Komt goed. De cup winnen ze wel binnen 50 jaarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:27 schreef Saviola het volgende:
Arme nyny, ik zou gewoon van team veranderen want de Sharks winnen toch nooit wat.
Afijn, even filmpje doen en om 1u30 zijn we er terug voor Team Canada
De NHL is altijd spectaculairder, omdat er veel fysieker gespeeld wordt (en er veel meer toegelaten wordt) dan international hockey. Denk trouwens dat je van dit soort wedstrijden (waar 1 tegenstander veel sterker is) niet zoveel moet verwachten, de echt mooie wedstrijden zullen worden gespeeld tussen de toplanden (Canada, USA, Rusland, Zweden, Finland, Tsjechie en Slovakije)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:48 schreef GuidooH het volgende:
Was afgelopen wedstrijd een beetje hoe het normaal gespeeld wordt, of is het normaal spectaculairder?
Lees dan...quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:23 schreef Ricard0j het volgende:
Totaal niets gelezen ofzo,
maar doen de echte 'beste spelers' van de NHL nou hier ook aan mee?
Hehehe, ja sorry.quote:
Komt misschien nog, ik ben ook fan geworden van hockey nadat ik het op TV zag tijdens de Olympische Spelenquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:27 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Hehehe, ja sorry.
In ieder geval bedankt.
Ben geen volger van ijshockey, maar vind het wel interessant om het wel is te kijken
1u40 zondagnacht op maandagquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:30 schreef emokid het volgende:
http://www.vancouver2010.(...)-17_ihm400a06sO.html
Hoelaat is dit voor ons. Is dit de nacht van zondag op maandag?Wil m echt graag zien, lijkt me een mooie strijd.
Grueter mag weer eens doen alsof hij er verstand van heeftquote:Op woensdag 17 februari 2010 00:29 schreef Saviola het volgende:
Haha dat commentaar daarbij. Lijkt wel alsof die op een voetbalwedstrijd zit.
dat wordt voor mij 24 uur doorbikkelen want volgens mij heb je diezelfde dag ook Rusland - Tsjechie EN Zweden - Finland....quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:35 schreef emokid het volgende:
Ah, oké, hoelang gaat dat ongeveer duren? Moet er weer om 7 uur uit, maar voor een keer wil ik wel tot zo laat kijken. Zeg wel tegen mijn baas dat de spelen erop waren.![]()
Ongeveer 2 uur als het snel gaat, tot soms 2u30 als er veel onderbrekingen zijn. Dus wedstrijden die om half 2 beginnen (zoals ik vaak heb met Tampa) ben je toch pas tegen vieren klaar.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:35 schreef emokid het volgende:
Ah, oké, hoelang gaat dat ongeveer duren? Moet er weer om 7 uur uit, maar voor een keer wil ik wel tot zo laat kijken. Zeg wel tegen mijn baas dat de spelen erop waren.![]()
Ik ben in Canadaquote:Op woensdag 17 februari 2010 01:30 schreef MrTorture het volgende:
Waar kijk je? Komt-ie live en volledig op Ned 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |