Euh... weet je dat heul zeker?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je zo'n bui hebt dan sla ik gewoon mijn armen om je heen en laat je niet los tot ie weer over is.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:40 schreef rival het volgende:
[..]
moet wel goed komen![]()
*duimt nog ff*
nu vind ik je ook liefquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je zo'n bui hebt dan sla ik gewoon mijn armen om je heen en laat je niet los tot ie weer over is.
Ja want ik weet dat je dat eigenlijk wel fijn vind.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:43 schreef krengetje het volgende:
[..]
Euh... weet je dat heul zeker?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind jou leukmet je opmerkingen
Een tapeworm nog wel?? Hahahah, een lintworm bedoel je?quote:
Euh nee....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:42 schreef rival het volgende:
[..]
maar ff wat anders he! is het nog gelukt.. dat niks doen dit weekend?
Vrouwen met/en een beetje lekker vlees. JUMMIE.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja zie daar heb je t al, die mis ik dus ook niet tijdens de sex
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja want ik weet dat je dat eigenlijk wel fijn vind.
Dat is inderdaad lekker. Maar een maat van at ooit rauw kippevlees omdat hij dacht dat je daar potenter van werd.... Dat leverde hem dus een wormenkuur op....quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een tapeworm nog wel?? Hahahah, een lintworm bedoel je?
Nee, nooit gehad. Maar rauw vlees is zo lekker. Ossenworst en filet americain.... RRRRRR
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een tapeworm nog wel?? Hahahah, een lintworm bedoel je?
Nee, nooit gehad. Maar rauw vlees is zo lekker. Ossenworst en filet americain.... RRRRRR
quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Maar een maat van at ooit rauw kippevlees omdat hij dacht dat je daar potenter van werd.... Dat leverde hem dus een wormenkuur op....
Krijg je er van als je voor de helft leestquote:
Van mij krijgt ie een Darwinaward.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lekker. Maar een maat van at ooit rauw kippevlees omdat hij dacht dat je daar potenter van werd.... Dat leverde hem dus een wormenkuur op....
quote:
naar mn vriendinnetje geweestquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:49 schreef rival het volgende:
[..]
ben je voor leuks gaan doen dan?
want ik heb je in eindje niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |