Euh... weet je dat heul zeker?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je zo'n bui hebt dan sla ik gewoon mijn armen om je heen en laat je niet los tot ie weer over is.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:40 schreef rival het volgende:
[..]
moet wel goed komen![]()
*duimt nog ff*
nu vind ik je ook liefquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je zo'n bui hebt dan sla ik gewoon mijn armen om je heen en laat je niet los tot ie weer over is.
Ja want ik weet dat je dat eigenlijk wel fijn vind.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh... weet je dat heul zeker?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind jou leukmet je opmerkingen
Een tapeworm nog wel?? Hahahah, een lintworm bedoel je?quote:
Euh nee....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef rival het volgende:
[..]
maar ff wat anders he! is het nog gelukt.. dat niks doen dit weekend?
Vrouwen met/en een beetje lekker vlees. JUMMIE.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja zie daar heb je t al, die mis ik dus ook niet tijdens de sex
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja want ik weet dat je dat eigenlijk wel fijn vind.
Dat is inderdaad lekker. Maar een maat van at ooit rauw kippevlees omdat hij dacht dat je daar potenter van werd.... Dat leverde hem dus een wormenkuur op....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een tapeworm nog wel?? Hahahah, een lintworm bedoel je?
Nee, nooit gehad. Maar rauw vlees is zo lekker. Ossenworst en filet americain.... RRRRRR
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een tapeworm nog wel?? Hahahah, een lintworm bedoel je?
Nee, nooit gehad. Maar rauw vlees is zo lekker. Ossenworst en filet americain.... RRRRRR
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Maar een maat van at ooit rauw kippevlees omdat hij dacht dat je daar potenter van werd.... Dat leverde hem dus een wormenkuur op....
Krijg je er van als je voor de helft leestquote:
Van mij krijgt ie een Darwinaward.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lekker. Maar een maat van at ooit rauw kippevlees omdat hij dacht dat je daar potenter van werd.... Dat leverde hem dus een wormenkuur op....
quote:
naar mn vriendinnetje geweestquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:49 schreef rival het volgende:
[..]
ben je voor leuks gaan doen dan?
want ik heb je in eindje niet gezien
Hij is een Nigeriaan en gelooft in Voodoo....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van mij krijgt ie een Darwinaward.![]()
Nu naar huis.
Bis spaeterZ.
Aant carnavallen geweest daarzo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:53 schreef rival het volgende:
[..]
die mocht ook wel mee hoor naar eindhoven!![]()
je hebt echt wat gemist! ik ook hoor
Ik ben er 3 dagen geweestquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Aant carnavallen geweest daarzo?
Is dat iets, in Eindhoven?
gescheurde nootzak, prikkende ogen.....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik ben er 3 dagen geweestJe moest eens weten
Hmm ik 2 dagen in Tilburg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Ik ben er 3 dagen geweestJe moest eens weten
quote:
in oisterwijk en udenhout!quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Aant carnavallen geweest daarzo?
Is dat iets, in Eindhoven?
Druk in je boek bezig?quote:
Waar kom jij ergens vandaan dan dat je naar O'wijk en udenhout gaat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:57 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
in oisterwijk en udenhout!
maar ik heb het wel heel erg naar mijn zin gehad!
en ook naar eindhoven geweest natuurlijk.. ook daar heb ik me prima vermaakt!
heb zelfs nog meegelopen in een optocht!
Amsterdamquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:58 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Waar kom jij ergens vandaan dan dat je naar O'wijk en udenhout gaat?
Nee, douchenquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Druk in je boek bezig?
Dag Samzz![]()
Amsterdam? Hoe the hell kom je dan in die stad en dat dorp terechtquote:
Beide nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
gescheurde nootzak, prikkende ogen.....
Ook in 1998 met de Watjes?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:57 schreef rival het volgende:
[..]
heb zelfs nog meegelopen in een optocht!
quote:
Je hebt op wat tietjes geschreven?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:59 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Beide nietSlechts een hele blije BouD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |