Moet jij je niet eens scheren knul....quote:
Ja zou het?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:48 schreef rival het volgende:
[..]
het is gelukt, want daar zijn de homonen al
Beetje tof doen in dat apepakkiequote:
Mag ik een klinker kopen, Hans?quote:
quote:
Nee johquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:49 schreef FireFox1 het volgende:
Typische Torero TT![]()
Tally zwanger? Feli!![]()
weet waar je aan begint
Ook dan zal IK er blij mee zijnquote:
Dan is het maar goed dat theorie en praktijk niet hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij was dit wetenschappelijk onderzocht. De man zal waarschijnlijk doodgaan van de pijn
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet jij je niet eens scheren knul....
Ik las mag ik een knikker kopenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag ik een klinker kopen, Hans?
Ik doe niet, ik benquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beetje tof doen in dat apepakkie
Je man vermoedelijk wat minderquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik las mag ik een knikker kopenivm de opmerking van Mr. A.
Nooit gehoord van nierstenen? Dat schijnt zo te voelen......quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:55 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat theorie en praktijk niet hetzelfde zijn.
Toevallig hebben we het daarover gehad vanmiddag. Wij waren ook grapjes over verwisselen van zaad te maken toen ik met mijn benen wijd lag te wachten.quote:
Moest gelijk hier aan denkenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik las mag ik een knikker kopenivm de opmerking van Mr. A.
Ik denk dat veel bier drinken met dat ding op je kop een zéér interessante gebeurtenis zal zijn. Voor de omstanders dan.quote:
Ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Toevallig hebben we het daarover gehad vanmiddag. Wij waren ook grapjes over verwisselen van zaad te maken toen ik met mijn benen wijd lag te wachten.
En zelfs dan zou hij er blij mee zijn!
Daarom zouden wij ook nooit gaan voor een adoptie kindjequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik kan niet houden van een kind wat niet van mij is
of een rietje of dat masker van je kop...quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat veel bier drinken met dat ding op je kop een zéér interessante gebeurtenis zal zijn. Voor de omstanders dan.
Ja en dat het zaad van Wout de schoonmaker was komt ie nooit te weten.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:58 schreef Tally het volgende:
Dit was een inseminatie ontmaagding voor mijn man![]()
Was de eerste keer dat hij met me mee ging. En dit was mijn 4de keer.
Nooit eerder kon hij mee i.v.m. zijn werk. Dus nu moet het lukken
Ik had net zo goed het zaad van 1 van mijn vrienden mee kunnen nemenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en dat het zaad van Wout de schoonmaker was komt ie nooit te weten.....
Masker? Is het niet echt? Zulks een anticlimax.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:59 schreef rival het volgende:
[..]
of een rietje of dat masker van je kop...
Ik zal voor jullie duimenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom zouden wij ook nooit gaan voor een adoptie kindje
Maar als het op deze manier gebeurt is het niet anders. En zullen wij er ook ontzettend blij mee zijn
Ik weet hoe zijn buik er uit ziet en das niet harigquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Masker? Is het niet echt? Zulks een anticlimax.
en vanochtend wou je nog lekker ongezond doen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:01 schreef Tally het volgende:
Ik mag alleen niet lekker eten vanavond
Ik moet maar gezond eten! Dus ik staak
Das lekker gezond
Op welke manier dan ook......quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal voor jullie duimen![]()
Een kind krijgen is een zegen
Tenzij je baby naar dikke bleek en Jif ruikt natuurlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en dat het zaad van Wout de schoonmaker was komt ie nooit te weten.....
Heb je trouwens al kinderen? Of gaat dit (alst goed is) je eerste kindje worden?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:01 schreef Tally het volgende:
Ik mag alleen niet lekker eten vanavond
Ik moet maar gezond eten! Dus ik staak
Das lekker gezond
Hoi krengetjequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
en vanochtend wou je nog lekker ongezond doen?
Inderdaadquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op welke manier dan ook......
Ik wilde lekker eten. Een hamburger. Een heksenbol. Of wat dan ook aan vette hapquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:02 schreef krengetje het volgende:
[..]
en vanochtend wou je nog lekker ongezond doen?
Wij hebben nog geen kinderenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:02 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Heb je trouwens al kinderen? Of gaat dit (alst goed is) je eerste kindje worden?
das balen... maar je buikje is nu belangrijker hequote:Op woensdag 17 februari 2010 18:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wilde lekker eten. Een hamburger. Een heksenbol. Of wat dan ook aan vette hap
Maar dat mag ik niet
Nee!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Zolang het DNA maar matchen
Niet bepaald de snelste zwemmers dus.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hebben nog geen kinderen
We zijn al 4 jaar bezig voor de eerste.
Is ook. Dus ik ga zo ook eten. Maar een snee brood ofzo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:04 schreef krengetje het volgende:
[..]
das balen... maar je buikje is nu belangrijker he
Ligt niet aan zijn zwemmersquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet bepaald de snelste zwemmers dus.
Goh zou je denken?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet bepaald de snelste zwemmers dus.![]()
Ik ben mod! Ik kan editten zienquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Edit.
En wat ben je snel trouwens
I knowquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Edit.
En wat ben je snel trouwens
Mod, ik was het bijna vergeten... *shudder*quote:
En de rest interpreteerde het verkeerd.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:07 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Mjah. Ik typte het ene en dacht het ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |