Er is nog niets geregeld, ze hebben slechts wat aandachtspunten op papier gezet.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:58 schreef spuitje het volgende:
Alles is geregeld voor het politieke debat. De microfoons, de tafeltjes, zelfs de tafelkleedjes en de bloemen en de vaasjes waar de bloemen in moeten.
Ze hebben echt hun best gedaan vanavond.
Wat nog wel even geregeld moet worden zijn de lijsttrekkers en een goede gespreksleider, maar ach, dat is peanuts. Daar hebben ze het niet eens over
Sinds een week of twee, denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef Jian het volgende:
Ik keek net naar Alsido en Liesbeth, die blikken ... en ineens wist ik het, ze neuken
Ja ik zie het ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef Jian het volgende:
Ik keek net naar Alsido en Liesbeth, die blikken ... en ineens wist ik het, ze neuken
en worden morgen weer helemaal overnieuw aangepast en van tafel weer geveegtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is nog niets geregeld, ze hebben slechts wat aandachtspunten op papier gezet.
20 minuten meegereden op weg naar zijn weekeindjes Duitsland.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Of zij heeft hem afgesjord in de auto. Zoiets.
Duh.. was nogal lekker geheim ..quote:
Voor mij is het nieuw.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Duh.. was nogal lekker geheim ..
Hoop ik voor Alsido dat zij wel haar brilletje op hadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Of zij heeft hem afgesjord in de auto. Zoiets.
Ach, met die steeldrums erin kan die plaat deze zomer goed mee op de Noord-Hollandse kermissenquote:
Dat zal heus wel, maar ik kan niet tegelijk en naar Vlemmix TV kijken en naar Pauper Radio luisteren. Dus als iemand opnamen heeft, graag !quote:Op maandag 15 februari 2010 23:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach ja, Sly............ben er nog steeds niet achter wie TobiasB is. BTW, heeft hij nog steeds radio uitzendingen, want daar kom je dan ook vast geregeld ter sprake!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoop ik voor Alsido dat zij wel haar brilletje op had![]()
tbh kan ik het wel snappen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:52 schreef Copycat het volgende:
En Alsido wil gewoon nog minder doen. Wat een klucht.
Vind je?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:50 schreef Copycat het volgende:
Ik ben even dat Leo versus Alsido gedoe aan het bekijken. Wat is dat XLmedium een vervelende bemoeizuchtkut.
Zit je ook te wachten op de 500 meter gomiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh kan ik het wel snappen.
ze werken met 3 man een paardenkop.
hoe wil je meer programma's maken met zo een onderbezetting. En dan heb ik niet eens over de know how.
ze hebben niemand en niets. willen ze er iets van maken moeten ze zorgen dat ze meer mankracht en know how binnenkrijgen. dat lukt alleen niet met de huidige manier van werken.
Alsido en Liesbeth zullen kundige medewerkers afwimpelen en tegenwerken. Die dulden na al deze tijd echt niemand meer om zich heen die wel van wanten weet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh kan ik het wel snappen.
ze werken met 3 man een paardenkop.
hoe wil je meer programma's maken met zo een onderbezetting. En dan heb ik niet eens over de know how.
ze hebben niemand en niets. willen ze er iets van maken moeten ze zorgen dat ze meer mankracht en know how binnenkrijgen. dat lukt alleen niet met de huidige manier van werken.
Jaap als gespreksleider?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:58 schreef spuitje het volgende:
Alles is geregeld voor het politieke debat. De microfoons, de tafeltjes, zelfs de tafelkleedjes en de bloemen en de vaasjes waar de bloemen in moeten.
Ze hebben echt hun best gedaan vanavond.
Wat nog wel even geregeld moet worden zijn de lijsttrekkers en een goede gespreksleider, maar ach, dat is peanuts. Daar hebben ze het niet eens over
yups, iig de 1e run meepikken. als we kansrijk zijn pak ik de 2e ook meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je ook te wachten op de 500 meter gomi
Zou het? Dat was nou nog nooooit bij me opgekomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef Jian het volgende:
Alsido denkt dat als er meer vrijwilligers zijn er vanzelf meer op de stream te zien valt. Nog meer mensen die pauze houden met een kop thee aan de bar, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsido en Liesbeth zullen kundige medewerkers afwimpelen en tegenwerken. Die dulden na al deze tijd echt niemand meer om zich heen die wel van wanten weet.
Trusten, Disanaquote:Welterusten allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |