Ghehehe....BBQ-mantm to the rescue!quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is ook een enge man die zich graag verkleed!
Okay.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:21 schreef Tally het volgende:
[..]
NeeEddy uit Walibi is een acteur. Die zich elk jaar met Halloween omkleed als enge clown
Ja ga je me anders slaan?quote:
Snap ik helemaal! En ik vind het ook tof dat er mensen zijn die het doen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay.
Ik ben trouwens geadopteerd en mijn zus ook. Ik kan je eerlijk zeggen dat het totaal niet anders voelt hoor. Mijn ouders zijn gewoon mijn ouders en mijn zus is mijn zus.
Ook onbespoten uit eigen tuin?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Eten vegetarisch door de weeks
niet doordeweeks bij cassandra eten, staat genoteerdquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Eten vegetarisch door de weeks
Je moet het ook zelf willen idd. Maar ik wou je alleen geruststellen dat het niet anders is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Snap ik helemaal! En ik vind het ook tof dat er mensen zijn die het doen!![]()
Maar op dit moment zou ik het niet kunnen
Of je eigen koe en grill meenemen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:28 schreef rival het volgende:
[..]
niet doordeweeks bij cassandra eten, staat genoteerd
Ik heb wel een boltgun voor je......quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of je eigen koe en grill meenemen.
Owhquote:
Je bent echt een schatje weet je datquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet het ook zelf willen idd. Maar ik wou je alleen geruststellen dat het niet anders is.
Dank je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh![]()
[..]
Je bent echt een schatje weet je dat
ik geloof je op je woordquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:31 schreef Cassandra87 het volgende:
na een week vega ga je een heerlijk stuk vlees waarderen
Nee!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je.![]()
kruipt nu verlegen in een hoekje.....
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel een boltgun voor je......
Ik waardeer een stuk vlees op elk moment van de dag. Daar hoef ik geen week zelfkastijding voor te plegen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:31 schreef Cassandra87 het volgende:staat tegenover dat ik in de weekenden juist héérlijk en uitgebreid kook
na een week vega ga je een heerlijk stuk vlees waarderen
Die boltgun heb ik omdat ik op Halloween als Anton Chigurh verkleed was....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat heb je gedaan om in dat knuffelhoekje terecht te komen?
Ik ben trots op je!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik waardeer een stuk vlees op elk moment van de dag. Daar hoef ik geen week zelfkastijding voor te plegen.
Jij staat op met entrecote en gaat slapen met rib-eye?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik waardeer een stuk vlees op elk moment van de dag. Daar hoef ik geen week zelfkastijding voor te plegen.
Thanx! Die had ik wel even nodig....quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:36 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
zo verschillend, Hormomen zeg ik je
Ik mis altijd iets dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!
Toevallig vind ik t lekker, vegetarisch
Die heb je dan ook meer dan verdiend!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Thanx! Die had ik wel even nodig....
Ik vind jou leukquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij staat op met entrecote en gaat slapen met rib-eye?
Er zijn dagen geweest dat ik alleen vlees at.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij staat op met entrecote en gaat slapen met rib-eye?
Echt hequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:36 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
zo verschillend, Hormomen zeg ik je
Ja zie daar heb je t al, die mis ik dus ook niet tijdens de sexquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik mis altijd iets dan.
Net zoiets als seks zonder vrouw.
nee gelukkig niet zegquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:38 schreef rival het volgende:
[..]
zal je wel last hebben van maandelijkse hormonen!
ahhhhquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
nee gelukkig niet zegdan vind ik niemand alleen jou lief
Tot je een tapeworm kreeg?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn dagen geweest dat ik alleen vlees at.![]()
En het liefste rauw vlees.
RRRRRRRR.
Als je zo'n bui hebt dan sla ik gewoon mijn armen om je heen en laat je niet los tot ie weer over is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
nee gelukkig niet zegdan vind ik niemand lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |