als je twijfelt:quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef mstr het volgende:
iemand met creativiteit hier?
Ik heb een multomap voor m'n neus en die willen ze mooier hebben, alleen ik ben totaal ideeloos.
Dat wordt hem niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als je twijfelt:
Bloemetjes
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef mstr het volgende:
Ik heb een multomap voor m'n neus en die willen ze mooier hebben, alleen ik ben totaal ideeloos.
En zo kunnen we je goed helpenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:18 schreef mstr het volgende:
De paarse met de witten stippen natuurlijk, suffie!quote:
Dacht ik alquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De paarse met de witten stippen natuurlijk, suffie!
Nijn en ik hebben nu ook een eigen![]()
![]()
![]()
Ik van Marijke gekregen en Nijn van mij
quote:
Welke wat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dacht ik al, welke hebben jullie nu dan?
Ahaquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke wat?
Die van Marijke natuurlijk, want de mijne ligt op mijn eigen bed en die van Nijn ligt in zijn fietstas
Lekker samen in bed blijven liggenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Wat een welkomstHeeft vriendje een dag vrij van werk worden we sochtends wakker beide snot verkouden en niet lekker
gezellig.
Oh, sure!quote:Op woensdag 17 februari 2010 @ 13:28 schreef mstr het volgende:
Ren, misschien wil jij een kijkje nemen als ik de .indd naar je toestuur?
Kan je toch lekker tegen elkaar liggen en niks doenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
Wat een welkomstHeeft vriendje een dag vrij van werk worden we sochtends wakker beide snot verkouden en niet lekker
gezellig.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
gezellig.
Dat dus.quote:
Lekker elkaars neus snuiten is toch wel de ultieme liefde.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je toch lekker tegen elkaar liggen en niks doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |