Here you go:quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:43 schreef MrTorture het volgende:
Ik zoek streams of kanalen
Nog geen beeld
http://nos.nl/os2010/live/kanaal/multi-4/quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:43 schreef MrTorture het volgende:
Ik zoek streams of kanalen
Nog geen beeld
Werkt alleen in Nederlandquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:45 schreef Doler12 het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2010/live/kanaal/multi-4/
Ah...quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:47 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Werkt alleen in Nederland
Duitsland heeft minder coverage
Nederlandse proxy?quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:02 schreef MrTorture het volgende:
Godsamme zeg![]()
Gewoon nergens te kijken en de NOS alleen in Nederland
Echt ongelofelijk jaquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:10 schreef Saviola het volgende:
Geven ze op Ned 1 nu weer USA-Zwitserland? Zend dan tenminste Canada live uit
http://watchvancouverolym(...)olympics-2010-hockey ?quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:11 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk jak raak gefrustreerd hier
Als ik zo even loop te zappen geven alle zenders liever van die kutsporten dan hockey.. curling, kunstschaatsen, rodelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:11 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk jak raak gefrustreerd hier
Grueter doet al tijden het ijshockey en doet dat best verdienstelijk moet ik zeggen. Net als dat hij het zwemmen altijd verdienstelijk doet. Alleen het voetbal is iets minder.quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:30 schreef Saviola het volgende:
Valt me btw wel mee dat die NL commentator alle namen goed kent..
Wat Art zegtquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:30 schreef Saviola het volgende:
Valt me btw wel mee dat die NL commentator alle namen goed kent..
Jup het is zeker beter dan ik verwacht had. Alleen merk je toch wel duidelijk het stijlverschil met echt hockeycommentatoren, die praten alles veel sneller en makkelijker aan elkaar. Terwijl je hier nu een voetbalcommentator hebt die een beetje in die stijl een andere sport probeert te bepraten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Grueter doet al tijden het ijshockey en doet dat best verdienstelijk moet ik zeggen. Net als dat hij het zwemmen altijd verdienstelijk doet. Alleen het voetbal is iets minder.
Ja ach, vind dat-ie et best aardig doet verder.. Beter dan een die de wedstrijd mist en alleen de stats op orde heeft...quote:Op woensdag 17 februari 2010 02:53 schreef Doler12 het volgende:
Die commentator ook die denkt nog dat Pronger bij de Ducks zit
Zullen weinig hollanders zijn die em niet gelovenquote:Op woensdag 17 februari 2010 02:53 schreef Doler12 het volgende:
Die commentator ook die denkt nog dat Pronger bij de Ducks zit
Is dat zo dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:00 schreef Saviola het volgende:
Zullen er ook weinig geloven dat er een ijshockeyteam is die de Ducks heten
Sja dat krijg je dan als een team Disney als eigenaar heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |