die klasgenoot van mij niet. Die kocht er telefoons van. En z'n hele familie was verneukt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan me erin vinden dat je dat doet. Uitwonend opgeven, als je wegens omstandigheden niet kunt werken en gewoon niet rondkomt. Maar ze moeten het dan ook nog eens allemaal geven aan hun ouders.
HAHAHA Wtfquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die klasgenoot van mij niet. Die kocht er telefoons van. En z'n hele familie was verneukt.
Hadden ze een pizzaria geopend. En twee weken later werd ie ineens automonteur om dat z'n pa ineens garage had
Dat is wel lekker vaag jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die klasgenoot van mij niet. Die kocht er telefoons van. En z'n hele familie was verneukt.
Hadden ze een pizzaria geopend. En twee weken later werd ie ineens automonteur om dat z'n pa ineens garage had
ja johquote:
fly by!quote:
Is dat al niet geweest dan? en heb ze nog nooit gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
niet? Zometeen chinees nieuwjaar!1
neinundneintziggg luftbaloenennssssquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! Ik weet niet hoe het komt, maar dat zit in mijn hoofd
Sjoegsjoegquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! Ik weet niet hoe het komt, maar dat zit in mijn hoofd
Jawel. De mensen die hij begeleidt kunnen zogenaamd zelf geen zorg dragen voor dat geld. Hij ontvangt het dus zonder tussenstop.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hahaha wtfMaar die personen moeten hem het geld geven, dat krijgt hij niet hoor, zomaar.
Nou ja, de trams rijden niet meer hier daarom. Dus denk dat het vandaag isquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat al niet geweest dan? en heb ze nog nooit gezien
Bizarrrquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 13:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. De mensen die hij begeleidt kunnen zogenaamd zelf geen zorg dragen voor dat geld. Hij ontvangt het dus zonder tussenstop.
En winstgevend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |