Ik weet het echt niet, eerste keer dat ik het kijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Zit je ons nou te fucken met die clowntjes steeds of weet je het gewoon niet? Anyway, da's als er eentje is weggestuurd. Het andere team heeft dan een man meer, en dat noemt met powerplay.
Ja dat is hetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:11 schreef GuidooH het volgende:
Ah een nieuwe "delaying the game"... Express de puck erbuiten spelen?
Yup. En geen probleem dat je het niet weet hoor, maar door die clowntjes dacht ik dat je het wel wist maar ons gewoon zat te fuckenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:11 schreef GuidooH het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:11 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Yup. En geen probleem dat je het niet weet hoor, maar door die clowntjes dacht ik dat je het wel wist maar ons gewoon zat te fucken
fixedquote:
NHL is nog leukerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:14 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Toffe sport, ga ik vaker kijken.Wie is er eigenlijk favoriet voor 't hele toernooi, Canada en USA ofzo?
En maar beter ook, over die OP heb ik heel wat uren gedaan.quote:
zie het als spelbederfquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:11 schreef GuidooH het volgende:
grote mond?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:16 schreef popolon het volgende:
[..]
En maar beter ook, over die OP heb ik heel wat uren gedaan.
Dat zijn diving en unsportsmanlike conduct.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
zie het als spelbederf
kan ook bv voor schreeuwend over de grond rollen terwijl je de verkeerde knie vast pakt net als bij voetbal of zonder reden je stick tegen de boarding kapot slaan en volgens mij zelfs als je na het fluitsignaal terwijl het spel al stil is toch nog de puck naar de andere kant van het veld schiet
feitelijk krijg je het als je een irritantje bent
oeh je hebt gelijk ik denk aan unsportsmanlike conductquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:20 schreef Katth het volgende:
[..]
Dat zijn diving en unsportsmanlike conduct.
Hier op het forum wel.. hebben ze daar bij de internationale hockeyfederatie lekker helemaal niks mee te makenquote:
Bestaat wel, wordt zelden gegeven. Als er namelijk wel contact is, maar heel licht en de speler valt express is het weer unsportsmanlike omdat je niet divet als je wel geraakt bent.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh je hebt gelijk ik denk aan unsportsmanlike conduct
diving heb ik nog nooit van gehoord
ja dat is te dicht bij mijn wekkerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:25 schreef nyny83 het volgende:
Ik ben wat anders doen, vriendin wil film kijken. Tot vanavond bij de volgende wedstrijd
Das penalty shot; je begint met de puck vanaf center ice, en je krijgt 1 poging om te scoren op de goaliequote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:40 schreef GuidooH het volgende:
Is er bij ijshockey ook iets als penalty's, zoals bij voetbal van 11 meter is?
Ah oké, komt dat vaak voor?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:43 schreef Saviola het volgende:
[..]
Das penalty shot; je begint met de puck vanaf center ice, en je krijgt 1 poging om te scoren op de goalie
23:35quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:45 schreef truSteh het volgende:
Weet niet of het al gevraagd is, maar hoe laat onze tijd begint Rusland?
neequote:
2100 uurquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:45 schreef truSteh het volgende:
Weet niet of het al gevraagd is, maar hoe laat onze tijd begint Rusland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |