Het is om 21:05 ongeveer lokale tijd, 6:05 Nederlandse tijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:55 schreef truSteh het volgende:
3 verschillende tijden hahaal klinkt 6:05 wel aannemelijk, hmmm dat word vroeg de wekker zetten
Nah niet heel vaak idd. Kan enkel toegekend worden als een speler wordt neergehaald (of flink gehinderd) terwijl hij alleen op doel afgaat. En dan nog kan de scheidsrechter een gewone penalty/straf toe te kennen ipv een penalty shotquote:
Ik kan zo geen slaap krijgen lolquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:55 schreef truSteh het volgende:
3 verschillende tijden hahaal klinkt 6:05 wel aannemelijk, hmmm dat word vroeg de wekker zetten
ja dat is beter dan ik hem kon uitleggen denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:57 schreef Saviola het volgende:
[..]
Nah niet heel vaak idd. Kan enkel toegekend worden als een speler wordt neergehaald (of flink gehinderd) terwijl hij alleen op doel afgaat. En dan nog kan de scheidsrechter een gewone penalty/straf toe te kennen ipv een penalty shot
Klopt ja zijn nog wat andere zaken die minder voorkomen maar ook een penalty shot kunnen opleveren. Als een speler bijvoorbeeld in de goaliecrease(zone) de puck met zn hand bedekt. Of ook een mooie (gebeurde vorig jaar bij een game van Tampa) als een speler alleen op de goal gaat en een verdediger van de tegenstander gooit zn stick (of in dit geval, handschoenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat is beter dan ik hem kon uitleggen denk ik
goalie die de goal omgooit als een is doorgebroken staat bv ook een penalty shot op
Jonas Hiller. Heeft vorig jaar 'mijn' Sharks bijna in zn eentje uitgeschakeld in de eerste ronde van de play-offsquote:
Ha dat weet ik nog hehe!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:14 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Jonas Hiller. Heeft vorig jaar 'mijn' Sharks bijna in zn eentje uitgeschakeld in de eerste ronde van de play-offs
Zeg, hoe doet jouw ploegje het eigenlijk in de race om de play-offplaatsen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:16 schreef Saviola het volgende:
De Sharks schakelen zichzelf eigenlijk altijd uit..![]()
ik kon m niet laten sorry
looooooooool!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:13 schreef Saviola het volgende:
[..]
Klopt ja zijn nog wat andere zaken die minder voorkomen maar ook een penalty shot kunnen opleveren. Als een speler bijvoorbeeld in de goaliecrease(zone) de puck met zn hand bedekt. Of ook een mooie (gebeurde vorig jaar bij een game van Tampa) als een speler alleen op de goal gaat en een verdediger van de tegenstander gooit zn stick (of in dit geval, handschoen) naar de aanvaller.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zeg, hoe doet jouw ploegje het eigenlijk in de race om de play-offplaatsen?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:17 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zeg, hoe doet jouw ploegje het eigenlijk in de race om de play-offplaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |