Heldquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, ik heb die foto's uit het zipje gezien en ik moet zeggen: Laat maar zitten.
Wat bedoel je daarmee, jongetje?quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:33 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zeroku = Zuurkool.
En ik zei dat omdat toen hij aangeschoten was allemaal vreemd zat te typen enzo. Hij kon de letters niet meer vinden.
True truequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hooguit 22 he...anders klopt het niet
Dat je eerst een sommetje moet maken voor je een mailtje kunt versturenquote:
quote:
of val je meer op vrouwen?quote:
Nee. Ken je zipjes.quote:
Je kunt je leeftijd niet verbloemen, nimmerquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee, jongetje?![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je wil dus toch wel ouder blijven
Ik zat zo te zappen, en toen poef. Doos in m'n scherm.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef mstr het volgende:
[..]
M'n croissantjes liggen alweer hier op het bureau alleen bij de gedachte al.
Oh je dacht dat die echt warenquote:
Als dat er komt zal er wel een stuk minder nachtbagger zijnquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee, jongetje?![]()
[..]![]()
[..]
True true
[..]
Dat je eerst een sommetje moet maken voor je een mailtje kunt versturen![]()
Omdat veel mensen spijt krijgen blijkbaar van mailtjes die ze in een dronken bui maken
Dus dat moet ook voor Fok! posts komen
Vrouwenliefdequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
of val je meer op vrouwen?
Dat ben ik helemaal nietquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom is iedereen zo onaardig tegen Sara?
omdat ik vroeger iets gedaan heb waar ik niet zo trots op ben.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom is iedereen zo onaardig tegen Sara?
Een goede rimpelcreme, puberaal gedrag en toyboys verbloemen een hoopquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je kunt je leeftijd niet verbloemen, nimmer
Das waarquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
want anders klopt het niehiet!
Was het maar een doos, ik kon niet opmaken wat het nou was.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zat zo te zappen, en toen poef. Doos in m'n scherm.
quote:
Die was behoorlijk kort jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:39 schreef -SG- het volgende:
Haha geniaal
Hoe dronken wil je ze hebben.
PM mij eens?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
omdat ik vroeger iets gedaan heb waar ik niet zo trots op ben.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Was het maar een doos, ik kon niet opmaken wat het nou was.
Nee. Dat wil je nietquote:
quote:
Okee, niet iedereen maar veel danquote:
Dat is een stuk beterquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Okee, niet iedereen maar veel dan
Ik vraag het toch? En waarom zou ik dat niet willen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Dat wil je niet.
Echt niet.
Kaal Do! Ken je studenten vocabulairequote:
Zo'n foto is het perfecte plaatje om bij iemand als achtergrond te zetten c.q. in een powerpoint te pleuren.quote:
Omdat 2girls1cup en tubgirl er niks bij waren.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vraag het toch? En waarom zou ik dat niet willen?
Nu ben ik ook nieuwsgierigquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Dat wil je niet.
Echt niet.
Wacht ik heb jou op MSNquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vraag het toch? En waarom zou ik dat niet willen?
Nee, kaal moeten andere dingen zijn, niet als je bezopen bent.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kaal Do! Ken je studenten vocabulaire
Nep studentquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, kaal moeten andere dingen zijn, niet als je bezopen bent.
Ja, gegarandeerd dat de hele collegezaal aan massa-kotsen doet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo'n foto is het perfecte plaatje om bij iemand als achtergrond te zetten c.q. in een powerpoint te pleuren.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, gegarandeerd dat de hele collegezaal aan massa-kotsen doet.
Ik zou spontaan niet meer op school komen de eerste week.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Wat zou ik me kapot schamen als je dan voor de zaal staat.
Ik denk dat je dan instant zou zakkenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zou spontaan niet meer op school komen de eerste week.
Waar hebben jullie het nou over?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan instant zou zakken
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan instant zou zakken
Over de doos van Sararaats.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het nou over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |