quote:
quote:
Nee eigenlijk niet. Eerder teveel dingen die ik wil doenquote:
ja...een leven?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Eerder teveel dingen die ik wil doen
Je bent er weer!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Eerder teveel dingen die ik wil doen
Nee. Ik heb er niemand bij nodigquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent er weer!Ik was even bang dat je zo van ons geschrokken was
![]()
Bij een leven heb je toch ook niet iemand nodig?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er niemand bij nodig
Wat? Ik heb gelijk he?quote:
In mijn definitie welquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij een leven heb je toch ook niet iemand nodig?
[..]
Wat? Ik heb gelijk he?
Whehehe, ja ieder z'n definitiequote:
Je hebt toch altijd iemand nodig?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er niemand bij nodig
En je kunt het je niet meer herinneren?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:24 schreef -SG- het volgende:
Hmm, ik heb gister nacht topics geopend.
Ja naja, ik kan me er wel wat van herinneren, maar niet dat ik dat allemaal geschreven hadquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En je kunt het je niet meer herinneren?Het wordt tijd dat ze hier net als gmail een rekensom beveiliging inbouwen, dan kun je geen posts meer openen of maken als je super dronken bent
Is soms wel zo handig, maar soms kan het ook vet grappig zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En je kunt het je niet meer herinneren?Het wordt tijd dat ze hier net als gmail een rekensom beveiliging inbouwen, dan kun je geen posts meer openen of maken als je super dronken bent
Afgezien van mezelf. Bijdehandjequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd iemand nodig?
maar...maar...dan kan ik nooit meer topics openen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihi. Dat bedoelde ik niet eensquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Afgezien van mezelf. Bijdehandje
KLB topic.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
geeft niet joh, doe we hier niet moeilijk overquote:
Ik ook hoorquote:
En anders ga jij even naar PUB ofzo bijdehandjequote:
bang om weggestuurd te worden uit PUBquote:
Hehehehequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja naja, ik kan me er wel wat van herinneren, maar niet dat ik dat allemaal geschreven had. Maar ik moet zeggen, ik typ nog best netjes als ik dronken ben.
He zuurkool.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
KLB topic.
Ik haat die rekensom. dit topic kostte me ook al een kwartier om te openen
Dan doe je alsof, doen ST en ik ook en dat gaat prima voor zover ik weetquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
bang om weggestuurd te worden uit PUB
30 jaar is geen puber meer.
Ik geloof je op je woord!quote:
Als je maar jong van geest bent maakt het niet uitquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
bang om weggestuurd te worden uit PUB
30 jaar is geen puber meer.
Niet hopenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe je alsof, doen ST en ik ook en dat gaat prima voor zover ik weetEn we zijn nu gewoon hooguit 21
ik zie er veel jonger uit.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je maar jong van geest bent maakt het niet uit
Zeroku = Zuurkoolquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HeheheheRekensomtest
Wie noem jij zuurkool?![]()
we geloven jequote:
Uit de toon of buiten de bootquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
sararaats valt buiten de toon hier
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:27 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja naja, ik kan me er wel wat van herinneren, maar niet dat ik dat allemaal geschreven had. Maar ik moet zeggen, ik typ nog best netjes als ik dronken ben.
He zuurkool.
Ik hooguit 22 he...anders klopt het nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe je alsof, doen ST en ik ook en dat gaat prima voor zover ik weetEn we zijn nu gewoon hooguit 21
Instant boner.quote:
Wat houdt dat in danquote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wiequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zeroku = Zuurkool.
En ik zei dat omdat toen hij aangeschoten was allemaal vreemd zat te typen enzo. Hij kon de letters niet meer vinden.
Die heb ik ookquote:
sararaats do, wel wat voor jou jonge.quote:
Nou, ik heb die foto's uit het zipje gezien en ik moet zeggen: Laat maar zitten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sararaats do, wel wat voor jou jonge.
1 + 1 = 3quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, ik heb die foto's uit het zipje gezien en ik moet zeggen: Laat maar zitten.
nee bedanktquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sararaats do, wel wat voor jou jonge.
Je wil dus toch wel ouder blijvenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hooguit 22 he...anders klopt het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |