is dat nader? nu heb ik nog meer vragen! waar ik eigenlijk geen antwoord op hoefquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/krant(...)liegen_in_brand.html
Paar maanden later was ik in Ierland en probeerde dat verhaal te vertellen aan Ierse maats maar die dachten dat het een nieuwe Adam Sandlerfilm was......
Ik voel de begintune van Dynasty in me opkomen...quote:
overdag is hij een nette burger.... maar 's avonds als de duisternis valt.....................quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt schimmig... Beweeg jij je in de grijze zone tussen het normale burgerleven en carnaval?
Dat heb ik nooit gezegd!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:08 schreef rival het volgende:
[..]
dat was mij ook al opgevallen!
en hoe oud ben je als ik zo brutaal mag zijn?
I am fine, thank youuuu.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima
How are you doing?
Ik ben Andy en ik ben een alcoholist....quote:
het was gezelligquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd!Zestien.
Serieus?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben Andy en ik ben een alcoholist....
kut dat moet vanavond pas weer....
Wat ben je verstandigquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
overdag is hij een nette burger.... maar 's avonds als de duisternis valt.....................
Wat voor vragen? Waarom ik die associatie met de watjes had? Wat ik in Ierland deed?quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:08 schreef rival het volgende:
[..]
is dat nader? nu heb ik nog meer vragen! waar ik eigenlijk geen antwoord op hoef
Nee, hoor. Ik lust wel een drankje maar ik kan ook goed zonder.quote:
...stelt hij zich ten doel de weerloze locale horca te beschermen tegen omzetderving, slechte sfeer en dood geslagen bier. Dit is de missie van.....CARNAVALMAN!!!! TÁÁÁDÁDÁDÁDÁÁÁ!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
overdag is hij een nette burger.... maar 's avonds als de duisternis valt.....................
Dat zeggen ze allemaal...quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik lust wel een drankje maar ik kan ook goed zonder.
ja weetje wat.. soms moet je gewoon ff lekker los gaan! en als dat ergens kan, dan is dat in brabantquote:
Eerder die eeuwige student met zijn zaniknummer......quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik voel de begintune van Dynasty in me opkomen...
Bijna gefeliciteerd dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |