Hoezo niet dan, waarom heb je ze dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb van die turkse jurkenZo vet. Ik draag ze nooit, maar goed.
[..]
Mijn buurman was ook zó'n oplichter met belastingen enzo.
Bijna.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yo![]()
Ook weer in het land der levende?
Jmaar dat was een mongool die stalkte en aanrandde.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moeder sowieso wel. Die sloopt ze allemaal.
Maar jij ook wel hoor, bedoel, 5 mei schopte je hem toen ook.
Omdat de bovenburen die altijd meenemen als ze weg zijn geweest, heel lieve mensen zijn datquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet dan, waarom heb je ze dan?
Dit dus.quote:
Doen ze allemaal. Zeker met stufi.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn buurman was ook zó'n oplichter met belastingen enzo.
Ah zo, das wel lief van zequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jmaar dat was een mongool die stalkte en aanrandde.
[..]
Omdat de bovenburen die altijd meenemen als ze weg zijn geweest, heel lieve mensen zijn dat
Je bedoelt denk ik Nederlands, of wil je alleen meiden uit Noord- of Zuid-Holland?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij maar een Hollandse meid
truetrue,quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jmaar dat was een mongool die stalkte en aanrandde.
Dat eerstequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik Nederlands, of wil je alleen meiden uit Noord- of Zuid-Holland?
Enneh, ze hebben toch helemaal geen turken bij jou?![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doen ze allemaal. Zeker met stufi.
een voormalig klasgenoot van mij ook. Die had een oom en op dat adres zouden er 40 turkse MBO-ers wonenAllemaal voor de uitwonende beurs.
Wtfquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doen ze allemaal. Zeker met stufi.
een voormalig klasgenoot van mij ook. Die had een oom en op dat adres zouden er 40 turkse MBO-ers wonenAllemaal voor de uitwonende beurs.
Ik kan me erin vinden dat je dat doet. Uitwonend opgeven, als je wegens omstandigheden niet kunt werken en gewoon niet rondkomt. Maar ze moeten het dan ook nog eens allemaal geven aan hun ouders.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat vreselijk eigenlijk... Iets met moraal en waarden en normen enzo... Ik kan daar zo slecht tegen als mensen in het algemeen zoiets doen...
quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf. Iemand die ik ken ook. Die ontvangt meer dan 10.000 euro aan PGB per maand voor 10 man ofzo te begeleiden
ik ook hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat vreselijk eigenlijk... Iets met moraal en waarden en normen enzo... Ik kan daar zo slecht tegen als mensen in het algemeen zoiets doen...
Hoezo, waar ben je dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:54 schreef mstr het volgende:
Zo irritant dat ik hier alleen via een proxy kan msn'en
Ja, en het leukste is dat hij helemaal niemand begeleid. Hij zegt alleen dat ze wel langs mogen komen als er iets isquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]Voor begeleider met het PGB mag je zó veel vragen per uujr
Hahaha wtfquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, en het leukste is dat hij helemaal niemand begeleid. Hij zegt alleen dat ze wel langs mogen komen als er iets is.
Dat kan mijn latere werk wordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf. Iemand die ik ken ook. Die ontvangt meer dan 10.000 euro aan PGB per maand voor 10 man ofzo te begeleiden
die klasgenoot van mij niet. Die kocht er telefoons van. En z'n hele familie was verneukt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan me erin vinden dat je dat doet. Uitwonend opgeven, als je wegens omstandigheden niet kunt werken en gewoon niet rondkomt. Maar ze moeten het dan ook nog eens allemaal geven aan hun ouders.
HAHAHA Wtfquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die klasgenoot van mij niet. Die kocht er telefoons van. En z'n hele familie was verneukt.
Hadden ze een pizzaria geopend. En twee weken later werd ie ineens automonteur om dat z'n pa ineens garage had
Dat is wel lekker vaag jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die klasgenoot van mij niet. Die kocht er telefoons van. En z'n hele familie was verneukt.
Hadden ze een pizzaria geopend. En twee weken later werd ie ineens automonteur om dat z'n pa ineens garage had
ja johquote:
fly by!quote:
Is dat al niet geweest dan? en heb ze nog nooit gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
niet? Zometeen chinees nieuwjaar!1
neinundneintziggg luftbaloenennssssquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! Ik weet niet hoe het komt, maar dat zit in mijn hoofd
Sjoegsjoegquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! Ik weet niet hoe het komt, maar dat zit in mijn hoofd
Jawel. De mensen die hij begeleidt kunnen zogenaamd zelf geen zorg dragen voor dat geld. Hij ontvangt het dus zonder tussenstop.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hahaha wtfMaar die personen moeten hem het geld geven, dat krijgt hij niet hoor, zomaar.
Nou ja, de trams rijden niet meer hier daarom. Dus denk dat het vandaag isquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat al niet geweest dan? en heb ze nog nooit gezien
Bizarrrquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 13:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. De mensen die hij begeleidt kunnen zogenaamd zelf geen zorg dragen voor dat geld. Hij ontvangt het dus zonder tussenstop.
En winstgevend.quote:
Oh zo, ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, de trams rijden niet meer hier daarom. Dus denk dat het vandaag is
En winstgevend!quote:
Er zit iets op je lipquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik je komen warm knuffelen?
Ik voel mijn voeten al niet meerquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik je komen warm knuffelen?
Dat is wel heel erg koudquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik voel mijn voeten al niet meer
Serieus nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, als ik mijn handen er bij hou dan voel ik ze kou uitstralenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, als ik mijn handen er bij hou dan voel ik ze kou uitstralen
onder de dekers!quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 13:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, als ik mijn handen er bij hou dan voel ik ze kou uitstralen
Je weet waar je ze kwijt kanquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is hier ook maar 18,5 graden zie ikquote:
lekker,,, stoffig,,quote:
jaaaaaaaaaaa, ik pak een dekentje!quote:
Ahjoh, zou ik ook niet hebben gedaanquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa, ik pak een dekentje!![]()
(echt..dat ik dat dan niet zelf bedenk he)
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jammer genoeg nietquote:
als je twijfelt:quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef mstr het volgende:
iemand met creativiteit hier?
Ik heb een multomap voor m'n neus en die willen ze mooier hebben, alleen ik ben totaal ideeloos.
Dat wordt hem niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je twijfelt:
Bloemetjes
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef mstr het volgende:
Ik heb een multomap voor m'n neus en die willen ze mooier hebben, alleen ik ben totaal ideeloos.
En zo kunnen we je goed helpenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef mstr het volgende:
De paarse met de witten stippen natuurlijk, suffie!quote:
Dacht ik alquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De paarse met de witten stippen natuurlijk, suffie!
Nijn en ik hebben nu ook een eigen![]()
![]()
![]()
Ik van Marijke gekregen en Nijn van mij
quote:
Welke wat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dacht ik al, welke hebben jullie nu dan?
Ahaquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke wat?
Die van Marijke natuurlijk, want de mijne ligt op mijn eigen bed en die van Nijn ligt in zijn fietstas
Lekker samen in bed blijven liggenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Wat een welkomstHeeft vriendje een dag vrij van werk worden we sochtends wakker beide snot verkouden en niet lekker
gezellig.
Oh, sure!quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 13:28 schreef mstr het volgende:
Ren, misschien wil jij een kijkje nemen als ik de .indd naar je toestuur?
Kan je toch lekker tegen elkaar liggen en niks doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Wat een welkomstHeeft vriendje een dag vrij van werk worden we sochtends wakker beide snot verkouden en niet lekker
gezellig.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
gezellig.
Dat dus.quote:
Lekker elkaars neus snuiten is toch wel de ultieme liefde.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je toch lekker tegen elkaar liggen en niks doen
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Lekker elkaars neus snuiten is toch wel de ultieme liefde.
Juist wel, lekker samen in bed liggen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben anders helemaal niet zo van lekker samen in bed liggen als ik heel verkouden ben, dan ben ik niet te genieten
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Lekker elkaars neus snuiten is toch wel de ultieme liefde.
Ik dacht juist van welquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben anders helemaal niet zo van lekker samen in bed liggen als ik heel verkouden ben, dan ben ik niet te genieten
Af en toe moet je er ook uit om even nieuwe zakdoekjes te pakkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
samen in bed liggen![]()
maar niet de hele dag
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
samen in bed liggen![]()
maar niet de hele dag
Ja, ho, samen in bed liggen isquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Juist wel, lekker samen in bed liggen.
Sowieso is snotverkouden zijn klotequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ho, samen in bed liggen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar snotverkouden samen in bed liggen...
Waarom dacht jij dat dan? Ik ben echt niet leuk als ik ziek ben hoorquote:
Daarom. Instant-chagrijnig enzo..quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Sowieso is snotverkouden zijn klote
Dat ben je toch zat op een gegeven moment, dat geklef de hele dagquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Af en toe moet je er ook uit om even nieuwe zakdoekjes te pakken
Ja, dat ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ben je toch zat op een gegeven moment, dat geklef de hele dag
Omdat jij vaker zegt dat jij om sommige momenten niet leuk bent en ik het dan toch vind van welquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom dacht jij dat dan? Ik ben echt niet leuk als ik ziek ben hoor
same here. als ik 2 dagen niet kan spreken word ik zot.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom. Instant-chagrijnig enzo..
Nicequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:50 schreef Trevland het volgende:
Yippie![]()
![]()
, ben net gebeld en heb morgen een afspraak
Daar heb je tissues voorquote:This cleverly disguised weapon may look like a tissue box, but is actually a Benelli M3 12 gauge shotgun disguised as a tissue box. The ultra-soft quilted tissues serve as a comfortable grip on the pump-action shotgun. Also, if you find yourself sneezing during the heat of combat, you will have a handy tissue box ready for action. Asking $1500 for the weapon. Additional tissue boxes are an extra $5 per box.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
same here. als ik 2 dagen niet kan spreken word ik zot.
Hoe vetquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Daar heb je tissues voor
Jij hebt mij nooit ziek-ziek meegemaakt...beter ook voor jouquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat jij vaker zegt dat jij om sommige momenten niet leuk bent en ik het dan toch vind van wel
Dat zou het zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit ziek-ziek meegemaakt...beter ook voor jou
Jij leeft nog!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Daar heb je tissues voor
Wtfquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Daar heb je tissues voor
Ja. sstquote:
Lees deze evenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:55 schreef BurnaBoy het volgende:
Komt trouwens hier vandaan.
http://dontevenreply.com/view.php?post=84
zeker, en dan dat snot en die hoest- en niesbuien, oh man!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
same here. als ik 2 dagen niet kan spreken word ik zot.
Ik dacht jij bent zo geschrokken van ons dat je nooit meer heel thuis bent gekomen..quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Lees deze even
[..]
Dan moet je nog iets meer gliimlachen
Hoezo idiootquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Lees deze even
[..]
Dan moet je nog iets meer gliimlachen
Nee eerder geen tijd gehad om op fok te zitten eigenlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht jij bent zo geschrokken van ons dat je nooit meer heel thuis bent gekomen..
Ik ging al bijna smsen![]()
Maar hoi
ik was niet zo lang geleden zwaar ziek, 2 dagen niet kunnen spreken, snot overal en vooral een kriebelhoest.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zeker, en dan dat snot en die hoest- en niesbuien, oh man!
Die hele site is zo. Ik moest er in het begin altijd snoeihard om lachen. Laatste tijd is het alleen maar slecht. Al moet ik wel glimlachenquote:
Oeh. Een leven!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:07 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee eerder geen tijd gehad om op fok te zitten eigenlijk
En hoi
gelukkig maar!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was niet zo lang geleden zwaar ziek, 2 dagen niet kunnen spreken, snot overal en vooral een kriebelhoest.
ik zat tegen de griep aan, nu ben ik veel beter
Hou stil.quote:
sssst gekquote:
quote:
quote:
Carnaval.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef -SG- het volgende:
Waarom stinken al mijn kleren naar bier..
Omdat het kanquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef -SG- het volgende:
Waarom stinken al mijn kleren naar bier..
Eens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ahja, was weer geniaal.
[..]
Yeah bitch.
quote:
quote:
Nee eigenlijk niet. Eerder teveel dingen die ik wil doenquote:
ja...een leven?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Eerder teveel dingen die ik wil doen
Je bent er weer!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Eerder teveel dingen die ik wil doen
Nee. Ik heb er niemand bij nodigquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent er weer!Ik was even bang dat je zo van ons geschrokken was
![]()
Bij een leven heb je toch ook niet iemand nodig?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er niemand bij nodig
Wat? Ik heb gelijk he?quote:
In mijn definitie welquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij een leven heb je toch ook niet iemand nodig?
[..]
Wat? Ik heb gelijk he?
Whehehe, ja ieder z'n definitiequote:
Je hebt toch altijd iemand nodig?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er niemand bij nodig
En je kunt het je niet meer herinneren?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:24 schreef -SG- het volgende:
Hmm, ik heb gister nacht topics geopend.
Ja naja, ik kan me er wel wat van herinneren, maar niet dat ik dat allemaal geschreven hadquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En je kunt het je niet meer herinneren?Het wordt tijd dat ze hier net als gmail een rekensom beveiliging inbouwen, dan kun je geen posts meer openen of maken als je super dronken bent
Is soms wel zo handig, maar soms kan het ook vet grappig zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En je kunt het je niet meer herinneren?Het wordt tijd dat ze hier net als gmail een rekensom beveiliging inbouwen, dan kun je geen posts meer openen of maken als je super dronken bent
Afgezien van mezelf. Bijdehandjequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd iemand nodig?
maar...maar...dan kan ik nooit meer topics openen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihi. Dat bedoelde ik niet eensquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Afgezien van mezelf. Bijdehandje
KLB topic.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
geeft niet joh, doe we hier niet moeilijk overquote:
Ik ook hoorquote:
En anders ga jij even naar PUB ofzo bijdehandjequote:
bang om weggestuurd te worden uit PUBquote:
Hehehehequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja naja, ik kan me er wel wat van herinneren, maar niet dat ik dat allemaal geschreven had. Maar ik moet zeggen, ik typ nog best netjes als ik dronken ben.
He zuurkool.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
KLB topic.
Ik haat die rekensom. dit topic kostte me ook al een kwartier om te openen
Dan doe je alsof, doen ST en ik ook en dat gaat prima voor zover ik weetquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
bang om weggestuurd te worden uit PUB
30 jaar is geen puber meer.
Ik geloof je op je woord!quote:
Als je maar jong van geest bent maakt het niet uitquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
bang om weggestuurd te worden uit PUB
30 jaar is geen puber meer.
Niet hopenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe je alsof, doen ST en ik ook en dat gaat prima voor zover ik weetEn we zijn nu gewoon hooguit 21
ik zie er veel jonger uit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je maar jong van geest bent maakt het niet uit
Zeroku = Zuurkoolquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HeheheheRekensomtest
Wie noem jij zuurkool?![]()
we geloven jequote:
Uit de toon of buiten de bootquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
sararaats valt buiten de toon hier
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja naja, ik kan me er wel wat van herinneren, maar niet dat ik dat allemaal geschreven had. Maar ik moet zeggen, ik typ nog best netjes als ik dronken ben.
He zuurkool.
Ik hooguit 22 he...anders klopt het nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe je alsof, doen ST en ik ook en dat gaat prima voor zover ik weetEn we zijn nu gewoon hooguit 21
Instant boner.quote:
Wat houdt dat in danquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wiequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zeroku = Zuurkool.
En ik zei dat omdat toen hij aangeschoten was allemaal vreemd zat te typen enzo. Hij kon de letters niet meer vinden.
Die heb ik ookquote:
sararaats do, wel wat voor jou jonge.quote:
Nou, ik heb die foto's uit het zipje gezien en ik moet zeggen: Laat maar zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sararaats do, wel wat voor jou jonge.
1 + 1 = 3quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, ik heb die foto's uit het zipje gezien en ik moet zeggen: Laat maar zitten.
nee bedanktquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sararaats do, wel wat voor jou jonge.
Je wil dus toch wel ouder blijvenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hooguit 22 he...anders klopt het niet
Heldquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, ik heb die foto's uit het zipje gezien en ik moet zeggen: Laat maar zitten.
Wat bedoel je daarmee, jongetje?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zeroku = Zuurkool.
En ik zei dat omdat toen hij aangeschoten was allemaal vreemd zat te typen enzo. Hij kon de letters niet meer vinden.
True truequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hooguit 22 he...anders klopt het niet
Dat je eerst een sommetje moet maken voor je een mailtje kunt versturenquote:
quote:
of val je meer op vrouwen?quote:
Nee. Ken je zipjes.quote:
Je kunt je leeftijd niet verbloemen, nimmerquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee, jongetje?![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je wil dus toch wel ouder blijven
Ik zat zo te zappen, en toen poef. Doos in m'n scherm.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef mstr het volgende:
[..]
M'n croissantjes liggen alweer hier op het bureau alleen bij de gedachte al.
Oh je dacht dat die echt warenquote:
Als dat er komt zal er wel een stuk minder nachtbagger zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee, jongetje?![]()
[..]![]()
[..]
True true
[..]
Dat je eerst een sommetje moet maken voor je een mailtje kunt versturen![]()
Omdat veel mensen spijt krijgen blijkbaar van mailtjes die ze in een dronken bui maken
Dus dat moet ook voor Fok! posts komen
Vrouwenliefdequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
of val je meer op vrouwen?
Dat ben ik helemaal nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom is iedereen zo onaardig tegen Sara?
omdat ik vroeger iets gedaan heb waar ik niet zo trots op ben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom is iedereen zo onaardig tegen Sara?
Een goede rimpelcreme, puberaal gedrag en toyboys verbloemen een hoopquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kunt je leeftijd niet verbloemen, nimmer
Das waarquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
want anders klopt het niehiet!
Was het maar een doos, ik kon niet opmaken wat het nou was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zat zo te zappen, en toen poef. Doos in m'n scherm.
quote:
Die was behoorlijk kort jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:39 schreef -SG- het volgende:
Haha geniaal
Hoe dronken wil je ze hebben.
PM mij eens?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
omdat ik vroeger iets gedaan heb waar ik niet zo trots op ben.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Was het maar een doos, ik kon niet opmaken wat het nou was.
Nee. Dat wil je nietquote:
quote:
Okee, niet iedereen maar veel danquote:
Dat is een stuk beterquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Okee, niet iedereen maar veel dan
Ik vraag het toch? En waarom zou ik dat niet willen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Dat wil je niet.
Echt niet.
Kaal Do! Ken je studenten vocabulairequote:
Zo'n foto is het perfecte plaatje om bij iemand als achtergrond te zetten c.q. in een powerpoint te pleuren.quote:
Omdat 2girls1cup en tubgirl er niks bij waren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vraag het toch? En waarom zou ik dat niet willen?
Nu ben ik ook nieuwsgierigquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Dat wil je niet.
Echt niet.
Wacht ik heb jou op MSNquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vraag het toch? En waarom zou ik dat niet willen?
Nee, kaal moeten andere dingen zijn, niet als je bezopen bent.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kaal Do! Ken je studenten vocabulaire
Nep studentquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, kaal moeten andere dingen zijn, niet als je bezopen bent.
Ja, gegarandeerd dat de hele collegezaal aan massa-kotsen doet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo'n foto is het perfecte plaatje om bij iemand als achtergrond te zetten c.q. in een powerpoint te pleuren.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, gegarandeerd dat de hele collegezaal aan massa-kotsen doet.
Ik zou spontaan niet meer op school komen de eerste week.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Wat zou ik me kapot schamen als je dan voor de zaal staat.
Ik denk dat je dan instant zou zakkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou spontaan niet meer op school komen de eerste week.
Waar hebben jullie het nou over?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan instant zou zakken
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan instant zou zakken
Over de doos van Sararaats.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het nou over?
MENTAL IMAGE!quote:
Whats that coming over the hill, is it a beaver... is it a beaver...quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik snap hem nietmeer uitleg graag
Kut.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik snap hem nietmeer uitleg graag
quote:
Sorry René.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
MENTAL IMAGE!
Nee, niet eens mental... Gewoon, image!
Nee, helemaal niks.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar daar was iets mis mee of zo?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whats that coming over the hill, is it a beaver... is it a beaver...
Gastquote:
Oh echt?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat 2girls1cup en tubgirl er niks bij waren.
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gast.
Waar zijn we aan begonnen.
Iets met haar zeker? Doen jullie daar nu zo dom over?quote:
Als je daar je lul in wilt steken, trekt ie spontaan naar binnen en moet je de rest van je leven door als meisje.quote:
quote:
Ghihihihihiiquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met haar zeker? Doen jullie daar nu zo dom over?Jezus, schaamhaar is iets wat erbij hoort hoor
En gezien het feit dat ze vast niet dagelijks met d'r blote kont over straat gaat is er niets mis mee
Hier ben je ook al wegquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij bent afgemeld bij mij!
ik ben er wel namelijk
Iets met toen hele jong pubersquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets met haar zeker? Doen jullie daar nu zo dom over?Jezus, schaamhaar is iets wat erbij hoort hoor
En gezien het feit dat ze vast niet dagelijks met d'r blote kont over straat gaat is er niets mis mee
Je weet echt half niet waar het over gaatquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is niet dat iedereen op mijn scherm kan kijken hequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Ik stuurde net iets naar Burna, die wilde het op school gaan openen.
Ja, sjongejonge zeg, kan wel merken dat ik in PUB zitquote:
Daar gaat het niet eens over. Dit was gewoon vies.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sjongejonge zeg, kan wel merken dat ik in PUB zit
Anders kijk je eens wat vaker naar blote lijven dan alleen in porno, in de sauna hebben ze ook echt niet allemaal een kale poes
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je weet echt half niet waar het over gaat!
Oh, bij ons op school LANschool enzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het is niet dat iedereen op mijn scherm kan kijken he
Download dat bestand nou maar, en kijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders kijk je eens wat vaker naar blote lijven dan alleen in porno, in de sauna hebben ze ook echt niet allemaal een kale poes
Laat ze joh, dat was voor hun tijdquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens over. Dit was gewoon vies.
Wil je het dan ook aan mij vertellen want ik snap er ook al niks vanquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blijkbaar niet![]()
Maar zo wel
Nog een minuutje
Oh boyquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens over. Dit was gewoon vies.
Je ziet het zo vanzelf.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh boyAls ik niet meer terugkom, dan was het echt te erg
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh boyAls ik niet meer terugkom, dan was het echt te erg
Je hebt haarquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PM me dan maar even je msnquote:
Ze komen er zo vanzelf achter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laat ze joh, dat was voor hun tijd
Komt er zo aan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
PM me dan maar even je msn
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt haar
[ afbeelding ]
En
HAAR
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |