Hoezo niet dan, waarom heb je ze dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb van die turkse jurkenZo vet. Ik draag ze nooit, maar goed.
[..]
Mijn buurman was ook zó'n oplichter met belastingen enzo.
Bijna.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yo![]()
Ook weer in het land der levende?
Jmaar dat was een mongool die stalkte en aanrandde.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moeder sowieso wel. Die sloopt ze allemaal.
Maar jij ook wel hoor, bedoel, 5 mei schopte je hem toen ook.
Omdat de bovenburen die altijd meenemen als ze weg zijn geweest, heel lieve mensen zijn datquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet dan, waarom heb je ze dan?
Dit dus.quote:
Doen ze allemaal. Zeker met stufi.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn buurman was ook zó'n oplichter met belastingen enzo.
Ah zo, das wel lief van zequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jmaar dat was een mongool die stalkte en aanrandde.
[..]
Omdat de bovenburen die altijd meenemen als ze weg zijn geweest, heel lieve mensen zijn dat
Je bedoelt denk ik Nederlands, of wil je alleen meiden uit Noord- of Zuid-Holland?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij maar een Hollandse meid
truetrue,quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jmaar dat was een mongool die stalkte en aanrandde.
Dat eerstequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik Nederlands, of wil je alleen meiden uit Noord- of Zuid-Holland?
Enneh, ze hebben toch helemaal geen turken bij jou?![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doen ze allemaal. Zeker met stufi.
een voormalig klasgenoot van mij ook. Die had een oom en op dat adres zouden er 40 turkse MBO-ers wonenAllemaal voor de uitwonende beurs.
Wtfquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Doen ze allemaal. Zeker met stufi.
een voormalig klasgenoot van mij ook. Die had een oom en op dat adres zouden er 40 turkse MBO-ers wonenAllemaal voor de uitwonende beurs.
Ik kan me erin vinden dat je dat doet. Uitwonend opgeven, als je wegens omstandigheden niet kunt werken en gewoon niet rondkomt. Maar ze moeten het dan ook nog eens allemaal geven aan hun ouders.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat vreselijk eigenlijk... Iets met moraal en waarden en normen enzo... Ik kan daar zo slecht tegen als mensen in het algemeen zoiets doen...
quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf. Iemand die ik ken ook. Die ontvangt meer dan 10.000 euro aan PGB per maand voor 10 man ofzo te begeleiden
ik ook hoorquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat vreselijk eigenlijk... Iets met moraal en waarden en normen enzo... Ik kan daar zo slecht tegen als mensen in het algemeen zoiets doen...
Hoezo, waar ben je dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:54 schreef mstr het volgende:
Zo irritant dat ik hier alleen via een proxy kan msn'en
Ja, en het leukste is dat hij helemaal niemand begeleid. Hij zegt alleen dat ze wel langs mogen komen als er iets isquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]Voor begeleider met het PGB mag je zó veel vragen per uujr
Hahaha wtfquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, en het leukste is dat hij helemaal niemand begeleid. Hij zegt alleen dat ze wel langs mogen komen als er iets is.
Dat kan mijn latere werk wordenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf. Iemand die ik ken ook. Die ontvangt meer dan 10.000 euro aan PGB per maand voor 10 man ofzo te begeleiden
die klasgenoot van mij niet. Die kocht er telefoons van. En z'n hele familie was verneukt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan me erin vinden dat je dat doet. Uitwonend opgeven, als je wegens omstandigheden niet kunt werken en gewoon niet rondkomt. Maar ze moeten het dan ook nog eens allemaal geven aan hun ouders.
HAHAHA Wtfquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die klasgenoot van mij niet. Die kocht er telefoons van. En z'n hele familie was verneukt.
Hadden ze een pizzaria geopend. En twee weken later werd ie ineens automonteur om dat z'n pa ineens garage had
Dat is wel lekker vaag jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die klasgenoot van mij niet. Die kocht er telefoons van. En z'n hele familie was verneukt.
Hadden ze een pizzaria geopend. En twee weken later werd ie ineens automonteur om dat z'n pa ineens garage had
ja johquote:
fly by!quote:
Is dat al niet geweest dan? en heb ze nog nooit gezienquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
niet? Zometeen chinees nieuwjaar!1
neinundneintziggg luftbaloenennssssquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! Ik weet niet hoe het komt, maar dat zit in mijn hoofd
Sjoegsjoegquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja! Ik weet niet hoe het komt, maar dat zit in mijn hoofd
Jawel. De mensen die hij begeleidt kunnen zogenaamd zelf geen zorg dragen voor dat geld. Hij ontvangt het dus zonder tussenstop.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hahaha wtfMaar die personen moeten hem het geld geven, dat krijgt hij niet hoor, zomaar.
Nou ja, de trams rijden niet meer hier daarom. Dus denk dat het vandaag isquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 13:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat al niet geweest dan? en heb ze nog nooit gezien
Bizarrrquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 13:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jawel. De mensen die hij begeleidt kunnen zogenaamd zelf geen zorg dragen voor dat geld. Hij ontvangt het dus zonder tussenstop.
En winstgevend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |