Dat is wel mooi voor je ma jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi voor mijn moeder, blijkbaar lijkt ze nog heel jong![]()
[..]
Mja mijn moeder is 15 kilo kwijt, en dat zie je natuurlijk, maar die vrouw denkt dat ik ooit 100 woog of zo. Kan eralleen bij bedenken dat ze dan denkt dat ik mijn moeder ben
Hahaha, ik heb je laten happen!quote:
Nu maak je me nieuwsgierigquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had niets met happen te maken
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan moeten we het maar rechtstreeks injecteren onder je huid
No thanksquote:
Komt ook om lunch tijd en ik heb trekquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb je laten happen!I did gooooood!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bijna!Wat een belachelijke idioten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral diktiet wtf! Ze zijn gewoon jaloers dat ze of jouw borsten zelf niet hebben of dat hun vriendin een plankje is
En hoer, pfff... achterlijke idioten gggrrrrrrrrrr
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Jammerquote:
Moeders die nog heel jong lijkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi voor mijn moeder, blijkbaar lijkt ze nog heel jong![]()
[..]
Mja mijn moeder is 15 kilo kwijt, en dat zie je natuurlijk, maar die vrouw denkt dat ik ooit 100 woog of zo. Kan eralleen bij bedenken dat ze dan denkt dat ik mijn moeder ben
Smoesjes smoesjesquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt ook om lunch tijd en ik heb trek
Ja, gelukkig is het ergste voorbij, ze zijn een keer een ambush gaan doen, gingen ze allemaal om me heen staan en dingen gooien. Ze waren 12 of zo, en ik 18, maar als het er 8 zijn ga je er lastig omheenquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een belachelijke idioten!Vooral diktiet wtf! Ze zijn gewoon jaloers dat ze of jouw borsten zelf niet hebben of dat hun vriendin een plankje is
En hoer, pfff... achterlijke idioten gggrrrrrrrrrr
quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bijna!Te triest voor woorden ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Kom je bij ons wonen in de minder grote boze stad?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is het ergste voorbij, ze zijn een keer een ambush gaan doen, gingen ze allemaal om me heen staan en dingen gooien. Ze waren 12 of zo, en ik 18, maar als het er 8 zijn ga je er lastig omheen
Mede daarom heb ik altijd een vest aan met 30 gradenquote:
Jaaquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je bij ons wonen in de minder grote boze stad?
wtfquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is het ergste voorbij, ze zijn een keer een ambush gaan doen, gingen ze allemaal om me heen staan en dingen gooien. Ze waren 12 of zo, en ik 18, maar als het er 8 zijn ga je er lastig omheen
Hoezo zieligquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eén keer heb ik de oudste geslagen. Ze gingen met blikjes gooien, en ik hoorde dat er één nog vol was. Dus toen ben ik naar de oudste gestapt en heb hem een klap voor z'n kop gegeven, stel dat zo'n blikje tegen m'n slaap komt ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wtf![]()
je kan er ook zo lekker veel tegen doen. Als je ze aandacht geeft staan ze volgende dag met 20 jongetjes om je heen
Belachelijk!!!!!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Had hem dan met dat volle blikje voor z'n harses geslagen, recht op z'n slaapquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eén keer heb ik de oudste geslagen. Ze gingen met blikjes gooien, en ik hoorde dat er één nog vol was. Dus toen ben ik naar de oudste gestapt en heb hem een klap voor z'n kop gegeven, stel dat zo'n blikje tegen m'n slaap komt ofzo
Die hebben echt geen leven en dan maar denken dat ze stoer zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eén keer heb ik de oudste geslagen. Ze gingen met blikjes gooien, en ik hoorde dat er één nog vol was. Dus toen ben ik naar de oudste gestapt en heb hem een klap voor z'n kop gegeven, stel dat zo'n blikje tegen m'n slaap komt ofzo
Ja, kijk ik snap wel dat je dat doet. Maar het is toch te achterlijk voor woorden dat jij andere kleren aan moet doen voor hun.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mede daarom heb ik altijd een vest aan met 30 graden![]()
[..]
Jaa
Ik kan dat niet, ik gaf hem gewoon een tik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Had hem dan met dat volle blikje voor z'n harses geslagen, recht op z'n slaap
Nou inderdaad! Kom in de zomer maar hier logeren, mag je zonder vest veilig over straatquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je bij ons wonen in de minder grote boze stad?
Ik moet in zo'n sexy jurk lopen en mijn haar niet laten zien, dat wilt iedereen tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, kijk ik snap wel dat je dat doet. Maar het is toch te achterlijk voor woorden dat jij andere kleren aan moet doen voor hun.
Op 5 mei heb ik daar ook wat minder last vanquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Kom in de zomer maar hier logeren, mag je zonder vest veilig over straat
Softie.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, ik gaf hem gewoon een tik.Dat vond ik al vreselijk
Hmm?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet in zo'n sexy jurk lopen en mijn haar niet laten zien, dat wilt iedereen toch
nou idd, en hun maar lachen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ja trek je burka eens aan!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet in zo'n sexy jurk lopen en mijn haar niet laten zien, dat wilt iedereen toch
Zeker willen wij datquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben echt geen racist. Maar zulke jongens mogen van mij ook oprotten, die ook willen dienen in het leger van hun 'eigen' land omdat het in Marokko veel beter is dan hier. Ga dan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou idd, en hun maar lachen.![]()
en dan vinden ze het gek dat zulk volk nergens geaccepteerd wordt in de maatschappij.
nah, denk dat je hem echt wel helemaal zal slopen als iemand zoiets flikt bij je.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik niet! Ik ben hartstikke badass.
Oh wacht.
Oh, op die manier.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik niet! Ik ben hartstikke badass.
Oh wacht.
[..]
Zoals ze heir allemaal rondlopenDe dames
nee ik nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nah, denk dat je hem echt wel helemaal zal slopen als iemand zoiets flikt bij je.
Heuquote:
iddquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben echt geen racist. Maar zulke jongens mogen van mij ook oprotten, die ook willen dienen in het leger van hun 'eigen' land omdat het in Marokko veel beter is dan hier. Ga dan.
je moeder sowieso wel. Die sloopt ze allemaal.quote:
Ik heb van die turkse jurkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij maar een Hollandse meid
Mijn buurman was ook zó'n oplichter met belastingen enzo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 12:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
iddtyf dan lekker op
geldt voor iedereen. Niet alleen voor dat kutvolk. (die jongens dan)
maar wel gewoon alle gemakken van Nederland incasseren.... Sterf lekker een eind weg. En als ze over een paar jaar geen baan kunnen krijgen huilie lopen doen dat nederland kanker racistisch is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |