quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Jian het volgende:
Ik heb altijd wel enige sympathie voor Peter gehad, tijdens de bunker maar ook bijvoorbeeld in de periode dat hij zich hier op Fok aan het "verdedigen" was tegen alle aantijgingen, aangaande zijn gedrag richting Renate, etc. Hij ging er toch maar staan voor zitten. Ja, ik vind hem zo nu en dan best vermakelijk
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is precies wat je zegt: ieder circus heeft een clown nodig.
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth zou met Jolanda een persbericht gaan schrijven, toen waren ze ineens een nieuw programma aan het voorbereiden, toen ging het over het verplaatsen van bureaus en nu weer min of meer over de personele bezetting van dat programma. En o ja, je moet natuurlijk ook even een mailtje sturen aan de mensen dat ze aanwezig dienen te zijn.
En nu tot in detail de boodschappenlijst voor die dag?
Nee, ik ben in het algemeen alles behalve hulpvaardig op de chatquote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben jij Freakolympics op de chat en hielp je op afstand Marian met geluid uittesten?
De mastermindquote:Op maandag 15 februari 2010 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido denkt de oplossing te hebben voor het gebrek aan microfoons door de groep op te delen in 5 groepen van 3. Dan hebben ze 3 microfoons nodig per setting, dan is het voor elkaar
Alle grote partijen doen mee volgens Liesbeth, dus de rest komt dan ook.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
hebben de andere partijen al een toezegging gedaan dat ze komen?
Denk zelfs dat ze nog niet eens uitgenodigd zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
hebben de andere partijen al een toezegging gedaan dat ze komen?
Ik hoop dat iemand het heeft opgenomen. Wij hebben het niet, dus als iemand het wil uploaden, heel graag!quote:Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
Even vergeten hoe Johan gigantisch uit zijn plaat ging richting de chat???
Filmpje????
Ja en hij bedacht dan ook maar dat ze de geluidsman niet van tevoren vertelllen wie welke zender heeft. Dat ziet hij wel aan zijn metersquote:
Jij lurkt alleen?quote:Op maandag 15 februari 2010 22:55 schreef Jian het volgende:
Nee, ik ben in het algemeen alles behalve hulpvaardig op de chat![]()
Nee, ik heb gemaildquote:Op maandag 15 februari 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Goh ze zijn weer live in beeld inkantoortje, komt Johan er misschien aan gerend dat ze gauw de camara op hun snuffert zetten???
ah ik snap de tactiek nu.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alle grote partijen doen mee volgens Liesbeth, dus de rest komt dan ook.
Tnxquote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ah ik snap de tactiek nu.
ze komen allemaal, liesbeth maakt ze kwijt en johan wint de verkiezingen bij gebrek aan tegenpartijen
Hee, ik niet hèquote:Op maandag 15 februari 2010 22:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En iedereen me heul voor gek verklaren tijdens de Bunker
Laat ik het zo zeggen, als ik binnen kom gaan Hans zijn hamertenen nog krommer staan, vertrekt zijn normaal zo olijke snuit in een verwilderde grimas en maakt zijn hand automatisch een beweging richting banknop ....quote:
Zo treffendquote:Op maandag 15 februari 2010 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Hanse panse kevertje,
Die klom eens op een hek
Neer viel de regen
Die spoelde alles weg
Op kwam de zon
Die maakte alles droog
Hanse panse kevertje
Die klom toen weer omhoog
Hij is wel dom, maar niet gekquote:Op maandag 15 februari 2010 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido zegt dat hij er pas net achter kwam dat de camera op een lege bar staat en lacht de chatters maar weer eens uit. Morgen Vraag je Raak met Alsido?
quote:Op maandag 15 februari 2010 23:10 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:10 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het in de gaten. En nu is het muisstil.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt wel weer een aantal geweldige scènes van het hoorspel The Office Eindhoven gemist.
Morgen gaat Peter ook naar TMF om z'n carnavalsplaatje te pluggen in de uitzendingquote:Op maandag 15 februari 2010 23:37 schreef Copycat het volgende:
Morgen is de laatste dag van carnaval en Alsido oppert nu het idee om iets met carnavaldingetjes te doen.
Snelle schakelaar.
ok die jaap show wordt dus een elke week gaan we in op een chatter?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarschijnlijk speel ik woensdag weer een hoofdrol in de Jaap Show.
Ik werd er tenminste door Sly op gewezen
-1-
-2-
Mooi op tijd voor volgend jaar!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen gaat Peter ook naar TMF om z'n carnavalsplaatje te pluggen in de uitzending
Ach ja, Sly............ben er nog steeds niet achter wie TobiasB is. BTW, heeft hij nog steeds radio uitzendingen, want daar kom je dan ook vast geregeld ter sprake!quote:Op maandag 15 februari 2010 23:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarschijnlijk speel ik woensdag weer een hoofdrol in de Jaap Show.
Ik werd er tenminste door Sly op gewezen
-1-
-2-
Wow, die Alsido!! Nog voor dit jaar of alvast voor 2011?? Je kan er maar beter op tijd bij zijn toch?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:37 schreef Copycat het volgende:
Morgen is de laatste dag van carnaval en Alsido oppert nu het idee om iets met carnavaldingetjes te doen.
Snelle schakelaar.
Ja hè, met haar 'stop stop stop'. Ik zou juist mijn bek niet meer houden. Kan daar erg slecht tegen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:50 schreef Copycat het volgende:
Ik ben even dat Leo versus Alsido gedoe aan het bekijken. Wat is dat XLmedium een vervelende bemoeizuchtkut.
Ze is het ook iedere keer eens met degene die het laatst iets gezegd heeft, ook al is die het niet eens met de vorige spreker.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:50 schreef Copycat het volgende:
Ik ben even dat Leo versus Alsido gedoe aan het bekijken. Wat is dat XLmedium een vervelende bemoeizuchtkut.
Volgende keer is het misschien handig als-ie Nederlands zou spreken, dan zouden we hem misschien begrijpen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:55 schreef Copycat het volgende:
Ik zit met open mond te kijken en luisteren naar Alsido's niks.
Er is nog niets geregeld, ze hebben slechts wat aandachtspunten op papier gezet.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:58 schreef spuitje het volgende:
Alles is geregeld voor het politieke debat. De microfoons, de tafeltjes, zelfs de tafelkleedjes en de bloemen en de vaasjes waar de bloemen in moeten.
Ze hebben echt hun best gedaan vanavond.
Wat nog wel even geregeld moet worden zijn de lijsttrekkers en een goede gespreksleider, maar ach, dat is peanuts. Daar hebben ze het niet eens over
Sinds een week of twee, denk ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef Jian het volgende:
Ik keek net naar Alsido en Liesbeth, die blikken ... en ineens wist ik het, ze neuken
Ja ik zie het ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef Jian het volgende:
Ik keek net naar Alsido en Liesbeth, die blikken ... en ineens wist ik het, ze neuken
en worden morgen weer helemaal overnieuw aangepast en van tafel weer geveegtquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is nog niets geregeld, ze hebben slechts wat aandachtspunten op papier gezet.
20 minuten meegereden op weg naar zijn weekeindjes Duitsland.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Of zij heeft hem afgesjord in de auto. Zoiets.
Duh.. was nogal lekker geheim ..quote:
Voor mij is het nieuw.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Duh.. was nogal lekker geheim ..
Hoop ik voor Alsido dat zij wel haar brilletje op hadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Of zij heeft hem afgesjord in de auto. Zoiets.
Ach, met die steeldrums erin kan die plaat deze zomer goed mee op de Noord-Hollandse kermissenquote:
Dat zal heus wel, maar ik kan niet tegelijk en naar Vlemmix TV kijken en naar Pauper Radio luisteren. Dus als iemand opnamen heeft, graag !quote:Op maandag 15 februari 2010 23:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach ja, Sly............ben er nog steeds niet achter wie TobiasB is. BTW, heeft hij nog steeds radio uitzendingen, want daar kom je dan ook vast geregeld ter sprake!
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoop ik voor Alsido dat zij wel haar brilletje op had![]()
tbh kan ik het wel snappen.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:52 schreef Copycat het volgende:
En Alsido wil gewoon nog minder doen. Wat een klucht.
Vind je?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:50 schreef Copycat het volgende:
Zit je ook te wachten op de 500 meter gomiquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh kan ik het wel snappen.
ze werken met 3 man een paardenkop.
hoe wil je meer programma's maken met zo een onderbezetting. En dan heb ik niet eens over de know how.
ze hebben niemand en niets. willen ze er iets van maken moeten ze zorgen dat ze meer mankracht en know how binnenkrijgen. dat lukt alleen niet met de huidige manier van werken.
Alsido en Liesbeth zullen kundige medewerkers afwimpelen en tegenwerken. Die dulden na al deze tijd echt niemand meer om zich heen die wel van wanten weet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh kan ik het wel snappen.
ze werken met 3 man een paardenkop.
hoe wil je meer programma's maken met zo een onderbezetting. En dan heb ik niet eens over de know how.
ze hebben niemand en niets. willen ze er iets van maken moeten ze zorgen dat ze meer mankracht en know how binnenkrijgen. dat lukt alleen niet met de huidige manier van werken.
Jaap als gespreksleider?quote:Op maandag 15 februari 2010 23:58 schreef spuitje het volgende:
Alles is geregeld voor het politieke debat. De microfoons, de tafeltjes, zelfs de tafelkleedjes en de bloemen en de vaasjes waar de bloemen in moeten.
Ze hebben echt hun best gedaan vanavond.
Wat nog wel even geregeld moet worden zijn de lijsttrekkers en een goede gespreksleider, maar ach, dat is peanuts. Daar hebben ze het niet eens over
yups, iig de 1e run meepikken. als we kansrijk zijn pak ik de 2e ook meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Zit je ook te wachten op de 500 meter gomi
Zou het? Dat was nou nog nooooit bij me opgekomen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef Jian het volgende:
Alsido denkt dat als er meer vrijwilligers zijn er vanzelf meer op de stream te zien valt. Nog meer mensen die pauze houden met een kop thee aan de bar, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsido en Liesbeth zullen kundige medewerkers afwimpelen en tegenwerken. Die dulden na al deze tijd echt niemand meer om zich heen die wel van wanten weet.
Trusten, Disanaquote:Welterusten allemaal
Ja, maar denken, denken, .... na die blik van net wist ik het zekerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou het? Dat was nou nog nooooit bij me opgekomen.
als mensen met een goed doordacht plan komen. zal johan t wel een kans geven. je moet dan alleen niet op die 2 bouwen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Alsido en Liesbeth zullen kundige medewerkers afwimpelen en tegenwerken. Die dulden na al deze tijd echt niemand meer om zich heen die wel van wanten weet.
Welterusten allemaal
Jij denkt 24 uur per dag aan seks, toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou het? Dat was nou nog nooooit bij me opgekomen.
Zwaar ijs, kan een voordeel zijn. Ik kijk het helemaal, ik gun het Wotherspoonquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:14 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, iig de 1e run meepikken. als we kansrijk zijn pak ik de 2e ook mee
ik denk zo en beetje sinds die ene keer dat er een andere vrouw aanwezig was en aandacht aan alsido schonk. denk dat liesbeth die avond 'mine, mine, mine' schreeuwend boven op hem gedoken is achter de schermenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar denken, denken, .... na die blik van net wist ik het zeker
Ik heb die blikken al veel vaker bij Liesbeth gezien.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar denken, denken, .... na die blik van net wist ik het zeker
wotherspoon gun ik t op basis van zijn gehele loopbaan, maar denk dat hij 2 lees niet meer aankan. en ach ik gun mulder ook wel een plak na zijn strijd om er uberhaupt te mogen staan na dat oktquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Zwaar ijs, kan een voordeel zijn. Ik kijk het helemaal, ik gun het Wotherspoon
In het land der blinden is (alsido) een oog koning!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Welterusten allemaal
Hoi Natas!quote:De andere oud DGK'er is een verrassing en geloof me, die is heftig!
In dit land der blinden, is Alsido deaf, dumb and blind.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:04 schreef kruiwagen het volgende:
In het land der blinden is (alsido) een oog koning!!!
Dit is vast een je had erbij moeten zijn momentje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 09:55 schreef shomila het volgende:
Nou het was weer hilarisch gisteravond.
Marianne1976 die tot 4 of 5 keer een ban krijgt.
Ze mocht er weer op typte 2 regels en kreeg weer een ban.
Duh con die even kwam rellen maar de cursus "Hoe te rellen zonder ban"nog niet heeft gevolgd.
1 tip voor Duh con over buitenlanders typen is niet zo handig.
Ik heb me weer kostelijk vermaakt.
Johan baalt dat hij Dementor niet in zijn crew heeft. Dat merk je vooral op het eind.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:23 schreef Copycat het volgende:
Hou je commentaar voor je of kom gewoon helpen!
Wat een heerlijk simplistisch wereldbeeld.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:18 schreef Pearlbitch het volgende:
10.17 uur einde ontbijtshow.
Johan: "Hij duurde iets korter, maar het nieuws was op."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |