quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Jian het volgende:
Ik heb altijd wel enige sympathie voor Peter gehad, tijdens de bunker maar ook bijvoorbeeld in de periode dat hij zich hier op Fok aan het "verdedigen" was tegen alle aantijgingen, aangaande zijn gedrag richting Renate, etc. Hij ging er toch maar staan voor zitten. Ja, ik vind hem zo nu en dan best vermakelijk
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is precies wat je zegt: ieder circus heeft een clown nodig.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth zou met Jolanda een persbericht gaan schrijven, toen waren ze ineens een nieuw programma aan het voorbereiden, toen ging het over het verplaatsen van bureaus en nu weer min of meer over de personele bezetting van dat programma. En o ja, je moet natuurlijk ook even een mailtje sturen aan de mensen dat ze aanwezig dienen te zijn.
En nu tot in detail de boodschappenlijst voor die dag?
Nee, ik ben in het algemeen alles behalve hulpvaardig op de chatquote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben jij Freakolympics op de chat en hielp je op afstand Marian met geluid uittesten?
De mastermindquote:Op maandag 15 februari 2010 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido denkt de oplossing te hebben voor het gebrek aan microfoons door de groep op te delen in 5 groepen van 3. Dan hebben ze 3 microfoons nodig per setting, dan is het voor elkaar
Alle grote partijen doen mee volgens Liesbeth, dus de rest komt dan ook.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
hebben de andere partijen al een toezegging gedaan dat ze komen?
Denk zelfs dat ze nog niet eens uitgenodigd zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
hebben de andere partijen al een toezegging gedaan dat ze komen?
Ik hoop dat iemand het heeft opgenomen. Wij hebben het niet, dus als iemand het wil uploaden, heel graag!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Even vergeten hoe Johan gigantisch uit zijn plaat ging richting de chat???
Filmpje????
Ja en hij bedacht dan ook maar dat ze de geluidsman niet van tevoren vertelllen wie welke zender heeft. Dat ziet hij wel aan zijn metersquote:
Jij lurkt alleen?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:55 schreef Jian het volgende:
Nee, ik ben in het algemeen alles behalve hulpvaardig op de chat![]()
Nee, ik heb gemaildquote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Goh ze zijn weer live in beeld inkantoortje, komt Johan er misschien aan gerend dat ze gauw de camara op hun snuffert zetten???
ah ik snap de tactiek nu.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alle grote partijen doen mee volgens Liesbeth, dus de rest komt dan ook.
Tnxquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik snap de tactiek nu.
ze komen allemaal, liesbeth maakt ze kwijt en johan wint de verkiezingen bij gebrek aan tegenpartijen
Hee, ik niet hèquote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En iedereen me heul voor gek verklaren tijdens de Bunker
Laat ik het zo zeggen, als ik binnen kom gaan Hans zijn hamertenen nog krommer staan, vertrekt zijn normaal zo olijke snuit in een verwilderde grimas en maakt zijn hand automatisch een beweging richting banknop ....quote:
Zo treffendquote:Op maandag 15 februari 2010 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Hanse panse kevertje,
Die klom eens op een hek
Neer viel de regen
Die spoelde alles weg
Op kwam de zon
Die maakte alles droog
Hanse panse kevertje
Die klom toen weer omhoog
Hij is wel dom, maar niet gekquote:Op maandag 15 februari 2010 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido zegt dat hij er pas net achter kwam dat de camera op een lege bar staat en lacht de chatters maar weer eens uit. Morgen Vraag je Raak met Alsido?
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:10 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:10 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het in de gaten. En nu is het muisstil.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt wel weer een aantal geweldige scènes van het hoorspel The Office Eindhoven gemist.
Morgen gaat Peter ook naar TMF om z'n carnavalsplaatje te pluggen in de uitzendingquote:Op maandag 15 februari 2010 23:37 schreef Copycat het volgende:
Morgen is de laatste dag van carnaval en Alsido oppert nu het idee om iets met carnavaldingetjes te doen.
Snelle schakelaar.
ok die jaap show wordt dus een elke week gaan we in op een chatter?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarschijnlijk speel ik woensdag weer een hoofdrol in de Jaap Show.
Ik werd er tenminste door Sly op gewezen
-1-
-2-
Mooi op tijd voor volgend jaar!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen gaat Peter ook naar TMF om z'n carnavalsplaatje te pluggen in de uitzending
Ach ja, Sly............ben er nog steeds niet achter wie TobiasB is. BTW, heeft hij nog steeds radio uitzendingen, want daar kom je dan ook vast geregeld ter sprake!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarschijnlijk speel ik woensdag weer een hoofdrol in de Jaap Show.
Ik werd er tenminste door Sly op gewezen
-1-
-2-
Wow, die Alsido!! Nog voor dit jaar of alvast voor 2011?? Je kan er maar beter op tijd bij zijn toch?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:37 schreef Copycat het volgende:
Morgen is de laatste dag van carnaval en Alsido oppert nu het idee om iets met carnavaldingetjes te doen.
Snelle schakelaar.
Ja hè, met haar 'stop stop stop'. Ik zou juist mijn bek niet meer houden. Kan daar erg slecht tegen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:50 schreef Copycat het volgende:
Ik ben even dat Leo versus Alsido gedoe aan het bekijken. Wat is dat XLmedium een vervelende bemoeizuchtkut.
Ze is het ook iedere keer eens met degene die het laatst iets gezegd heeft, ook al is die het niet eens met de vorige spreker.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:50 schreef Copycat het volgende:
Ik ben even dat Leo versus Alsido gedoe aan het bekijken. Wat is dat XLmedium een vervelende bemoeizuchtkut.
Volgende keer is het misschien handig als-ie Nederlands zou spreken, dan zouden we hem misschien begrijpen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:55 schreef Copycat het volgende:
Ik zit met open mond te kijken en luisteren naar Alsido's niks.
Er is nog niets geregeld, ze hebben slechts wat aandachtspunten op papier gezet.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:58 schreef spuitje het volgende:
Alles is geregeld voor het politieke debat. De microfoons, de tafeltjes, zelfs de tafelkleedjes en de bloemen en de vaasjes waar de bloemen in moeten.
Ze hebben echt hun best gedaan vanavond.
Wat nog wel even geregeld moet worden zijn de lijsttrekkers en een goede gespreksleider, maar ach, dat is peanuts. Daar hebben ze het niet eens over
Sinds een week of twee, denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef Jian het volgende:
Ik keek net naar Alsido en Liesbeth, die blikken ... en ineens wist ik het, ze neuken
Ja ik zie het ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef Jian het volgende:
Ik keek net naar Alsido en Liesbeth, die blikken ... en ineens wist ik het, ze neuken
en worden morgen weer helemaal overnieuw aangepast en van tafel weer geveegtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is nog niets geregeld, ze hebben slechts wat aandachtspunten op papier gezet.
20 minuten meegereden op weg naar zijn weekeindjes Duitsland.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Of zij heeft hem afgesjord in de auto. Zoiets.
Duh.. was nogal lekker geheim ..quote:
Voor mij is het nieuw.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Duh.. was nogal lekker geheim ..
Hoop ik voor Alsido dat zij wel haar brilletje op hadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Of zij heeft hem afgesjord in de auto. Zoiets.
Ach, met die steeldrums erin kan die plaat deze zomer goed mee op de Noord-Hollandse kermissenquote:
Dat zal heus wel, maar ik kan niet tegelijk en naar Vlemmix TV kijken en naar Pauper Radio luisteren. Dus als iemand opnamen heeft, graag !quote:Op maandag 15 februari 2010 23:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach ja, Sly............ben er nog steeds niet achter wie TobiasB is. BTW, heeft hij nog steeds radio uitzendingen, want daar kom je dan ook vast geregeld ter sprake!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoop ik voor Alsido dat zij wel haar brilletje op had![]()
tbh kan ik het wel snappen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:52 schreef Copycat het volgende:
En Alsido wil gewoon nog minder doen. Wat een klucht.
Vind je?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:50 schreef Copycat het volgende:
Zit je ook te wachten op de 500 meter gomiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh kan ik het wel snappen.
ze werken met 3 man een paardenkop.
hoe wil je meer programma's maken met zo een onderbezetting. En dan heb ik niet eens over de know how.
ze hebben niemand en niets. willen ze er iets van maken moeten ze zorgen dat ze meer mankracht en know how binnenkrijgen. dat lukt alleen niet met de huidige manier van werken.
Alsido en Liesbeth zullen kundige medewerkers afwimpelen en tegenwerken. Die dulden na al deze tijd echt niemand meer om zich heen die wel van wanten weet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh kan ik het wel snappen.
ze werken met 3 man een paardenkop.
hoe wil je meer programma's maken met zo een onderbezetting. En dan heb ik niet eens over de know how.
ze hebben niemand en niets. willen ze er iets van maken moeten ze zorgen dat ze meer mankracht en know how binnenkrijgen. dat lukt alleen niet met de huidige manier van werken.
Jaap als gespreksleider?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:58 schreef spuitje het volgende:
Alles is geregeld voor het politieke debat. De microfoons, de tafeltjes, zelfs de tafelkleedjes en de bloemen en de vaasjes waar de bloemen in moeten.
Ze hebben echt hun best gedaan vanavond.
Wat nog wel even geregeld moet worden zijn de lijsttrekkers en een goede gespreksleider, maar ach, dat is peanuts. Daar hebben ze het niet eens over
yups, iig de 1e run meepikken. als we kansrijk zijn pak ik de 2e ook meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je ook te wachten op de 500 meter gomi
Zou het? Dat was nou nog nooooit bij me opgekomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef Jian het volgende:
Alsido denkt dat als er meer vrijwilligers zijn er vanzelf meer op de stream te zien valt. Nog meer mensen die pauze houden met een kop thee aan de bar, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsido en Liesbeth zullen kundige medewerkers afwimpelen en tegenwerken. Die dulden na al deze tijd echt niemand meer om zich heen die wel van wanten weet.
Trusten, Disanaquote:Welterusten allemaal
Ja, maar denken, denken, .... na die blik van net wist ik het zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou het? Dat was nou nog nooooit bij me opgekomen.
als mensen met een goed doordacht plan komen. zal johan t wel een kans geven. je moet dan alleen niet op die 2 bouwen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsido en Liesbeth zullen kundige medewerkers afwimpelen en tegenwerken. Die dulden na al deze tijd echt niemand meer om zich heen die wel van wanten weet.
Welterusten allemaal
Jij denkt 24 uur per dag aan seks, toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou het? Dat was nou nog nooooit bij me opgekomen.
Zwaar ijs, kan een voordeel zijn. Ik kijk het helemaal, ik gun het Wotherspoonquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, iig de 1e run meepikken. als we kansrijk zijn pak ik de 2e ook mee
ik denk zo en beetje sinds die ene keer dat er een andere vrouw aanwezig was en aandacht aan alsido schonk. denk dat liesbeth die avond 'mine, mine, mine' schreeuwend boven op hem gedoken is achter de schermenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar denken, denken, .... na die blik van net wist ik het zeker
Ik heb die blikken al veel vaker bij Liesbeth gezien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar denken, denken, .... na die blik van net wist ik het zeker
wotherspoon gun ik t op basis van zijn gehele loopbaan, maar denk dat hij 2 lees niet meer aankan. en ach ik gun mulder ook wel een plak na zijn strijd om er uberhaupt te mogen staan na dat oktquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Zwaar ijs, kan een voordeel zijn. Ik kijk het helemaal, ik gun het Wotherspoon
In het land der blinden is (alsido) een oog koning!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
Hoi Natas!quote:De andere oud DGK'er is een verrassing en geloof me, die is heftig!
In dit land der blinden, is Alsido deaf, dumb and blind.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:04 schreef kruiwagen het volgende:
In het land der blinden is (alsido) een oog koning!!!
Dit is vast een je had erbij moeten zijn momentje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:55 schreef shomila het volgende:
Nou het was weer hilarisch gisteravond.
Marianne1976 die tot 4 of 5 keer een ban krijgt.
Ze mocht er weer op typte 2 regels en kreeg weer een ban.
Duh con die even kwam rellen maar de cursus "Hoe te rellen zonder ban"nog niet heeft gevolgd.
1 tip voor Duh con over buitenlanders typen is niet zo handig.
Ik heb me weer kostelijk vermaakt.
Johan baalt dat hij Dementor niet in zijn crew heeft. Dat merk je vooral op het eind.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:23 schreef Copycat het volgende:
Hou je commentaar voor je of kom gewoon helpen!
Wat een heerlijk simplistisch wereldbeeld.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:18 schreef Pearlbitch het volgende:
10.17 uur einde ontbijtshow.
Johan: "Hij duurde iets korter, maar het nieuws was op."
Gouda koopt tuig af...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Uit het SV Ontbijtnieuws:
[ afbeelding ]
Lijsttrekker van de Partij voor de Toekomst: "Ik heb er wel een mening over, maar die houd ik voor me."![]()
Ja, daar trek je de kiezer mee, Johan.
Ik heb wel vaker de indruk gehad dat Johan het slecht trekt dat niet alle TBO-medewerkers automatisch voor SV zijn gaan "vrijwilligen"quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Johan baalt dat hij Dementor niet in zijn crew heeft. Dat merk je vooral op het eind.
Troosteloos.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:30 schreef tonja het volgende:
Een typerend beeld
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:30 schreef tonja het volgende:
Een typerend beeld
[ link | afbeelding ]
Ik heb het idee dat je er nu al helemaal klaar voor zit, hè sadist..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Troosteloos.
Vanavond Vraag maar Raak met Alsido?
Die indruk heb ik niet zo, maar dat hij Dementor er graag bij had gehad is wel duidelijk, en ergens voelt hij ook wel, door Dementors kritiek, dat hij aan Alsido en Liesbeth niet bepaald de beste krachten heeft. Ik denk dat dat steekt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker de indruk gehad dat Johan het slecht trekt dat niet alle TBO-medewerkers automatisch voor SV zijn gaan "vrijwilligen"
quote:
Hebben de lijsttrekkers überhaupt al toegezegd?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor het lijsttrekkersdebat in de Bunker wil Johan een professionele audioman hebben.
Gelukkig weet Liesbeth een hele goeie...
Johan zit opgesloten in zijn eigen belevingswereld. Het gaat er bij hem maar niet in dat er geen hordes vrijwilligers staan te popelen om zijn project te ondersteunen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Die indruk heb ik niet zo, maar dat hij Dementor er graag bij had gehad is wel duidelijk, en ergens voelt hij ook wel, door Dementors kritiek, dat hij aan Alsido en Liesbeth niet bepaald de beste krachten heeft. Ik denk dat dat steekt.
Ik vermoed dat Alsido zich vanavond gaat drukken als er ook maar de kleinste kans toe is. Maar ik zit er ook klaar voor
Niet mierenneuken over bagatelletjes, Cc. Het gaat om de grote lijnen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben de lijsttrekkers überhaupt al toegezegd?
Je hebt gelijk. Het gaat om de grote lijn van A naar B ... de MONORAIL!!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Niet mierenneuken over bagatelletjes, Cc. Het gaat om de grote lijnen.
Ik heb er in elk geval niets over gehoord. Geen telefoontjes, geen lijst, niets. Het kan hooguit zijn dat hij ze tijdens dat debat al heeft gestrikt, maar ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet mierenneuken over bagatelletjes, Cc. Het gaat om de grote lijnen.
Alweer een andere naam. Handy.quote:
Er is helemaal geen 'starway to heaven', hij sprak het verkeerd uit. En inderdaad, hij verzint ze waar je bij staatquote:
Dat dacht ik gisteren toen ik zag hoe onder de indruk Alsido was van de XL dame. Zoals hij haar even stevig vast pakte en tegen zich aan drukte.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef Jian het volgende:
Stay away from heavenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan realiseert zich dat hij de monorail er niet van vandaag op morgen doorheen krijgt.
Ook komt Death End Park Necropolis Staiway To Heaven weer om de hoek kijken.
Die lokte het ook wel uit, die weet wel hoe je domme mannen bespeelt zodat je dingen gedaan krijgt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren toen ik zag hoe onder de indruk Alsido was van de XL dame. Zoals hij haar even stevig vast pakte en tegen zich aan drukte.
Wel heel leuk, dan wordt Liesbeth jaloers en hebben wij mooie een streamquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Die lokte het ook wel uit, die weet wel hoe je domme mannen bespeelt zodat je dingen gedaan krijgt.
Lijkt me niet, ik zie daar niet veel spanning zitten. Veel leuker zou het zijn als er nieuwe, capabele medewerkers aan de slag zouden gaan. Ik denk dat je dan heel wat jaloezie en tegenwerking te zien zou krijgen bij Alsido en Liesbeth.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wel heel leuk, dan wordt Liesbeth jaloers en hebben wij mooie een stream
Met Eline?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:40 schreef Disana het volgende:
hij heeft het privé nu effe moeilijk...
Remote Camera Operator.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:44 schreef Laysa het volgende:
Het is best wel warrig
en wat is een RCO???
De oma van Eline is overleden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:56 schreef Disana het volgende:
Een ziek familielid. Ik kende de uitdrukking niet, maar dat familielid 'ligt slecht'.
Dit is Marianne aan de foon. Zij kreeg gisteravond 5 bans.quote:
Dus iedereen heeft zijn telefoonnummer?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is Marianne aan de foon. Zij kreeg gisteravond 5 bans.
Dat heb ik gezien. Yw.quote:
Dat is Jolanda. Van het actuele achterhaalde ochtendnieuws en de thee.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:17 schreef Marrije het volgende:
Ik weet niet wie er tegenover Liesbeth zit maar ik heb niet het idee dat Liesbeth vrolijk wordt van har.
Ja, gister zei ze dat alle grote partijen meedoen en de kleinere partijen dus ook wel zullen moeten komen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:32 schreef Disana het volgende:
Liesbeth zegt dat ze voor zaterdag voldoende aanmeldingen hebben.
Nou ik hoor dat voor het eerst, ik heb geen enkele voorbereiding gezien qua mensen uitnodigen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, gister zei ze dat alle grote partijen meedoen en de kleinere partijen dus ook wel zullen moeten komen.
Liesbeth gaat vanavond naar huis, uitrusten.
Ze heeft gisteravond toch al gauw in totaal 20 minuten echt iets gedaan en de rest van de avond heeft ze zitten geiten. Daarmee was ze om een uur of 1 klaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:35 schreef Disana het volgende:
Liesbeth moet uitrusten? Van het buiten beeld blijven zeker, wat moet dat een inspanning vergen.
En nu zegt Liesbeth: "We moeten ook nog een geluidsman hebben, want degene die ik op het oog had"zender uitquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor het lijsttrekkersdebat in de Bunker wil Johan een professionele audioman hebben.
Gelukkig weet Liesbeth een hele goeie...
Ja, meisje moet toch ook een keertje uitrusten, is zwaar hoor de hele dag op je doos zitten en een beetje giegelen om Alsidoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:33 schreef Disana het volgende:
De dochter van RicharT komt mee, die mogen ze ook aan het werk zetten volgens Liesbeth. Die ken dan poetsen toch, zegt Jolande. Ja, ja, antwoordt Liesbeth.
Dat was ook zo op alle momenten dat ik keek, toen die zwevende zwendelaarster er was heeft ze uren niets gedaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft gisteravond toch al gauw in totaal 20 minuten echt iets gedaan en de rest van de avond heeft ze zitten geiten. Daarmee was ze om een uur of 1 klaar.
Ik geloof er geen enkele sikkepit van.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, gister zei ze dat alle grote partijen meedoen en de kleinere partijen dus ook wel zullen moeten komen.
Nou Johan moet ook niet van alles anderen de schuld geven. Hij beweert nu dat hij wou dat de camera door het raam plaatjes ging schieten. Nou dat was niet erg duidelijk maar hij vindt, en daar heeft hij dan wel weer gelijk in, dat Alsido te moeilijk denkt. Buiten gehoorsafstand horen we nog steeds Johan flink van leer trekken tegen Alsidoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:50 schreef Disana het volgende:
Johan is pissig op Alsido omdat de opname van de bruiloft is mislukt. 'Er wordt weer heel moeilijk gedacht, soms moet je iets simpel bedenken. Het enige wat ik wilde is die camera door het raam heen.'
Ja, ze hebben ook nog geen gespreksleider, volgens mij. Die zou dan de 16e zender van de 10 moeten krijgenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Liesbeth is kansloze telefoongesprekken aan het voeren voor zaterdag.
Als Johan dat nu eens even breder doortrekt, dan is een van de grootste hinderblokken voor het slagen van SV opgeruimd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou Johan moet ook niet van alles anderen de schuld geven. Hij beweert nu dat hij wou dat de camera door het raam plaatjes ging schieten. Nou dat was niet erg duidelijk maar hij vindt, en daar heeft hij dan wel weer gelijk in, dat Alsido te moeilijk denkt. Buiten gehoorsafstand horen we nog steeds Johan flink van leer trekken tegen Alsido
Nee, daar is ze blijkbaar nu naar op zoek. Logisch ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, ze hebben ook nog geen gespreksleider, volgens mij. Die zou dan de 16e zender van de 10 moeten krijgen
Christian? Die eerder vanmorgen onstream werd afgezeken door Johan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Van de vier RCO-ers die Alsido voor zaterdag geregeld heeft zijn er maar twee die dat ooit eens eerder gedaan hebben. Verder zal Christian ook weer van de partij zijn
Is dat Jolanda van Bronmagazine?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:33 schreef Disana het volgende:
De dochter van RicharT komt mee, die mogen ze ook aan het werk zetten volgens Liesbeth. Die ken dan poetsen toch, zegt Jolande. Ja, ja, antwoordt Liesbeth.
Dat zou ik niet weten, ik weet alleen van een Angela van dat magazine.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:09 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Is dat Jolanda van Bronmagazine?
Aan het beeld te zien vinden ze de streamers nog steeds niet lief.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
Wat is het trouwens stil, nog steeds buiten en zenders af?
Een Angela en een Corrie en misschien nog wel meer die onder het zelfde account zitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, ik weet alleen van een Angela van dat magazine.
Wat is het trouwens stil, nog steeds buiten en zenders af?
Ook dat. Ik denk dat ze gewoon keihard worden uitgelachen:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk eerder dat je als partij schade oploopt als je daar in de bunker gezien wordt.
Angela vertelde mij een keer dat ze allemaal een variatie op de naam BRONmagazine hadden, dat zij dus altijd BRONmagazine was. Maar misschien verzon ze dat maar, want het is wel een feit dat ze er bijna altijd is en dat lijkt me best veel voor een mens.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Een Angela en een Corrie en misschien nog wel meer die onder het zelfde account zitten.
Begrijp ik het nou goed steeds, zijn er nog helemaal geen politici uitgenodigt???quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat. Ik denk dat ze gewoon keihard worden uitgelachen:
Ja natuurlijk willen wij met Vlemix debatteren in een bunker! En dan ophangen en op de grond rollen met buikpijn van het lachen. Of ze denken dat het een prank call is van de partijsecretaris.
Ze zitten met meerdere onder zelfde account.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Angela vertelde mij een keer dat ze allemaal een variatie op de naam BRONmagazine hadden, dat zij dus altijd BRONmagazine was. Maar misschien verzon ze dat maar, want het is wel een feit dat ze er bijna altijd is en dat lijkt me best veel voor een mens.
Ach ja Liesbeth, zet je zender maar weer af. Kunnen we niet horen hoe hard je werkt.
Liesbeth is al weer een kwartiertje met een privé-gesprek aan de telefoon.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:27 schreef Disana het volgende:
Ach ja Liesbeth, zet je zender maar weer af. Kunnen we niet horen hoe hard je werkt.
De beoogde gesprekleider is pas vanaf donderdag weer bereikbaar maar Liesbeth heeft 'm gemaild. En als Liesbeth iemand gemaild heeft ...... dan hoor je er in de regel nooit meer wat van.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed steeds, zijn er nog helemaal geen politici uitgenodigt???
Ja maar het begin kregen we nog mee, het was een gesprek met Studio 21 en ze had met de ex-baas van de belster aan tafel gezeten tijdens een diner en het was een sympathieke man. Het was iets met de SMA (Sales Management nogwat). Toen zei Liesbeth 'maar goed' en pal daarna hoorden we niets meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liesbeth is al weer een kwartiertje met een privé-gesprek aan de telefoon.
Ze hebben het gisteravond allemaal geregeld, de blommekes en de tafels en een paar microfoons, komt allemaal goed. En die politici en een goede gespreksleider komen dan vanzelf wel lijken ze te denken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed steeds, zijn er nog helemaal geen politici uitgenodigt???
Zoiets moet weken van te voren vast gelegd worden. niet op laatste nippertje met 1 telefoontje van kom je wel of kom je niet.
Meestal moet er ook nog een schriftelijke bevestiging wezen lijkt mij.
Ik vertel je toch dat Angela zei van niet? Dat was mijn hele punt. Of het waar is, betwijfel ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze zitten met meerdere onder zelfde account.
Dat had ik niet eens meegekregenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
De beoogde gesprekleider is pas vanaf donderdag weer bereikbaar maar Liesbeth heeft 'm gemaild. En als Liesbeth iemand gemaild heeft ...... dan hoor je er in de regel nooit meer wat van.
Ik ook niet, maar het plan was goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
Liesbeth claimt van wel, maar ik heb er een hard hoofd in. Ben toevallig zelf al weken bezig met het plannen van een lullig interview met Van Gijzel en dat gaat al over zoveel bureaucratische schijven dat je er helemaal horendol van wordt.
Een bevestiging, een programma, een persbericht ... Niks is er volgens mij. Laat staan dat er lijsttrekkers komen. Ik zie het iig niet gebeuren.
Het is wel weer een hoop tijd die niet gestoken wordt in het verder ontwikkelen van SV.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het plan was goedEr was tenminste eens een plan, voorwaar al een hele vooruitgang!
o oke disana hahhaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vertel je toch dat Angela zei van niet? Dat was mijn hele punt. Of het waar is, betwijfel ik.
Ja nou, ik vertel wat ze mij zei en dan ga jij het nog een keer herhalenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o oke disana hahhaniet boos worden op me hoor
Ja erg he nou was niet de bedoeling jou te herhalen hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja nou, ik vertel wat ze mij zei en dan ga jij het nog een keer herhalenMaar ik denk echt dat jij gelijk hebt, want ze zit er te vaak om 1 persoon te zijn.
Om 17.00 uur hebben ze optreden bij TMF in het prog. **KIJK MIJ NOU** mogen ze poekie zingenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan en Peter zit vanmiddag bij TMF. Johan hoopt dat Peter alle spullen van Johan bij zich heeft. Dat wil hij zelfs zeker weten maar hij belt Peter niet. Hij moet ook nog iets ophalen in Amsterdam maar dat adres blijkt helemaal niet in Amsterdam te zijn. Alsido dacht dat Amsterdam-Noord en Schiphol vlak bij elkaar lagen. Slecht gecommuniceerd volgens Johan.
Waar moet die drukbezette dame naartoe?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:49 schreef Disana het volgende:
Liesbeth's agenda gaat af: nu weggaan. Dat had ze zich voorgenomen.
Ze zou naar huis, maar dat het zo vroeg was had niemand kunnen denken natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar moet die drukbezette dame naartoe?
Naar huis. Uitrusten van haar noeste arbeid.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
Waar moet die drukbezette dame naartoe?
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:46 schreef Copycat het volgende:
Hoezo zou Peter alle spullen van Johan bij zich moeten hebben?
Nee, ze werken met z'n drieën aan het lijstje met klussen die voor zaterdag nog uitgevoerd moeten worden. Ik heb ze bijvoorbeeld nog niet één keer iets horen zeggen over de agenda voor het debat van zaterdag.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:54 schreef beequeen het volgende:
BTW, wat doet die Jolanda daar eik de hele dag? Werken ze echt met 3 man aan het programma van zaterdag?
Zij verzorgt het actuele achterhaalde ochtendnieuws en de thee.quote:
Check de cap van Cc. That says it all.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ze werken met z'n drieën aan het lijstje met klussen die voor zaterdag nog uitgevoerd moeten worden. Ik heb ze bijvoorbeeld nog niet één keer iets horen zeggen over de agenda voor het debat van zaterdag.
Ik wilde gister nog een te harde grap over Jolanda maken als zij Vraag maar Raak zou gaan doen, maar helaas.quote:
Maar dat is toch de taak van de gespreksleider die donderdag direct en volmondig 'Ja!' zegt? Kom, kom ... Liesbethje is al druk genoeg!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ze werken met z'n drieën aan het lijstje met klussen die voor zaterdag nog uitgevoerd moeten worden. Ik heb ze bijvoorbeeld nog niet één keer iets horen zeggen over de agenda voor het debat van zaterdag.
Zes pakken thee in een week tijd!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:04 schreef Disana het volgende:
Wat een fijne manier van theezetten: je hangt het zakje een tijdje in het eerste kopje, dan hang je het een tijdje in het tweede kopje, en tenslotte in het derde kopje.
Het ziet er zo gezellig uit!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zes pakken thee in een week tijd!
Dat zijn vuursteentjes.quote:
Ik word moe van jouw beschrijving, maar daar kun jij niets aan doenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zijn maar weer eens begonnen over de Verboden Toegang bordjes voor zaterdag. Misschien kunnen ze zelf maken. Toch maar niet want dan moet je een lamineermachine hebben.
Gisteren bedachten ze ook nog dat ze persmappen wilden maken. Volgens Alsido moesten die mappen van papier of karton zijn en ook nog bedrukt worden, plastic zou niet kunnen. Liesbeth had nog het idee om voor zaterdag een grote reclame-lichtbak met de naam van het programma, die mij even is ontschoten, als decor te gebruiken. Het was wat kort dag, gaf ze toe, maar dat was een extra uitdaging.
Ik denk dat ze het persbericht in de persmap doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:21 schreef Copycat het volgende:
Maar het persbericht is al wel de deur uit? Of denken ze dat de Eindhovense media en masse SV in de gaten houdt?
Samen met de officiële uitnodiging voor de lijsttrekkers.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ze het persbericht in de persmap doen.
quote:me evnt zecht zo as blijven hangen nou ga je mee na bed devististe wil na huis bij een valt goed bij de ander nie hahaha
Zo'n PD-170 van Sony, die is tweedehands erg in trek, dat is echt roofgoed.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:34 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig zitten ze daar dan ook niet vlakbij een schorriemorriebuurt als Woensel west.
Kan ik die op mijn fiets vervoeren?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n PD-170 van Sony, die is tweedehands erg in trek, dat is echt roofgoed.
Knap!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
Mijn vent zegt altijd wanneer mensen blijven hangen "Nou, ga je mee naar bed? De visite wil naar huis!" Dat valt bij de een goed en bij de ander niet. Hahahaha.
Ja, dat is die kleine camera op statief, een camera die vooral door camjo's gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ik die op mijn fiets vervoeren?
Eigenlijk alle Nederlanders met een internet-aansluiting.... wat zeg ik? Iedereen! Miljarden kijkers!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:
Alle FOK!kers behoren dus opeens tot de trouwe kijkers?
ze hebben nu de spotjes boven de bar nodigquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze willen een mail sturen aan de enige sponsor, Led-Nederland. Het zou leuk zijn om de statistieken aan hun door te geven, hoeveel kijkers en zo. Volgens Liesbeth zijn er in Nederland wel 12 fora waarop de mensen inloggen om naar SV te kijken. Die moeten dus allemaal bij elkaar opgeteld worden. Ze nodigen de sponsor uit voor het Open Podium. Alsido komt er nu achter dat er over twee dagen geen uitzending is van het Open Podium. Alsido besluit toch maar om de sponsor te gaan bellen, dat is makkelijker.
yups, en als je op meerdere fora een account heb ben je gewoon meerdere kijkers ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:
Alle FOK!kers behoren dus opeens tot de trouwe kijkers?
voor en presentatie maakt hij natuurlijk een grafiek. zet de cijfers van vorig jaar januari en februari af tegen die van dit jaar. en voila je hebt een stijging. en niet eens gelogen ookquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
"De kijkcijfers stijgen met de week, echt niet normaal!" zegt Alsido tegen de sponsors aan de telefoon.
volgens mij zat ik ook weleens via een ip ind e vs, zie daar: ze hebben ook kijkers in de vsquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:52 schreef Copycat het volgende:
Er was toch ook één kijker in de Filipijnen? DEikke vriend van Jaap of zo. En dan werd het ook meteen "Tot in de Filipijnen hebben we kijkers!"
Ook in Haïti hebben ze veel vaste kijkers. De mensen daar willen ook wel eens anderen uitlachen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:52 schreef Copycat het volgende:
Er was toch ook één kijker in de Filipijnen? DEikke vriend van Jaap of zo. En dan werd het ook meteen "Tot in de Filipijnen hebben we kijkers!"
Yep ze tellen alle hits tot nu toe bij elkaar op geloof ik.quote:
yeah en die sponsor rookt hetzelfde als zij roken gokken ze?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat willen ze de sponsor doen geloven.
Het zijn spontane sponsors, zegt Alsido. Net als het team van SV, dat zijn ook allemaal leuke en spontane mensenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en die sponsor rookt hetzelfde als zij roken gokken ze?
Ik heb er geen verstand van maar klopt die telling wel? Of is het zo dat, als je even kijkt, je als kijker/bezoeker wordt gezien?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:06 schreef pullup het volgende:
Yep ze tellen alle hits tot nu toe bij elkaar op geloof ik.
Die telling klopt natuurlijk niet. Als je 100 keer inlogt tel je voor 100 kijkers op deze manier.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van maar klopt die telling wel? Of is het zo dat, als je even kijkt, je als kijker wordt gezien?
ah dan doen ze een toezegging en over 6 maanden is er nog niets binnen,. geheel in sv stijlquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zijn spontane sponsors, zegt Alsido. Net als het team van SV, dat zijn ook allemaal leuke en spontane mensen
Dan heb ik het toch goed begrepen. Wat een zolen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:11 schreef pullup het volgende:
Die telling klopt natuurlijk niet Als je 100 keer inlogt tel je voor 100 kijkers op deze manier.
ws elke ip adres. ik ben dus al goed voor kijker of 10 gok ikquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van maar klopt die telling wel? Of is het zo dat, als je even kijkt, je als kijker/bezoeker wordt gezien?
Neuh, als je hun telling zou hanteren dan zou het 8 uur journaal ongeveer 46 miljoen kijkers hebben.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van maar klopt die telling wel? Of is het zo dat, als je even kijkt, je als kijker/bezoeker wordt gezien?
De naam Vlemmix opent alle deuren. Snap dat nou!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
Liesbeth claimt van wel, maar ik heb er een hard hoofd in. Ben toevallig zelf al weken bezig met het plannen van een lullig interview met Van Gijzel en dat gaat al over zoveel bureaucratische schijven dat je er helemaal horendol van wordt.
Een bevestiging, een programma, een persbericht ... Niks is er volgens mij. Laat staan dat er lijsttrekkers komen. Ik zie het iig niet gebeuren.
Ik heb mijn camera nog in mijn tas zittenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef beequeen het volgende:
Hans komt binnen (ik weet niet of Mod_Hans is). Hij heeft lantarenpalen ik de stad volgeplakt met stickers van de PvdT. Lies vindt dat een goed idee.
Drama nummer zoveel.
Ja, Poli-Hans was carnaval aan het vieren en kwam toevallig langs. Kon ie zich gelijk even op de hoogte laten brengen door Liesbeth over de komende debatten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:21 schreef Copycat het volgende:
Is dat niet die politieke Hans, die ook praatte tegen de chat alsof die door kleuters werd bevolkt?
Zal ook wel iets met spiritualiteit hebben..quote:
Na tot vier keer aan toe tot aan m'n schoenen te zijn afgefikt op één morgen zou ik het wel weten.quote:
Chris niet en dus is hij er gewoon.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Na tot vier keer aan toe tot aan m'n schoenen te zijn afgefikt op één morgen zou ik het wel weten.
Anders hoeft hij in de toekomst ook niet meer te komen. Johan wilde ook dat Hansie er zou zijn maar aangezien die zich als volleerd audio-technicus profileert en Alsido al meer dan eens gezegd heeft dat een goede audio-technicus voor dit weekend nog steeds een probleem is, denk ik dat Hansie een goede smoes paraat had.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Chris niet en dus is hij er gewoon.
Helemaal perfect!quote:
Dat is Eindhoven kennelijk normaal, als je relatie over is ga je weer terug naar je ouders. Z'n dochter woont in Hilversum bij haar moeder, neem ik aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
Hansie moet zijn moeder in bad doen (ik denk nl dat hij nog bij zijn moeder woont).
Pimytje/Piemeitje?quote:
quote:
Ik kijk altijd op mijn horloge en zeg dan "Is de Telegraaf er nog niet?" Die doet het ook altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:38 schreef Copycat het volgende:
Mijn vent zegt altijd wanneer mensen blijven hangen "Nou, ga je mee naar bed? De visite wil naar huis!" Dat valt bij de een goed en bij de ander niet. Hahahaha.
Ik zeg altijd:"Ik zal jullie nog even van de trap duwen voordat ik ga slapen"quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op mijn horloge en zeg dan "Is de Telegraaf er nog niet?" Die doet het ook altijd wel leuk.
Hans is geen Eindhovenaar.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is Eindhoven kennelijk normaal, als je relatie over is ga je weer terug naar je ouders. Z'n dochter woont in Hilversum bij haar moeder, neem ik aan.
Dit geloof je toch niet?!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido komt er nu achter dat er over twee dagen geen uitzending is van het Open Podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |