie. Valt te onderzoeken of het echt dat is. Even contact opnemen met je huisarts.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dat is echt balen
Ik ben er nog steeds niet achter waar ik allergisch voor ben, het is ineens op komen zetten voor kaas, en andere melk-producten kan ik wel hebben maar niet te veel. Zo krijg ik ook last met 2 glazen melk en als ik bijv. yoghurt eet.
Eddy Hitler.quote:
Dat is ook een enge man die zich graag verkleed!quote:
Ik heb de rest niet verteldquote:
Hehe, ok. Vrouwelijke hormonen heb ik niet voor je in de aanbieding. Ben er zuinig op.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Mannelijk hormoon maak ik aanDat verklaart ook een hoop
Ghehehe....BBQ-mantm to the rescue!quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is ook een enge man die zich graag verkleed!
Okay.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:21 schreef Tally het volgende:
[..]
NeeEddy uit Walibi is een acteur. Die zich elk jaar met Halloween omkleed als enge clown
Ja ga je me anders slaan?quote:
Snap ik helemaal! En ik vind het ook tof dat er mensen zijn die het doen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay.
Ik ben trouwens geadopteerd en mijn zus ook. Ik kan je eerlijk zeggen dat het totaal niet anders voelt hoor. Mijn ouders zijn gewoon mijn ouders en mijn zus is mijn zus.
Ook onbespoten uit eigen tuin?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Eten vegetarisch door de weeks
niet doordeweeks bij cassandra eten, staat genoteerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Eten vegetarisch door de weeks
Je moet het ook zelf willen idd. Maar ik wou je alleen geruststellen dat het niet anders is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Snap ik helemaal! En ik vind het ook tof dat er mensen zijn die het doen!![]()
Maar op dit moment zou ik het niet kunnen
Of je eigen koe en grill meenemen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:28 schreef rival het volgende:
[..]
niet doordeweeks bij cassandra eten, staat genoteerd
Ik heb wel een boltgun voor je......quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of je eigen koe en grill meenemen.
Owhquote:
Je bent echt een schatje weet je datquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet het ook zelf willen idd. Maar ik wou je alleen geruststellen dat het niet anders is.
Dank je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh![]()
[..]
Je bent echt een schatje weet je dat
ik geloof je op je woordquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:31 schreef Cassandra87 het volgende:
na een week vega ga je een heerlijk stuk vlees waarderen
Nee!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je.![]()
kruipt nu verlegen in een hoekje.....
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel een boltgun voor je......
Ik waardeer een stuk vlees op elk moment van de dag. Daar hoef ik geen week zelfkastijding voor te plegen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:31 schreef Cassandra87 het volgende:staat tegenover dat ik in de weekenden juist héérlijk en uitgebreid kook
na een week vega ga je een heerlijk stuk vlees waarderen
Die boltgun heb ik omdat ik op Halloween als Anton Chigurh verkleed was....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat heb je gedaan om in dat knuffelhoekje terecht te komen?
Ik ben trots op je!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik waardeer een stuk vlees op elk moment van de dag. Daar hoef ik geen week zelfkastijding voor te plegen.
Jij staat op met entrecote en gaat slapen met rib-eye?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik waardeer een stuk vlees op elk moment van de dag. Daar hoef ik geen week zelfkastijding voor te plegen.
Thanx! Die had ik wel even nodig....quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:36 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
zo verschillend, Hormomen zeg ik je
Ik mis altijd iets dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!
Toevallig vind ik t lekker, vegetarisch
Die heb je dan ook meer dan verdiend!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Thanx! Die had ik wel even nodig....
Ik vind jou leukquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij staat op met entrecote en gaat slapen met rib-eye?
Er zijn dagen geweest dat ik alleen vlees at.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij staat op met entrecote en gaat slapen met rib-eye?
Echt hequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:36 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
zo verschillend, Hormomen zeg ik je
Ja zie daar heb je t al, die mis ik dus ook niet tijdens de sexquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik mis altijd iets dan.
Net zoiets als seks zonder vrouw.
nee gelukkig niet zegquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:38 schreef rival het volgende:
[..]
zal je wel last hebben van maandelijkse hormonen!
ahhhhquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
nee gelukkig niet zegdan vind ik niemand alleen jou lief
Tot je een tapeworm kreeg?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn dagen geweest dat ik alleen vlees at.![]()
En het liefste rauw vlees.
RRRRRRRR.
Als je zo'n bui hebt dan sla ik gewoon mijn armen om je heen en laat je niet los tot ie weer over is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
nee gelukkig niet zegdan vind ik niemand lief
Euh... weet je dat heul zeker?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je zo'n bui hebt dan sla ik gewoon mijn armen om je heen en laat je niet los tot ie weer over is.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:40 schreef rival het volgende:
[..]
moet wel goed komen![]()
*duimt nog ff*
nu vind ik je ook liefquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je zo'n bui hebt dan sla ik gewoon mijn armen om je heen en laat je niet los tot ie weer over is.
Ja want ik weet dat je dat eigenlijk wel fijn vind.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh... weet je dat heul zeker?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind jou leukmet je opmerkingen
Een tapeworm nog wel?? Hahahah, een lintworm bedoel je?quote:
Euh nee....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef rival het volgende:
[..]
maar ff wat anders he! is het nog gelukt.. dat niks doen dit weekend?
Vrouwen met/en een beetje lekker vlees. JUMMIE.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja zie daar heb je t al, die mis ik dus ook niet tijdens de sex
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja want ik weet dat je dat eigenlijk wel fijn vind.
Dat is inderdaad lekker. Maar een maat van at ooit rauw kippevlees omdat hij dacht dat je daar potenter van werd.... Dat leverde hem dus een wormenkuur op....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een tapeworm nog wel?? Hahahah, een lintworm bedoel je?
Nee, nooit gehad. Maar rauw vlees is zo lekker. Ossenworst en filet americain.... RRRRRR
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een tapeworm nog wel?? Hahahah, een lintworm bedoel je?
Nee, nooit gehad. Maar rauw vlees is zo lekker. Ossenworst en filet americain.... RRRRRR
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Maar een maat van at ooit rauw kippevlees omdat hij dacht dat je daar potenter van werd.... Dat leverde hem dus een wormenkuur op....
Krijg je er van als je voor de helft leestquote:
Van mij krijgt ie een Darwinaward.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lekker. Maar een maat van at ooit rauw kippevlees omdat hij dacht dat je daar potenter van werd.... Dat leverde hem dus een wormenkuur op....
quote:
naar mn vriendinnetje geweestquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:49 schreef rival het volgende:
[..]
ben je voor leuks gaan doen dan?
want ik heb je in eindje niet gezien
Hij is een Nigeriaan en gelooft in Voodoo....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van mij krijgt ie een Darwinaward.![]()
Nu naar huis.
Bis spaeterZ.
Aant carnavallen geweest daarzo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:53 schreef rival het volgende:
[..]
die mocht ook wel mee hoor naar eindhoven!![]()
je hebt echt wat gemist! ik ook hoor
Ik ben er 3 dagen geweestquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Aant carnavallen geweest daarzo?
Is dat iets, in Eindhoven?
gescheurde nootzak, prikkende ogen.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik ben er 3 dagen geweestJe moest eens weten
Hmm ik 2 dagen in Tilburg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik ben er 3 dagen geweestJe moest eens weten
quote:
in oisterwijk en udenhout!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Aant carnavallen geweest daarzo?
Is dat iets, in Eindhoven?
Druk in je boek bezig?quote:
Waar kom jij ergens vandaan dan dat je naar O'wijk en udenhout gaat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:57 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
in oisterwijk en udenhout!
maar ik heb het wel heel erg naar mijn zin gehad!
en ook naar eindhoven geweest natuurlijk.. ook daar heb ik me prima vermaakt!
heb zelfs nog meegelopen in een optocht!
Amsterdamquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:58 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Waar kom jij ergens vandaan dan dat je naar O'wijk en udenhout gaat?
Nee, douchenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Druk in je boek bezig?
Dag Samzz![]()
Amsterdam? Hoe the hell kom je dan in die stad en dat dorp terechtquote:
Beide nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
gescheurde nootzak, prikkende ogen.....
Ook in 1998 met de Watjes?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:57 schreef rival het volgende:
[..]
heb zelfs nog meegelopen in een optocht!
quote:
Je hebt op wat tietjes geschreven?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:59 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Beide nietSlechts een hele blije BouD
Ben je gek, dan gaat m'n camera kapotquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
gescheurde nootzak, prikkende ogen.....
Koop dan zo eentje:quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je gek, dan gaat m'n camera kapot
Tot zo
Wij bedoelen daar mee; "Waar woon je?"quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:01 schreef rival het volgende:
[..]
hij vroeg waar ik vandaan kom lieverd
Neee! Leuk meisje gezoend (ik kende dr al n beetje) en dinsdag mee naar de film genomenquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt op wat tietjes geschreven?
Connecties he!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:59 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Amsterdam? Hoe the hell kom je dan in die stad en dat dorp terecht![]()
Drat!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je gek, dan gaat m'n camera kapot
Tot zo
Dat dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij bedoelen daar mee; "Waar woon je?"
Vlakbij Amsterdamquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij bedoelen daar mee; "Waar woon je?"
Daar doe ik het voorquote:
quote:
Ik ben Sanna, hoi.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welkom hier.
Vanwaar de trieste smiley?
Stel je voor!
http://www.trouw.nl/krant(...)liegen_in_brand.htmlquote:
Dat klinkt schimmig... Beweeg jij je in de grijze zone tussen het normale burgerleven en carnaval?quote:
Welkom Sannaquote:
Dat heet Brabant......quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt schimmig... Beweeg jij je in de grijze zone tussen het normale burgerleven en carnaval?
Hahahaquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:04 schreef rival het volgende:
[..]
Tis dat het geen donderdag is bijdehandje!
Met z'n allen:quote:
Je woont op de Polderbaan?quote:
is dat nader? nu heb ik nog meer vragen! waar ik eigenlijk geen antwoord op hoefquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/krant(...)liegen_in_brand.html
Paar maanden later was ik in Ierland en probeerde dat verhaal te vertellen aan Ierse maats maar die dachten dat het een nieuwe Adam Sandlerfilm was......
Ik voel de begintune van Dynasty in me opkomen...quote:
overdag is hij een nette burger.... maar 's avonds als de duisternis valt.....................quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt schimmig... Beweeg jij je in de grijze zone tussen het normale burgerleven en carnaval?
Dat heb ik nooit gezegd!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat was mij ook al opgevallen!
en hoe oud ben je als ik zo brutaal mag zijn?
I am fine, thank youuuu.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima
How are you doing?
Ik ben Andy en ik ben een alcoholist....quote:
het was gezelligquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd!Zestien.
Serieus?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben Andy en ik ben een alcoholist....
kut dat moet vanavond pas weer....
Wat ben je verstandigquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
overdag is hij een nette burger.... maar 's avonds als de duisternis valt.....................
Wat voor vragen? Waarom ik die associatie met de watjes had? Wat ik in Ierland deed?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:08 schreef rival het volgende:
[..]
is dat nader? nu heb ik nog meer vragen! waar ik eigenlijk geen antwoord op hoef
Nee, hoor. Ik lust wel een drankje maar ik kan ook goed zonder.quote:
...stelt hij zich ten doel de weerloze locale horca te beschermen tegen omzetderving, slechte sfeer en dood geslagen bier. Dit is de missie van.....CARNAVALMAN!!!! TÁÁÁDÁDÁDÁDÁÁÁ!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
overdag is hij een nette burger.... maar 's avonds als de duisternis valt.....................
Dat zeggen ze allemaal...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik lust wel een drankje maar ik kan ook goed zonder.
ja weetje wat.. soms moet je gewoon ff lekker los gaan! en als dat ergens kan, dan is dat in brabantquote:
Eerder die eeuwige student met zijn zaniknummer......quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voel de begintune van Dynasty in me opkomen...
Bijna gefeliciteerd dan.quote:
ik las een verhaal van darwin, heb geen watje gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat voor vragen? Waarom ik die associatie met de watjes had? Wat ik in Ierland deed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |