Geen opnamemogelijkheid... :p Heb geen videorec of digitale opnamequote:
Uhu, Duitsland... Te veel risico.. Zometeen sta ik op voor een herhaling van de korte kuur voor mannen...quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:53 schreef GuidooH het volgende:
[..]
NOS stream, maar jij zat niet in NL of zo?
Haha, ook leuk toch!quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:59 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Geen opnamemogelijkheid... :p Heb geen videorec of digitale opname
[..]
Uhu, Duitsland... Te veel risico.. Zometeen sta ik op voor een herhaling van de korte kuur voor mannen...
Net over de grensquote:Op woensdag 17 februari 2010 04:01 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Haha, ook leuk toch!
Waar zit je in Duitsland?
Haha, dan had ik je misschien ook nog wakker kunnen schreeuwen, ik zit net aan de goede kant van de grens.quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:03 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Net over de grens![]()
En over 2 minuten lig ik in Duitslandtoch nog even 1:45 slapen
Eindelijk iemand die überhaupt goed spelt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 03:52 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Als ze het überhaupt uitzenden..
Wat doe jij uberhoubt hier?quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die überhaupt goed spelt.![]()
Ja sorry, normaal hou ik niet van sport.quote:
Ah... Wat doe je wakker dan?quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja sorry, normaal hou ik niet van sport.
Kwam toevallig dit topic tegen.
Kom net terug van de hoerenquote:
Idd je moet toch je geld verdienen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:55 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Ok.En nu weer je dagelijkse postaantal halen hier op fok?
Geld verdienen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd je moet toch je geld verdienen.
Zorg jij es voor koffie ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |