Hoi! Hoelang moeten we nu duimen?quote:
Ik heb net visschotel gegeten.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:39 schreef Barbusse het volgende:
TT![]()
Alleen de volle visnetjes ontgaan me een beetje...
2 weken lang!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi! Hoelang moeten we nu duimen?
Beter je best doen!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:39 schreef Barbusse het volgende:
TT![]()
Alleen de volle visnetjes ontgaan me een beetje...
Ik ga eigenlijk nooit naar de kapel maar ik ga morgen voor ik ga sporten een kaarsje voor je branden.quote:
Ik heb een goed weekend gehad.quote:
Jemie, dat is wel zenuwslopend!quote:
Dat ik zwanger ben geraakt vanmiddagquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Waar duimen we voor? (Dan doe ik mee)
Wat ontzettend liefquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit naar de kapel maar ik ga morgen voor ik ga sporten een kaarsje voor je branden.
Ja donderdag over 2 weken mag ik een test doen. En volgende week vrijdag mag ik bellen om de uitslag van vanmiddag (zaad) te bespreken. Maar tot die tijd afwachtenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jemie, dat is wel zenuwslopend!![]()
En dan na 2 weken kan/mag je een test doen of....?
Ik heb er niets van gevoeld!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:40 schreef STING het volgende:
[..]
Nou, ik heb m'n beste mensen erop gezet hoor
oke voor een goed doel dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ik zwanger ben geraakt vanmiddag
Erm vanmiddag? En dat weet je nu alquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb net visschotel gegeten.....
Ja vader.quote:
Pff... Hopelijk heb je een beetje afleiding qua werk, leuke dingen doen, etc.! Echt spannend!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:42 schreef Tally het volgende:
Ja donderdag over 2 weken mag ik een test doen. En volgende week vrijdag mag ik bellen om de uitslag van vanmiddag (zaad) te bespreken. Maar tot die tijd afwachten
Ach geen moeite hoor. Als het misschien helpt dan moet ik het gewoon doen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Wat ontzettend lief![]()
Ik zal voor je duimenquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Wat ontzettend lief![]()
Daar voel je niks van hoor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef STING het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je dat over 9 maanden "voelt"
Wooow, dat zou wel heeeel mooi zijn!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Daar voel je niks van hoor.
Ik gun je slechts een vol visnetje. Om een leuk rood setje voor te kopen.quote:
Ze zegt toch net dat ze over 2 weken het pas weet....quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:42 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Erm vanmiddag? En dat weet je nu al?
Van harte gefeliciteerd alvast, alhoewel het nog een beetje vroeg is om te feliciteren
Nee dat niet, maar over het algemeen stellen vrouwen zich nogal aan dus dat zal met een bevalling wel niet veel anders zijnquote:
Goed........quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar over het algemeen stellen vrouwen zich nogal aan dus dat zal met een bevalling wel niet veel anders zijn
nou ik hoorde laatst van een gozer dat zijn vriendin zo ver uitscheurde dat ze gewoon 1 groot gat had daar beneden!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar over het algemeen stellen vrouwen zich nogal aan dus dat zal met een bevalling wel niet veel anders zijn
Jaquote:
Nee dat weet ik dus nog niet. Vanmiddag is de plaatsing geweestquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:42 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Erm vanmiddag? En dat weet je nu al?
Van harte gefeliciteerd alvast, alhoewel het nog een beetje vroeg is om te feliciteren
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pff... Hopelijk heb je een beetje afleiding qua werk, leuke dingen doen, etc.! Echt spannend!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik gun je slechts een vol visnetje. Om een leuk rood setje voor te kopen.
Als het ziekenhuis zijn zaad niet verwisseld heeft met die van een ander mijn man!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wooow, dat zou wel heeeel mooi zijn!![]()
Wie is de vader?
het is gelukt, want daar zijn de homonen alquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef Tally het volgende:
Voor de rest allemaal erg lief. Ik krijg gewoon traantjes
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef Tally het volgende:
Voor de rest allemaal erg lief. Ik krijg gewoon traantjes
Ik hoor het jou al zeggen in het echtquote:
Als het kindje zwart is...quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het ziekenhuis zijn zaad niet verwisseld heeft met die van een ander mijn man!
Mijn nicht heeft ooit gezegd probeer jij maar eens een knikker uit te pissen. Dan weet je hoe het voelt..... Ik heb het niet geprobeerd maar kan me indenken dat het behoorlijk zeer doet.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Haha, ik hoop dat "Goed..." en niet dat wat die meneer zei waarop ik reageerdequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoor het jou al zeggen in het echt
Goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, ik hoop dat "Goed..." en niet dat wat die meneer zei waarop ik reageerde
Volgens mij was dit wetenschappelijk onderzocht. De man zal waarschijnlijk doodgaan van de pijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn nicht heeft ooit gezegd probeer jij maar eens een knikker uit te pissen. Dan weet je hoe het voelt..... Ik heb het niet geprobeerd maar kan me indenken dat het behoorlijk zeer doet.....
HÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!!!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |