Wtfquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Daar heb je tissues voor
Ja. sstquote:
Lees deze evenquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:55 schreef BurnaBoy het volgende:
Komt trouwens hier vandaan.
http://dontevenreply.com/view.php?post=84
zeker, en dan dat snot en die hoest- en niesbuien, oh man!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:51 schreef sararaats het volgende:
[..]
same here. als ik 2 dagen niet kan spreken word ik zot.
Ik dacht jij bent zo geschrokken van ons dat je nooit meer heel thuis bent gekomen..quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Lees deze even
[..]
Dan moet je nog iets meer gliimlachen
Hoezo idiootquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Lees deze even
[..]
Dan moet je nog iets meer gliimlachen
Nee eerder geen tijd gehad om op fok te zitten eigenlijkquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht jij bent zo geschrokken van ons dat je nooit meer heel thuis bent gekomen..
Ik ging al bijna smsen![]()
Maar hoi
ik was niet zo lang geleden zwaar ziek, 2 dagen niet kunnen spreken, snot overal en vooral een kriebelhoest.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zeker, en dan dat snot en die hoest- en niesbuien, oh man!
Die hele site is zo. Ik moest er in het begin altijd snoeihard om lachen. Laatste tijd is het alleen maar slecht. Al moet ik wel glimlachenquote:
Oeh. Een leven!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:07 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee eerder geen tijd gehad om op fok te zitten eigenlijk
En hoi
gelukkig maar!quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was niet zo lang geleden zwaar ziek, 2 dagen niet kunnen spreken, snot overal en vooral een kriebelhoest.
ik zat tegen de griep aan, nu ben ik veel beter
Hou stil.quote:
sssst gekquote:
quote:
quote:
Carnaval.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef -SG- het volgende:
Waarom stinken al mijn kleren naar bier..
Omdat het kanquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:10 schreef -SG- het volgende:
Waarom stinken al mijn kleren naar bier..
Eens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ahja, was weer geniaal.
[..]
Yeah bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |