Alsido en Liesbeth zullen kundige medewerkers afwimpelen en tegenwerken. Die dulden na al deze tijd echt niemand meer om zich heen die wel van wanten weet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh kan ik het wel snappen.
ze werken met 3 man een paardenkop.
hoe wil je meer programma's maken met zo een onderbezetting. En dan heb ik niet eens over de know how.
ze hebben niemand en niets. willen ze er iets van maken moeten ze zorgen dat ze meer mankracht en know how binnenkrijgen. dat lukt alleen niet met de huidige manier van werken.
Jaap als gespreksleider?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:58 schreef spuitje het volgende:
Alles is geregeld voor het politieke debat. De microfoons, de tafeltjes, zelfs de tafelkleedjes en de bloemen en de vaasjes waar de bloemen in moeten.
Ze hebben echt hun best gedaan vanavond.
Wat nog wel even geregeld moet worden zijn de lijsttrekkers en een goede gespreksleider, maar ach, dat is peanuts. Daar hebben ze het niet eens over
yups, iig de 1e run meepikken. als we kansrijk zijn pak ik de 2e ook meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je ook te wachten op de 500 meter gomi
Zou het? Dat was nou nog nooooit bij me opgekomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef Jian het volgende:
Ik keek net naar Alsido en Liesbeth, die blikken ... en ineens wist ik het, ze neuken
Alsido denkt dat als er meer vrijwilligers zijn er vanzelf meer op de stream te zien valt. Nog meer mensen die pauze houden met een kop thee aan de bar, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsido en Liesbeth zullen kundige medewerkers afwimpelen en tegenwerken. Die dulden na al deze tijd echt niemand meer om zich heen die wel van wanten weet.
Trusten, Disanaquote:Welterusten allemaal
Ja, maar denken, denken, .... na die blik van net wist ik het zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou het? Dat was nou nog nooooit bij me opgekomen.
als mensen met een goed doordacht plan komen. zal johan t wel een kans geven. je moet dan alleen niet op die 2 bouwen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsido en Liesbeth zullen kundige medewerkers afwimpelen en tegenwerken. Die dulden na al deze tijd echt niemand meer om zich heen die wel van wanten weet.
Welterusten allemaal
Jij denkt 24 uur per dag aan seks, toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou het? Dat was nou nog nooooit bij me opgekomen.
Zwaar ijs, kan een voordeel zijn. Ik kijk het helemaal, ik gun het Wotherspoonquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, iig de 1e run meepikken. als we kansrijk zijn pak ik de 2e ook mee
ik denk zo en beetje sinds die ene keer dat er een andere vrouw aanwezig was en aandacht aan alsido schonk. denk dat liesbeth die avond 'mine, mine, mine' schreeuwend boven op hem gedoken is achter de schermenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar denken, denken, .... na die blik van net wist ik het zeker
Ik heb die blikken al veel vaker bij Liesbeth gezien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar denken, denken, .... na die blik van net wist ik het zeker
wotherspoon gun ik t op basis van zijn gehele loopbaan, maar denk dat hij 2 lees niet meer aankan. en ach ik gun mulder ook wel een plak na zijn strijd om er uberhaupt te mogen staan na dat oktquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Zwaar ijs, kan een voordeel zijn. Ik kijk het helemaal, ik gun het Wotherspoon
In het land der blinden is (alsido) een oog koning!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
Hoi Natas!quote:De andere oud DGK'er is een verrassing en geloof me, die is heftig!
In dit land der blinden, is Alsido deaf, dumb and blind.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:04 schreef kruiwagen het volgende:
In het land der blinden is (alsido) een oog koning!!!
Dit is vast een je had erbij moeten zijn momentje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:55 schreef shomila het volgende:
Nou het was weer hilarisch gisteravond.
Marianne1976 die tot 4 of 5 keer een ban krijgt.
Ze mocht er weer op typte 2 regels en kreeg weer een ban.
Duh con die even kwam rellen maar de cursus "Hoe te rellen zonder ban"nog niet heeft gevolgd.
1 tip voor Duh con over buitenlanders typen is niet zo handig.
Ik heb me weer kostelijk vermaakt.
Johan baalt dat hij Dementor niet in zijn crew heeft. Dat merk je vooral op het eind.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:23 schreef Copycat het volgende:
Hou je commentaar voor je of kom gewoon helpen!
Wat een heerlijk simplistisch wereldbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |