quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Lekker elkaars neus snuiten is toch wel de ultieme liefde.
Juist wel, lekker samen in bed liggen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben anders helemaal niet zo van lekker samen in bed liggen als ik heel verkouden ben, dan ben ik niet te genieten
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Lekker elkaars neus snuiten is toch wel de ultieme liefde.
Ik dacht juist van welquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben anders helemaal niet zo van lekker samen in bed liggen als ik heel verkouden ben, dan ben ik niet te genieten
Af en toe moet je er ook uit om even nieuwe zakdoekjes te pakkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
samen in bed liggen![]()
maar niet de hele dag
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
samen in bed liggen![]()
maar niet de hele dag
Ja, ho, samen in bed liggen isquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Juist wel, lekker samen in bed liggen.
Sowieso is snotverkouden zijn klotequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ho, samen in bed liggen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar snotverkouden samen in bed liggen...
Waarom dacht jij dat dan? Ik ben echt niet leuk als ik ziek ben hoorquote:
Daarom. Instant-chagrijnig enzo..quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Sowieso is snotverkouden zijn klote
Dat ben je toch zat op een gegeven moment, dat geklef de hele dagquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Af en toe moet je er ook uit om even nieuwe zakdoekjes te pakken
Ja, dat ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat ben je toch zat op een gegeven moment, dat geklef de hele dag
Omdat jij vaker zegt dat jij om sommige momenten niet leuk bent en ik het dan toch vind van welquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom dacht jij dat dan? Ik ben echt niet leuk als ik ziek ben hoor
same here. als ik 2 dagen niet kan spreken word ik zot.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarom. Instant-chagrijnig enzo..
Nicequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:50 schreef Trevland het volgende:
Yippie![]()
![]()
, ben net gebeld en heb morgen een afspraak
Daar heb je tissues voorquote:This cleverly disguised weapon may look like a tissue box, but is actually a Benelli M3 12 gauge shotgun disguised as a tissue box. The ultra-soft quilted tissues serve as a comfortable grip on the pump-action shotgun. Also, if you find yourself sneezing during the heat of combat, you will have a handy tissue box ready for action. Asking $1500 for the weapon. Additional tissue boxes are an extra $5 per box.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
same here. als ik 2 dagen niet kan spreken word ik zot.
Hoe vetquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Daar heb je tissues voor
Jij hebt mij nooit ziek-ziek meegemaakt...beter ook voor jouquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat jij vaker zegt dat jij om sommige momenten niet leuk bent en ik het dan toch vind van wel
Dat zou het zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit ziek-ziek meegemaakt...beter ook voor jou
Jij leeft nog!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Daar heb je tissues voor
Wtfquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Daar heb je tissues voor
Ja. sstquote:
Lees deze evenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:55 schreef BurnaBoy het volgende:
Komt trouwens hier vandaan.
http://dontevenreply.com/view.php?post=84
zeker, en dan dat snot en die hoest- en niesbuien, oh man!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
same here. als ik 2 dagen niet kan spreken word ik zot.
Ik dacht jij bent zo geschrokken van ons dat je nooit meer heel thuis bent gekomen..quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Lees deze even
[..]
Dan moet je nog iets meer gliimlachen
Hoezo idiootquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Lees deze even
[..]
Dan moet je nog iets meer gliimlachen
Nee eerder geen tijd gehad om op fok te zitten eigenlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht jij bent zo geschrokken van ons dat je nooit meer heel thuis bent gekomen..
Ik ging al bijna smsen![]()
Maar hoi
ik was niet zo lang geleden zwaar ziek, 2 dagen niet kunnen spreken, snot overal en vooral een kriebelhoest.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zeker, en dan dat snot en die hoest- en niesbuien, oh man!
Die hele site is zo. Ik moest er in het begin altijd snoeihard om lachen. Laatste tijd is het alleen maar slecht. Al moet ik wel glimlachenquote:
Oeh. Een leven!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:07 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee eerder geen tijd gehad om op fok te zitten eigenlijk
En hoi
gelukkig maar!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was niet zo lang geleden zwaar ziek, 2 dagen niet kunnen spreken, snot overal en vooral een kriebelhoest.
ik zat tegen de griep aan, nu ben ik veel beter
Hou stil.quote:
sssst gekquote:
quote:
quote:
Carnaval.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef -SG- het volgende:
Waarom stinken al mijn kleren naar bier..
Omdat het kanquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef -SG- het volgende:
Waarom stinken al mijn kleren naar bier..
Eens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ahja, was weer geniaal.
[..]
Yeah bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |