http://www.myp2pforum.eu/olympic-wintergames-2010/quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:28 schreef Keano het volgende:
Vanaf vandaag eindelijk de tijd om het tournooi te gaan volgen.
Even een vraagje: Gebruiken jullie de streams van de NOS of zijn er ook goeie streams met Amerikaans/Canadees commentaar? Zijn die NOS streams trouwens voorzien van commentaar?
Schakel anders die Vancouver-tracker uit, heb je daar geen last meer vanquote:Op woensdag 17 februari 2010 11:48 schreef Doler12 het volgende:
Echt leuk dat het uitslag van Rusland al verklapt wordt op de frontepage. Conclusie nooit meer kijken op de frontepage voor normal nieuws
Jup.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:08 schreef Fiama het volgende:
Alleen USA - Zwitserland gekeken. Die partij was op papier nog het meest spannend van de 3. Ik had al verwacht dat Canada en Rusland met zo'n overmacht zouden winnen.
Zijn vanavond de andere 6 landen?
huh? Rusland Letland bedoel je?quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:26 schreef Saviola het volgende:
[..]
Jup.
21.00 Finland-Wit Rusland
01.30 Zweden-Duitsland
06.00 Tsjechië-Slovakije
Net Rusland-Finland gekeken, dat commentaar op Eurosportmaargoed leuke pot wel, paar mooie goals van de Russen.
lekker belangrijk, je weet toch wat ze bedoelen?! Bovendien spreken Belgen Vlaams en geen Nederlands of Amerikaans he...quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Saviola het volgende:
Op een Vlaamse zender hier geven nu ook hockey, en dat commentaar is echt tenenkrommend zeg. Daar hebben ze het bij een save over een "mooie vangbal" (?), over "defencers" (verdedigers?) plus een heleboel naamverkrachtingen (Parise = paarijsie). En bij een gewone bodycheck gaan ze al helemaal los
Als ik kon schaatsen deed ik het ookquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:21 schreef sp3c het volgende:
dit soort dagen mis ik het wel een beetje om lekker 2 of 3 keer per week tegen een puck (of iemand anders) aan te slaan![]()
misschien toch volgend seizoen maar is een bierteam uitzoeken ergens ... maar dat zeg ik ieder jaar rond deze tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |