Je merkt er ook helemaal niets van johquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mod, ik was het bijna vergeten... *shudder*
Ik mis een onderdeel. Een eileider. Gelukkig heb ik er nog wel eentje.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:07 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Mjah. Ik typte het ene en dacht het ander.
Welkom hier.quote:
Altijd pret met La Tourette......quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:07 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Mjah. Ik typte het ene en dacht het ander.
Inderdaad. Jij snapt het tenminstequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En de rest interpreteerde het verkeerd.
Lees: Sarcasme!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij snapt het tenminste
Ik maak erg veel hormonen aan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef Tally het volgende:
Maar daarom gaat het niet zo tof. Ik maak ook zelf geen hormonen aan
Of niet genoeg in ieder geval. Dus moet ik geholpen worden.
In dat geval al helemaal gefeliciteerd en alvast succes met de zwangerschapquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef Tally het volgende:
Ik mis een onderdeel. Een eileider. Gelukkig heb ik er nog wel eentje.
Maar daarom gaat het niet zo tof. Ik maak ook zelf geen hormonen aan
Of niet genoeg in ieder geval. Dus moet ik geholpen worden.
Lees: Sarcasme.quote:
Hmmmm.....maar nu klopt mijn opmerking dus niet meer...quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij snapt het tenminste
Mannelijk hormoon maak ik aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik maak erg veel hormonen aan.![]()
![]()
Wil je er wat hebben?
Ze wil een kind, geen borsthaar....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik maak erg veel hormonen aan.![]()
![]()
Wil je er wat hebben?
Dat is nog niet gepast. Maar bedankt alvastquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
In dat geval al helemaal gefeliciteerd en alvast succes met de zwangerschap
Hmm en nu snap ik er niets meer vanquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmmm.....maar nu klopt mijn opmerking dus niet meer...
Waarom krijg ik nu images van Oost Duitse Kogelstootsters op mijn netvlies.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Mannelijk hormoon maak ik aanDat verklaart ook een hoop
Misschien heb je in mijn fotoboek gekeken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu images van Oost Duitse Kogelstootsters op mijn netvlies.....
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooh tally wat een traject (je zou bijna zeggen, wat een bevalling) en wat een spanning. Ik ga heeeeel hard voor je duimen!!
Tevens tvpligt op bed, was er ff bij gaan liggen maar dat kan ik echt niet hoor zo vroeg op de avond. Dus ik heb t eten maar opstaan, rozemarijnaardappeltjes uit de oven met verse spinazie, pestosausje en mozzarella en zongedroogde tomaatjes
Ben je kogelstootster danquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heb je in mijn fotoboek gekeken?
Nu wel. Ik wist niet dat je Nembrionic kent.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heb je in mijn fotoboek gekeken?
Pijnboompitjes heb ik ook inderdaad!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
!! Vervang de mozzarella door geitenkaas, voeg geroosterde pijnboompitjes toe en je hebt een toppertje!
Same here.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:11 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hmm en nu snap ik er niets meer van![]()
Oooh, das jammer...quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Pijnboompitjes heb ik ook inderdaad!Alleen kan ik niet tegen kaas, mozzarella maar een beetje maar die kan ik wel hebben
Je bedoelt op twee van onze posts. Of één post per persoonquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Same here.![]()
Great minds think alike is dan ook maar op één van onze andere posts van toepassing, oké?
Die ja. De middelste.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:15 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Je bedoelt op twee van onze posts. Of één post per persoon
Wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:16 schreef Cassandra87 het volgende:Krijg trouwens van mijn directeur werkinstructies gemaild voor een presentatie morgen. Lekker slim, die heb ik zelf gemaakt
Nah, kaas niet in een maaltijd verwerken is niet zo moeilijk. Alleen is kaasquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
't wentIs alleen voor anderen lastig dus meestal kook ik zelf.
Lekker slim is leuk tijdsverdrijfquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:16 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan?
Lekker slim is trouwens een amusant programma![]()
Neequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ben je kogelstootster dan?
met alle respect!
Eddy is gaafquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu wel. Ik wist niet dat je Nembrionic kent.....
Erger is het als je allergisch bent voor lactose. Dat is een maatje van me. Die moet dus echt overal op gaan zitten letten bijna, want in heel veel producten zit lactose.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, kaas niet in een maaltijd verwerken is niet zo moeilijk. Alleen is kaas
Eddy van Iron Maiden?quote:
Ah oké. Interessant werk lijkt me dat wel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lekker slim is leuk tijdsverdrijfDe vietnamoorlog vond plaats in china want daar komen loempia's vandaan
Ik zat eerst op de inburgering en sinds kort op de frontoffice van de sociale dienst
Gluten is helemaal een ramp.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:18 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Erger is het als je allergisch bent voor lactose. Dat is een maatje van me. Die moet dus echt overal op gaan zitten letten bijna, want in heel veel producten zit lactose.
Daarom is t voor anderen lastigquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, kaas niet in een maaltijd verwerken is niet zo moeilijk. Alleen is kaas
Whud?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Lekker slim is leuk tijdsverdrijfDe vietnamoorlog vond plaats in china want daar komen loempia's vandaan
Ik zat eerst op de inburgering en sinds kort op de frontoffice van de sociale dienst
Nee Eddy uit Walibiquote:
Okay. Is dat je man?quote:
Ik las Eddy Wallyquote:
Ja dat is echt balenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:18 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Erger is het als je allergisch bent voor lactose. Dat is een maatje van me. Die moet dus echt overal op gaan zitten letten bijna, want in heel veel producten zit lactose.
Neequote:
en lekker!quote:
Jawel, het is een ECHT maskerquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Masker? Is het niet echt? Zulks een anticlimax.
Kan je dan niks geheim houdenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet hoe zijn buik er uit ziet en das niet harig
Waar is het VLEESCH?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Ooh tally wat een traject (je zou bijna zeggen, wat een bevalling) en wat een spanning. Ik ga heeeeel hard voor je duimen!!
Tevens tvpligt op bed, was er ff bij gaan liggen maar dat kan ik echt niet hoor zo vroeg op de avond. Dus ik heb t eten maar opstaan, rozemarijnaardappeltjes uit de oven met verse spinazie, pestosausje en mozzarella en zongedroogde tomaatjes
Dat klinkt als lichte lactose-allergie. Valt te onderzoeken of het echt dat is. Even contact opnemen met je huisarts.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dat is echt balen
Ik ben er nog steeds niet achter waar ik allergisch voor ben, het is ineens op komen zetten voor kaas, en andere melk-producten kan ik wel hebben maar niet te veel. Zo krijg ik ook last met 2 glazen melk en als ik bijv. yoghurt eet.
Eddy Hitler.quote:
Dat is ook een enge man die zich graag verkleed!quote:
Ik heb de rest niet verteldquote:
Hehe, ok. Vrouwelijke hormonen heb ik niet voor je in de aanbieding. Ben er zuinig op.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Mannelijk hormoon maak ik aanDat verklaart ook een hoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |