Geen opnamemogelijkheid... :p Heb geen videorec of digitale opnamequote:
Uhu, Duitsland... Te veel risico.. Zometeen sta ik op voor een herhaling van de korte kuur voor mannen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:53 schreef GuidooH het volgende:
[..]
NOS stream, maar jij zat niet in NL of zo?
Haha, ook leuk toch!quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:59 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Geen opnamemogelijkheid... :p Heb geen videorec of digitale opname
[..]
Uhu, Duitsland... Te veel risico.. Zometeen sta ik op voor een herhaling van de korte kuur voor mannen...
Net over de grensquote:Op woensdag 17 februari 2010 04:01 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Haha, ook leuk toch!
Waar zit je in Duitsland?
Haha, dan had ik je misschien ook nog wakker kunnen schreeuwen, ik zit net aan de goede kant van de grens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:03 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Net over de grens![]()
En over 2 minuten lig ik in Duitslandtoch nog even 1:45 slapen
Eindelijk iemand die überhaupt goed spelt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:52 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Als ze het überhaupt uitzenden..
Wat doe jij uberhoubt hier?quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die überhaupt goed spelt.![]()
Ja sorry, normaal hou ik niet van sport.quote:
Ah... Wat doe je wakker dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja sorry, normaal hou ik niet van sport.
Kwam toevallig dit topic tegen.
Kom net terug van de hoerenquote:
Idd je moet toch je geld verdienen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:55 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ok.En nu weer je dagelijkse postaantal halen hier op fok?
Geld verdienen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd je moet toch je geld verdienen.
Zorg jij es voor koffie ofzoquote:
En jij ook van de partij?quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:56 schreef sp3c het volgende:
zo!
ik ben uitgeslapen ofzoiets, wanneer begint de volgende pot
quote:
Natuurlijk.quote:
quote:
Yep, vangen met de hand, en dan meteen op het ijs en doorspelen. Je mag em niet in de hand houden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:11 schreef GuidooH het volgende:
Haha, die was ook niet helemaal serieus.... Maar je mag dus de puck "aannemen" met je hand?
Ah okequote:Op woensdag 17 februari 2010 07:15 schreef MrTorture het volgende:
Je mag em naar het ijs slaan. Niet passen of scoren dus
4-0... Met PP.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:09 schreef MrTorture het volgende:
Wat zijn die Russen slechte powerplayers zeg
Commentator, waar?quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:24 schreef Manono het volgende:
heb bij die die ene commentator van Eurosport steeds het idee dat ik Wouter Bos hoor
Heb lenzen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:26 schreef Manono het volgende:
[..]
Nou, niet in beeld
maar zet je bril ff op anders
Puur toeval.. ze weten geen druk te zetten in die PP...quote:
Ah, ik kijk ook maar met een half oog...quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:28 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Puur toeval.. ze weten geen druk te zetten in die PP...
http://www.myp2pforum.eu/olympic-wintergames-2010/quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:28 schreef Keano het volgende:
Vanaf vandaag eindelijk de tijd om het tournooi te gaan volgen.
Even een vraagje: Gebruiken jullie de streams van de NOS of zijn er ook goeie streams met Amerikaans/Canadees commentaar? Zijn die NOS streams trouwens voorzien van commentaar?
Schakel anders die Vancouver-tracker uit, heb je daar geen last meer vanquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:48 schreef Doler12 het volgende:
Echt leuk dat het uitslag van Rusland al verklapt wordt op de frontepage. Conclusie nooit meer kijken op de frontepage voor normal nieuws
Jup.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:08 schreef Fiama het volgende:
Alleen USA - Zwitserland gekeken. Die partij was op papier nog het meest spannend van de 3. Ik had al verwacht dat Canada en Rusland met zo'n overmacht zouden winnen.
Zijn vanavond de andere 6 landen?
huh? Rusland Letland bedoel je?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:26 schreef Saviola het volgende:
[..]
Jup.
21.00 Finland-Wit Rusland
01.30 Zweden-Duitsland
06.00 Tsjechië-Slovakije
Net Rusland-Finland gekeken, dat commentaar op Eurosportmaargoed leuke pot wel, paar mooie goals van de Russen.
lekker belangrijk, je weet toch wat ze bedoelen?! Bovendien spreken Belgen Vlaams en geen Nederlands of Amerikaans he...quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Saviola het volgende:
Op een Vlaamse zender hier geven nu ook hockey, en dat commentaar is echt tenenkrommend zeg. Daar hebben ze het bij een save over een "mooie vangbal" (?), over "defencers" (verdedigers?) plus een heleboel naamverkrachtingen (Parise = paarijsie). En bij een gewone bodycheck gaan ze al helemaal los
Als ik kon schaatsen deed ik het ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:21 schreef sp3c het volgende:
dit soort dagen mis ik het wel een beetje om lekker 2 of 3 keer per week tegen een puck (of iemand anders) aan te slaan![]()
misschien toch volgend seizoen maar is een bierteam uitzoeken ergens ... maar dat zeg ik ieder jaar rond deze tijd
Het feit dat Exqi nog de moeite doet om iets uit te zenden van het ijshockey, het alpijns ski en het snowboarden vind ik al geweldigquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Saviola het volgende:
Op een Vlaamse zender hier geven nu ook hockey, en dat commentaar is echt tenenkrommend zeg. Daar hebben ze het bij een save over een "mooie vangbal" (?), over "defencers" (verdedigers?) plus een heleboel naamverkrachtingen (Parise = paarijsie). En bij een gewone bodycheck gaan ze al helemaal los
Beter iets dan niets. De gevestigde Vlaamse zenders geven niet thuis. Ben allang blij dat Exqi een poging doet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef Saviola het volgende:
Mja dat wel natuurlijk. Maar het ook voorzien van een beetje deskundig commentaar is wel zo handig.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Saviola het volgende:
. En bij een gewone bodycheck gaan ze al helemaal los
Crosby en Nash spelen voor Canada, maar Young en Stills hebben die selectie niet gehaaldquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor de namen Crosby en Nash voorbijkomen . Hebben Stills en Young ook zo'n carrièreswitch gemaakt?
Ik heb de hoop op een uitzending een beetje opgegevenquote:
ja eenzijdig ja en die ene zijde doet er niet heel erg zijn best voor ook!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Doler12 het volgende:
Ja het is een beetje eenzijdige wedstrijd he. Hagman kon zo vrij komen in de high slot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |