Het feit dat Exqi nog de moeite doet om iets uit te zenden van het ijshockey, het alpijns ski en het snowboarden vind ik al geweldigquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Saviola het volgende:
Op een Vlaamse zender hier geven nu ook hockey, en dat commentaar is echt tenenkrommend zeg. Daar hebben ze het bij een save over een "mooie vangbal" (?), over "defencers" (verdedigers?) plus een heleboel naamverkrachtingen (Parise = paarijsie). En bij een gewone bodycheck gaan ze al helemaal los
Beter iets dan niets. De gevestigde Vlaamse zenders geven niet thuis. Ben allang blij dat Exqi een poging doet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:54 schreef Saviola het volgende:
Mja dat wel natuurlijk. Maar het ook voorzien van een beetje deskundig commentaar is wel zo handig.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Saviola het volgende:
. En bij een gewone bodycheck gaan ze al helemaal los
Crosby en Nash spelen voor Canada, maar Young en Stills hebben die selectie niet gehaaldquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor de namen Crosby en Nash voorbijkomen . Hebben Stills en Young ook zo'n carrièreswitch gemaakt?
Ik heb de hoop op een uitzending een beetje opgegevenquote:
ja eenzijdig ja en die ene zijde doet er niet heel erg zijn best voor ook!quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:39 schreef Doler12 het volgende:
Ja het is een beetje eenzijdige wedstrijd he. Hagman kon zo vrij komen in de high slot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |