Ik weet het echt niet, eerste keer dat ik het kijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zit je ons nou te fucken met die clowntjes steeds of weet je het gewoon niet? Anyway, da's als er eentje is weggestuurd. Het andere team heeft dan een man meer, en dat noemt met powerplay.
Ja dat is hetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:11 schreef GuidooH het volgende:
Ah een nieuwe "delaying the game"... Express de puck erbuiten spelen?
Yup. En geen probleem dat je het niet weet hoor, maar door die clowntjes dacht ik dat je het wel wist maar ons gewoon zat te fuckenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:11 schreef GuidooH het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Yup. En geen probleem dat je het niet weet hoor, maar door die clowntjes dacht ik dat je het wel wist maar ons gewoon zat te fucken
fixedquote:
NHL is nog leukerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:14 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Toffe sport, ga ik vaker kijken.Wie is er eigenlijk favoriet voor 't hele toernooi, Canada en USA ofzo?
En maar beter ook, over die OP heb ik heel wat uren gedaan.quote:
zie het als spelbederfquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:11 schreef GuidooH het volgende:
grote mond?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:16 schreef popolon het volgende:
[..]
En maar beter ook, over die OP heb ik heel wat uren gedaan.
Dat zijn diving en unsportsmanlike conduct.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
zie het als spelbederf
kan ook bv voor schreeuwend over de grond rollen terwijl je de verkeerde knie vast pakt net als bij voetbal of zonder reden je stick tegen de boarding kapot slaan en volgens mij zelfs als je na het fluitsignaal terwijl het spel al stil is toch nog de puck naar de andere kant van het veld schiet
feitelijk krijg je het als je een irritantje bent
oeh je hebt gelijk ik denk aan unsportsmanlike conductquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:20 schreef Katth het volgende:
[..]
Dat zijn diving en unsportsmanlike conduct.
Hier op het forum wel.. hebben ze daar bij de internationale hockeyfederatie lekker helemaal niks mee te makenquote:
Bestaat wel, wordt zelden gegeven. Als er namelijk wel contact is, maar heel licht en de speler valt express is het weer unsportsmanlike omdat je niet divet als je wel geraakt bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh je hebt gelijk ik denk aan unsportsmanlike conduct
diving heb ik nog nooit van gehoord
ja dat is te dicht bij mijn wekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:25 schreef nyny83 het volgende:
Ik ben wat anders doen, vriendin wil film kijken. Tot vanavond bij de volgende wedstrijd
Das penalty shot; je begint met de puck vanaf center ice, en je krijgt 1 poging om te scoren op de goaliequote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:40 schreef GuidooH het volgende:
Is er bij ijshockey ook iets als penalty's, zoals bij voetbal van 11 meter is?
Ah oké, komt dat vaak voor?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:43 schreef Saviola het volgende:
[..]
Das penalty shot; je begint met de puck vanaf center ice, en je krijgt 1 poging om te scoren op de goalie
23:35quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:45 schreef truSteh het volgende:
Weet niet of het al gevraagd is, maar hoe laat onze tijd begint Rusland?
neequote:
2100 uurquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:45 schreef truSteh het volgende:
Weet niet of het al gevraagd is, maar hoe laat onze tijd begint Rusland?
Het is om 21:05 ongeveer lokale tijd, 6:05 Nederlandse tijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:55 schreef truSteh het volgende:
3 verschillende tijden hahaal klinkt 6:05 wel aannemelijk, hmmm dat word vroeg de wekker zetten
Nah niet heel vaak idd. Kan enkel toegekend worden als een speler wordt neergehaald (of flink gehinderd) terwijl hij alleen op doel afgaat. En dan nog kan de scheidsrechter een gewone penalty/straf toe te kennen ipv een penalty shotquote:
Ik kan zo geen slaap krijgen lolquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:55 schreef truSteh het volgende:
3 verschillende tijden hahaal klinkt 6:05 wel aannemelijk, hmmm dat word vroeg de wekker zetten
ja dat is beter dan ik hem kon uitleggen denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:57 schreef Saviola het volgende:
[..]
Nah niet heel vaak idd. Kan enkel toegekend worden als een speler wordt neergehaald (of flink gehinderd) terwijl hij alleen op doel afgaat. En dan nog kan de scheidsrechter een gewone penalty/straf toe te kennen ipv een penalty shot
Klopt ja zijn nog wat andere zaken die minder voorkomen maar ook een penalty shot kunnen opleveren. Als een speler bijvoorbeeld in de goaliecrease(zone) de puck met zn hand bedekt. Of ook een mooie (gebeurde vorig jaar bij een game van Tampa) als een speler alleen op de goal gaat en een verdediger van de tegenstander gooit zn stick (of in dit geval, handschoenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat is beter dan ik hem kon uitleggen denk ik
goalie die de goal omgooit als een is doorgebroken staat bv ook een penalty shot op
Jonas Hiller. Heeft vorig jaar 'mijn' Sharks bijna in zn eentje uitgeschakeld in de eerste ronde van de play-offsquote:
Ha dat weet ik nog hehe!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Jonas Hiller. Heeft vorig jaar 'mijn' Sharks bijna in zn eentje uitgeschakeld in de eerste ronde van de play-offs
Zeg, hoe doet jouw ploegje het eigenlijk in de race om de play-offplaatsen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:16 schreef Saviola het volgende:
De Sharks schakelen zichzelf eigenlijk altijd uit..![]()
ik kon m niet laten sorry
looooooooool!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:13 schreef Saviola het volgende:
[..]
Klopt ja zijn nog wat andere zaken die minder voorkomen maar ook een penalty shot kunnen opleveren. Als een speler bijvoorbeeld in de goaliecrease(zone) de puck met zn hand bedekt. Of ook een mooie (gebeurde vorig jaar bij een game van Tampa) als een speler alleen op de goal gaat en een verdediger van de tegenstander gooit zn stick (of in dit geval, handschoen) naar de aanvaller.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zeg, hoe doet jouw ploegje het eigenlijk in de race om de play-offplaatsen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zeg, hoe doet jouw ploegje het eigenlijk in de race om de play-offplaatsen?
Komt goed. De cup winnen ze wel binnen 50 jaarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:27 schreef Saviola het volgende:
Arme nyny, ik zou gewoon van team veranderen want de Sharks winnen toch nooit wat.
Afijn, even filmpje doen en om 1u30 zijn we er terug voor Team Canada
De NHL is altijd spectaculairder, omdat er veel fysieker gespeeld wordt (en er veel meer toegelaten wordt) dan international hockey. Denk trouwens dat je van dit soort wedstrijden (waar 1 tegenstander veel sterker is) niet zoveel moet verwachten, de echt mooie wedstrijden zullen worden gespeeld tussen de toplanden (Canada, USA, Rusland, Zweden, Finland, Tsjechie en Slovakije)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:48 schreef GuidooH het volgende:
Was afgelopen wedstrijd een beetje hoe het normaal gespeeld wordt, of is het normaal spectaculairder?
Lees dan...quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:23 schreef Ricard0j het volgende:
Totaal niets gelezen ofzo,
maar doen de echte 'beste spelers' van de NHL nou hier ook aan mee?
Hehehe, ja sorry.quote:
Komt misschien nog, ik ben ook fan geworden van hockey nadat ik het op TV zag tijdens de Olympische Spelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:27 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Hehehe, ja sorry.
In ieder geval bedankt.
Ben geen volger van ijshockey, maar vind het wel interessant om het wel is te kijken
1u40 zondagnacht op maandagquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:30 schreef emokid het volgende:
http://www.vancouver2010.(...)-17_ihm400a06sO.html
Hoelaat is dit voor ons. Is dit de nacht van zondag op maandag?Wil m echt graag zien, lijkt me een mooie strijd.
Grueter mag weer eens doen alsof hij er verstand van heeftquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:29 schreef Saviola het volgende:
Haha dat commentaar daarbij. Lijkt wel alsof die op een voetbalwedstrijd zit.
dat wordt voor mij 24 uur doorbikkelen want volgens mij heb je diezelfde dag ook Rusland - Tsjechie EN Zweden - Finland....quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:35 schreef emokid het volgende:
Ah, oké, hoelang gaat dat ongeveer duren? Moet er weer om 7 uur uit, maar voor een keer wil ik wel tot zo laat kijken. Zeg wel tegen mijn baas dat de spelen erop waren.![]()
Ongeveer 2 uur als het snel gaat, tot soms 2u30 als er veel onderbrekingen zijn. Dus wedstrijden die om half 2 beginnen (zoals ik vaak heb met Tampa) ben je toch pas tegen vieren klaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:35 schreef emokid het volgende:
Ah, oké, hoelang gaat dat ongeveer duren? Moet er weer om 7 uur uit, maar voor een keer wil ik wel tot zo laat kijken. Zeg wel tegen mijn baas dat de spelen erop waren.![]()
Ik ben in Canadaquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:30 schreef MrTorture het volgende:
Waar kijk je? Komt-ie live en volledig op Ned 1?
Here you go:quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:43 schreef MrTorture het volgende:
Ik zoek streams of kanalen
Nog geen beeld
http://nos.nl/os2010/live/kanaal/multi-4/quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:43 schreef MrTorture het volgende:
Ik zoek streams of kanalen
Nog geen beeld
Werkt alleen in Nederlandquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:45 schreef Doler12 het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2010/live/kanaal/multi-4/
Ah...quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:47 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Werkt alleen in Nederland
Duitsland heeft minder coverage
Nederlandse proxy?quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:02 schreef MrTorture het volgende:
Godsamme zeg![]()
Gewoon nergens te kijken en de NOS alleen in Nederland
Echt ongelofelijk jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:10 schreef Saviola het volgende:
Geven ze op Ned 1 nu weer USA-Zwitserland? Zend dan tenminste Canada live uit
http://watchvancouverolym(...)olympics-2010-hockey ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:11 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk jak raak gefrustreerd hier
Als ik zo even loop te zappen geven alle zenders liever van die kutsporten dan hockey.. curling, kunstschaatsen, rodelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:11 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk jak raak gefrustreerd hier
Grueter doet al tijden het ijshockey en doet dat best verdienstelijk moet ik zeggen. Net als dat hij het zwemmen altijd verdienstelijk doet. Alleen het voetbal is iets minder.quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:30 schreef Saviola het volgende:
Valt me btw wel mee dat die NL commentator alle namen goed kent..
Wat Art zegtquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:30 schreef Saviola het volgende:
Valt me btw wel mee dat die NL commentator alle namen goed kent..
Jup het is zeker beter dan ik verwacht had. Alleen merk je toch wel duidelijk het stijlverschil met echt hockeycommentatoren, die praten alles veel sneller en makkelijker aan elkaar. Terwijl je hier nu een voetbalcommentator hebt die een beetje in die stijl een andere sport probeert te bepraten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Grueter doet al tijden het ijshockey en doet dat best verdienstelijk moet ik zeggen. Net als dat hij het zwemmen altijd verdienstelijk doet. Alleen het voetbal is iets minder.
Ja ach, vind dat-ie et best aardig doet verder.. Beter dan een die de wedstrijd mist en alleen de stats op orde heeft...quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:53 schreef Doler12 het volgende:
Die commentator ook die denkt nog dat Pronger bij de Ducks zit
Zullen weinig hollanders zijn die em niet gelovenquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:53 schreef Doler12 het volgende:
Die commentator ook die denkt nog dat Pronger bij de Ducks zit
Is dat zo dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:00 schreef Saviola het volgende:
Zullen er ook weinig geloven dat er een ijshockeyteam is die de Ducks heten
Sja dat krijg je dan als een team Disney als eigenaar heeftquote:
Disney is daar gelukkig al weg, vandaar de naamsverandering.. Was sowieso een kut-eigenaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:04 schreef Saviola het volgende:
[..]
Sja dat krijg je dan als een team Disney als eigenaar heeft
Die reclame van dat jankende kind? Erg jaquote:
Die ken ik wel jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 03:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat logo was wel leuker. Enige NHL-spullen rond 1998 in Nederland waren petjes en jassen met dat logo
.
Ik had een sweater daarmeequote:Op woensdag 17 februari 2010 03:10 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat logo was wel leuker. Enige NHL-spullen rond 1998 in Nederland waren petjes en jassen met dat logo
.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:13 schreef GuidooH het volgende:
Ik haat de Spelen.... Ik was om 23 uur al vet moe, maar wou wakker blijven om wat te werken... Nu nog niks gedaan, maar wel 2 wedstrijden ijshockey gekeken.
Hehe.. en dit zijn in principe de minst interessante wedstrijdenquote:Op woensdag 17 februari 2010 03:13 schreef GuidooH het volgende:
Ik haat de Spelen.... Ik was om 23 uur al vet moe, maar wou wakker blijven om wat te werken... Nu nog niks gedaan, maar wel 2 wedstrijden ijshockey gekeken.
Zondagquote:Op woensdag 17 februari 2010 03:16 schreef Saviola het volgende:
[..]
Hehe.. en dit zijn in principe de minst interessante wedstrijdenstraks komen nog de duels tussen de grote teams, die wil je zeker niet missen
Morgen is er Tsjechie-Slovakije en donderdag Rusland-Slovakije, helaas wel beide om 6u s'ochtends (dus eigenlijk donderdag en vriijdagochtend).quote:
Ja, misschien maar voor een tijdje in het Vancouver-ritme leven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:26 schreef MrTorture het volgende:
Ik voorspel wel het nodige slaapgebrek
Ik loop achter, las al dat het 6-0 werd en toen lag hij er nog niet in...quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:27 schreef Saviola het volgende:
Zo speciaal was die goal niet, hele hoek lag open.
Voor NHL niveau maar een normale goal![]()
Deze 6-0 is wel leuk gedaan dan weer.
Doe m'n bestquote:Op woensdag 17 februari 2010 03:27 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ja, misschien maar voor een tijdje in het Vancouver-ritme leven.
Van de baan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:38 schreef MrTorture het volgende:
[quote]Op woensdag 17 februari 2010 03:36 schreef GuidooH het volgende:
Kan een keeper trouwens ook van de baan afgestuurd worden?
Ja.. uhhh... van 't ijs.quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:38 schreef MrTorture het volgende:
[quote]Op woensdag 17 februari 2010 03:36 schreef GuidooH het volgende:
Kan een keeper trouwens ook van de baan afgestuurd worden?
[/quote
Van de baan?
Je bedoelt als penalty? Dan mag een veldspeler de straf uitzitten.
Je mag je check afmaken, zolang je hem maar inzet als het slachtoffer in bezit van de puck is.quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:43 schreef GuidooH het volgende:
Zijn er verder nog beperkingen qua het beuken... Of mag je gewoon op volle snelheid iemand tegen die boarding aan smijten?
De speler die je wilt beuken moet in puckbezit zijn, of net de puck hebben weggepast/weggeschoten. Verder zijn ze vaak wel streng als je iemand in de rug beukt die tegen de boards staat (die dus met zijn gezicht naar de boards staat).quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:43 schreef GuidooH het volgende:
Zijn er verder nog beperkingen qua het beuken... Of mag je gewoon op volle snelheid iemand tegen die boarding aan smijten?
6:05 he?quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:49 schreef MrTorture het volgende:
Twijfelsopstaan voor Rusland - Letland of toch even verstandig doen :p
Ah oké.quote:
Als ze het überhaupt uitzenden..quote:
Ik neem het gewoon op.quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:49 schreef MrTorture het volgende:
Twijfelsopstaan voor Rusland - Letland of toch even verstandig doen :p
NOS stream, maar jij zat niet in NL of zo?quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:52 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Als ze het überhaupt uitzenden..
Geen opnamemogelijkheid... :p Heb geen videorec of digitale opnamequote:
Uhu, Duitsland... Te veel risico.. Zometeen sta ik op voor een herhaling van de korte kuur voor mannen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:53 schreef GuidooH het volgende:
[..]
NOS stream, maar jij zat niet in NL of zo?
Haha, ook leuk toch!quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:59 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Geen opnamemogelijkheid... :p Heb geen videorec of digitale opname
[..]
Uhu, Duitsland... Te veel risico.. Zometeen sta ik op voor een herhaling van de korte kuur voor mannen...
Net over de grensquote:Op woensdag 17 februari 2010 04:01 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Haha, ook leuk toch!
Waar zit je in Duitsland?
Haha, dan had ik je misschien ook nog wakker kunnen schreeuwen, ik zit net aan de goede kant van de grens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:03 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Net over de grens![]()
En over 2 minuten lig ik in Duitslandtoch nog even 1:45 slapen
Eindelijk iemand die überhaupt goed spelt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:52 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Als ze het überhaupt uitzenden..
Wat doe jij uberhoubt hier?quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die überhaupt goed spelt.![]()
Ja sorry, normaal hou ik niet van sport.quote:
Ah... Wat doe je wakker dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja sorry, normaal hou ik niet van sport.
Kwam toevallig dit topic tegen.
Kom net terug van de hoerenquote:
Idd je moet toch je geld verdienen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:55 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ok.En nu weer je dagelijkse postaantal halen hier op fok?
Geld verdienen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd je moet toch je geld verdienen.
Zorg jij es voor koffie ofzoquote:
En jij ook van de partij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:56 schreef sp3c het volgende:
zo!
ik ben uitgeslapen ofzoiets, wanneer begint de volgende pot
quote:
Natuurlijk.quote:
quote:
Yep, vangen met de hand, en dan meteen op het ijs en doorspelen. Je mag em niet in de hand houden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:11 schreef GuidooH het volgende:
Haha, die was ook niet helemaal serieus.... Maar je mag dus de puck "aannemen" met je hand?
Ah okequote:Op woensdag 17 februari 2010 07:15 schreef MrTorture het volgende:
Je mag em naar het ijs slaan. Niet passen of scoren dus
4-0... Met PP.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:09 schreef MrTorture het volgende:
Wat zijn die Russen slechte powerplayers zeg
Commentator, waar?quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:24 schreef Manono het volgende:
heb bij die die ene commentator van Eurosport steeds het idee dat ik Wouter Bos hoor
Heb lenzen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:26 schreef Manono het volgende:
[..]
Nou, niet in beeld
maar zet je bril ff op anders
Puur toeval.. ze weten geen druk te zetten in die PP...quote:
Ah, ik kijk ook maar met een half oog...quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:28 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Puur toeval.. ze weten geen druk te zetten in die PP...
http://www.myp2pforum.eu/olympic-wintergames-2010/quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:28 schreef Keano het volgende:
Vanaf vandaag eindelijk de tijd om het tournooi te gaan volgen.
Even een vraagje: Gebruiken jullie de streams van de NOS of zijn er ook goeie streams met Amerikaans/Canadees commentaar? Zijn die NOS streams trouwens voorzien van commentaar?
Schakel anders die Vancouver-tracker uit, heb je daar geen last meer vanquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:48 schreef Doler12 het volgende:
Echt leuk dat het uitslag van Rusland al verklapt wordt op de frontepage. Conclusie nooit meer kijken op de frontepage voor normal nieuws
Jup.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:08 schreef Fiama het volgende:
Alleen USA - Zwitserland gekeken. Die partij was op papier nog het meest spannend van de 3. Ik had al verwacht dat Canada en Rusland met zo'n overmacht zouden winnen.
Zijn vanavond de andere 6 landen?
huh? Rusland Letland bedoel je?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:26 schreef Saviola het volgende:
[..]
Jup.
21.00 Finland-Wit Rusland
01.30 Zweden-Duitsland
06.00 Tsjechië-Slovakije
Net Rusland-Finland gekeken, dat commentaar op Eurosportmaargoed leuke pot wel, paar mooie goals van de Russen.
lekker belangrijk, je weet toch wat ze bedoelen?! Bovendien spreken Belgen Vlaams en geen Nederlands of Amerikaans he...quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Saviola het volgende:
Op een Vlaamse zender hier geven nu ook hockey, en dat commentaar is echt tenenkrommend zeg. Daar hebben ze het bij een save over een "mooie vangbal" (?), over "defencers" (verdedigers?) plus een heleboel naamverkrachtingen (Parise = paarijsie). En bij een gewone bodycheck gaan ze al helemaal los
Als ik kon schaatsen deed ik het ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:21 schreef sp3c het volgende:
dit soort dagen mis ik het wel een beetje om lekker 2 of 3 keer per week tegen een puck (of iemand anders) aan te slaan![]()
misschien toch volgend seizoen maar is een bierteam uitzoeken ergens ... maar dat zeg ik ieder jaar rond deze tijd
Het feit dat Exqi nog de moeite doet om iets uit te zenden van het ijshockey, het alpijns ski en het snowboarden vind ik al geweldigquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Saviola het volgende:
Op een Vlaamse zender hier geven nu ook hockey, en dat commentaar is echt tenenkrommend zeg. Daar hebben ze het bij een save over een "mooie vangbal" (?), over "defencers" (verdedigers?) plus een heleboel naamverkrachtingen (Parise = paarijsie). En bij een gewone bodycheck gaan ze al helemaal los
Beter iets dan niets. De gevestigde Vlaamse zenders geven niet thuis. Ben allang blij dat Exqi een poging doet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef Saviola het volgende:
Mja dat wel natuurlijk. Maar het ook voorzien van een beetje deskundig commentaar is wel zo handig.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Saviola het volgende:
. En bij een gewone bodycheck gaan ze al helemaal los
Crosby en Nash spelen voor Canada, maar Young en Stills hebben die selectie niet gehaaldquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor de namen Crosby en Nash voorbijkomen . Hebben Stills en Young ook zo'n carrièreswitch gemaakt?
Ik heb de hoop op een uitzending een beetje opgegevenquote:
ja eenzijdig ja en die ene zijde doet er niet heel erg zijn best voor ook!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Doler12 het volgende:
Ja het is een beetje eenzijdige wedstrijd he. Hagman kon zo vrij komen in de high slot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |